Gå til innhold

Lavt stoffskifte, Levaxin, liothyronin, Armour, erfa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med forskjellige stoffskifte medisiner?

Går selv nå på kun Levaxin, men har enda alle plagene.

Slitet særlig med forbreningen :/

Hvis noen kunne delt noen erfaringer, hadde det vært topp :)

Anonymous poster hash: ea05c...11f
AnonymBruker
Skrevet

Når begynte du da? Det kan ta måneder og år å finne rett dosering.

Anonymous poster hash: 33cbe...5a7
AnonymBruker
Skrevet

Om du skal ha mer enn Levaxin er avhengig av blodprøveresultatene dine. Bruker både Levaxin og Liothynin.

Anonymous poster hash: f4396...0fd

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Har du dårlig eller høy forbrenning? Jeg har gått på levaxin i 6 mnd, men har enda ikke fått finjustert doseringen...

AnonymBruker
Skrevet

Har du dårlig eller høy forbrenning? Jeg har gått på levaxin i 6 mnd, men har enda ikke fått finjustert doseringen...

6 mnd er ingenting... Jeg har holdt på i 8 år. Riktignok med to svangerskap imellom, men jeg er ennå ikke på en stabil dose.

Går på levaxin og lio og har god erfaring med det. Høyere energinivå, i hvert fall. Føler meg nesten normal.

Anonymous poster hash: d7e49...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Gått på Levaxin i 1,5 år. Så den burde ha fungert til nå, har lav forbrenning så legger på meg veldig fort :/

Noen som har blitt bedre av Lio, erfa eller armour?

Anonymous poster hash: ea05c...11f
Skrevet

Hei. Jeg går selv på levaxin og forbrenninga mi er ikke helt god den heller. Hørt om flere som har begynt på Armour, og gått ned masse.

Føler meg enda ikke i toppform av levaxin så jeg skal absolutt snakke med legen om eventuelle muligheter videre.

Skrevet

Jeg går på Levaxin og Lio. Først da både FT4 og FT3 lå helt mot øvre grense ble jeg bedre.

Jeg fikk Lio i tillegg til Levaxin, da jeg omvandler dårlig T4 til T3. Selv med FT4 verdier over referanseområdet lå FT3 mot nedre grense.

Mitt inntrykk er at mange sliter med mye symptomer på Levaxin og kombinasjonsbehandling da de ikke får høy nok doseringen og verdier i øvre del av referanseområdet.

Selv optimal dosering er ingen garanti for vektnedgang. Forsatt mye hardt arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...