AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Kjøpte en kjole i vår siden jeg skal i bryllup nå i august. Prøvde kjolen før sommeren og den passet fint (litt lang, men har fått den sydd opp- derfor jeg hadde den på meg) Prøvde å få kjolen på meg i sta, men fikk den ikke igjen 😖 mannen sier jeg ikke har lagt på meg, men når jeg går på vekta er det tre kg mer en tidligere i sommer... Har ikke vært helt i form i ferien, så har blitt endel stillesitting, men syns det var masse med tre kg på tre uker.. (I fjor hadde jeg motsatt problem, kjolen ble for stor mens den hang i skapet, men da var jeg skikkelig syk i en måned før bryllupet) Skal på tur denne uken, og bryllupet er til helgen, klarer jeg å komme meg i kjolen igjen ??Mannen sier vi får gå mye, han må jo inn i dressen også (ikke at jeg tror det er noe problem) Eller er det bare å starte å lete etter ny kjole mens vi er på tur?Anonymous poster hash: 7e8ac...97b
Gjest eremitt Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Det spørs jo hvor langt unna du er å få den igjen. Hvor mye mangler du på glidelåsen? Det spørs også når på dagen du prøverden/måler vekta. Ett kg er sikkert mulig å klare på en uke.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Går jo an å ta en sånn flytende mat-kur av noe slag. Man går ned veldig fort på kort tid, og mye er sikkert bare væske, og så går man opp igjen. Så den er ikke noen permanent løsning eller noe en bør gjøre ofte, men det kan fungere som kriseløsning om en ikke vil på ny kjole jakt. Anonymous poster hash: ce07f...34b
skruf Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Hvis du skal på ferietur kommende uke så er det kanskje lite trolig at du kommer til å gå ned de 3kg du har lagt på deg til neste helg (hvis det var sånn at bryllupet skal være da). Litt kan du gå ned, men 3kg på ei uke høres mye ut med mindre du hiver deg på en eller annen diett med shakes eller noe (noe som ikke er noe kjekt hvis man er på tur) Er det mye som mangler i cm på at du får den igjen? Tror jeg ville sett meg om etter en ny kjole som passer til å ha i bakhånd, og heller blitt gledelig overrasket over hvis den opprinnelige kjolen passer til bryllupet Pass på å være i aktivitet den kommende uken, spis sunt, forsiktig med alkohol, dropp salt (pga vannvekt), drikk nok vann, dropp sukkerholdige drikker..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Har ikke de største planene om diet neste uken, satser på mye gåing i storby hjelper litt. Alkohol drikker jeg sjelden, så det skal jeg klare å avstå fra. Får kroken øvers på glidelåsen igjen (og klarte å klemme glidelåsen sammen også, men ikke dra den opp - liker ikke glidelåsene i siden av kjolen har ikke armer til å få den opp der) , men ikke helt behagelig å ha på. Mannen sklidde selvfølgelig rett inn i dressen.. Skal teste på torsdagskveld, så blir det kjoleshopping på fredag om den ikke passer.Anonymous poster hash: 7e8ac...97b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Når jeg tenker meg om så er også mensen rundt hjørnet = litt større pupper, satser på de blir normal til neste helgAnonymous poster hash: 7e8ac...97b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Kjøp hold-inn undertøy om det bare er litt om å gjøre kan det hende det er nok Anonymous poster hash: a6654...b7a 1
peppermyntete Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Du kan jo prøve å kjøpe en hold-in kjole å ha under? Ta med kjolen på shopping og prøv det sammen så ser du om det funker
Gjest eremitt Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Har ikke de største planene om diet neste uken, satser på mye gåing i storby hjelper litt. Alkohol drikker jeg sjelden, så det skal jeg klare å avstå fra. Får kroken øvers på glidelåsen igjen (og klarte å klemme glidelåsen sammen også, men ikke dra den opp - liker ikke glidelåsene i siden av kjolen har ikke armer til å få den opp der) , men ikke helt behagelig å ha på. Mannen sklidde selvfølgelig rett inn i dressen.. Skal teste på torsdagskveld, så blir det kjoleshopping på fredag om den ikke passer.Anonymous poster hash: 7e8ac...97b Hvordan ligger det an nå? Blir det kjolekjøp i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå