AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Har sett mange av dere her,og andre plasser. Mannen: vi bor sammen for barnas skyld, forholdet er dårlig og null sex. Tror dere virkelig på dette?En mann som hele tiden har unnskyldning for å gå....etter år så orker du ikke mere. Han har sex hjemme, samme hva han sier og du tror på. Kjenner ei i samme situasjon. Kona ble gravid underveis....det var et uhell,presterte elskerinnen og si. Han hadde drukket litt for mye. Haha Hvordan stiller du deg til at han har sex med to kvinnerAnonymous poster hash: e405c...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Jeg er ikke noens elskerinne nå, men var det da jeg var 21. Han påsto ikke at de hadde null sex, men lite, hvilket jeg kunne tro på. Han var seksuelt lett overveldet, som om han var vant til en "potetsekk" i sengen. Men det spilte i det store og hele liten rolle om de hadde noe mer sex enn han fremstile det som. Om han har sex med to kvinner er han ikke unik på noen måte - mange menn har det som single, om ikke fler. Og kona var ikke en type kvinne man ble sjalu på. Jeg var ikke ute etter unnskyldninger for at han ville gå, da jeg ikke ville ha et forhold med ham. Han var en del år eldre enn meg og bodde langt unna, så av diverse årsaker var jeg ikke interessert i noe mer. Han ble forelsket etterhvert, ble vanskelig og litt amper, og jeg valgte å bryte av. Det var hyggelig og lidenskapelig mens det varte. Har ikke snakket med ham siden. Anonymous poster hash: bcaeb...b35 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 For en tanke....kona var ikke typen man blir sjalu på? Han valgte henne fremfor deg.Anonymous poster hash: e405c...6e4 10
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Jeg var elskerinne en stund, og han påsto aldri at sexlivet var helt dødt. Men forholdet var dårlig, så det var nok ikke det sprekeste sexlivet, slike ting henger gjerne sammen. Det var ikke alltid lett å være nummer to, men at jeg skulle blitt sjalu eller sint ville bare vært urimelig. Jeg visste at han var gift, da kunne jeg ikke sutre over at han hadde et liv uten meg... sexliv eller annet liv. Han skilte seg fra sin kone til slutt, og nå har vi vært gift i snart 14 år. Har fremdeles sex Anonymous poster hash: 8fbcf...822 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 For en tanke....kona var ikke typen man blir sjalu på? Han valgte henne fremfor deg.Anonymous poster hash: e405c...6e4 Leste du innlegget? Jeg var ikke ute etter et forhold med ham, selv da han bragte det opp. Og nei, kona var ikke en kvinne jeg var disponert til å bli sjalu på. Du ba om erfaringer og historier, og jeg bidro med min. Om du ikke vil lese dem eller av prinsipp er uenig, får du heller ikke starte en tråd. Anonymous poster hash: bcaeb...b35 18
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg er litt i samme situasjon nå. Har møtt min eks etter vi flyttet fra hverandre, det har vært vanskelig å gi helt slipp. Men det viser seg at han har flyttet inn til en ny dame. Han vil ikke innrømme at de er kjærester men at dem har hatt sex. Han sier at han vil ha meg tilbake. Han har ikke jobb men skal få hjelp med bostøtte og flytte ut sier han. Det merkelige er at han fortsatt vil møte meg til tross for at jeg har fortalt henne at han bedrar henne. Det føles ikke godt, spørs om han driver et dobbeltspill.Anonymous poster hash: 87175...56d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Jeg har nå blitt en elskerinne. Litt utrolig å skrive, og jeg får nok en del hatfulle kommentarer. Jeg vet ikke helt om du i hovedinnlegget sikter til alle elskerinner eller bare de som håper at mannen skal gå ifra kona for dem, men jeg svarer likevel. Jeg er av den oppfatning av at han er veldig ærlig mot meg. Han fortalte meg helt fra begynnelsen av at han var gift og i utgangspunktet har et fint forhold med barn involvert, men at han og kona er ganske forskjellige på det seksuelle plan. Jeg tolket det dithen at han og kona har sex, men at det er en sjeldenhet. Jeg er ikke ute etter et romantisk forhold, men et seksuelt forhold. Jeg har ingen håp eller ønsker om at mannen skal gå ifra sin kone. Jeg merker at han er veldig begeistret for meg og prioriterer meg ofte i situasjoner der han egentlig bør prioritere sin kone, men jeg vet godt at han ikke kommer til å gå ut av ekteskapet, ei ønsker jeg heller det. Jeg er hans fantasijente, og han er nok mer betatt av meg enn det han burde. Jeg forstår godt at elskerinner kan utvikle romantiske følelser i en slik relasjon, og at mannen gjerne er mer opptatt av de enn kona (noe som ofte er tilfelle), men realiteten er at de færreste av disse gifte mennene vil gå ut av den trygge tilværelsen de befinner seg i (ekteskapet). De ønsker pose og sekk. Jeg tror så absolutt ikke det er lurt for elskerinnen sin del å innlede en affære med en gift mann der det er romantiske følelser involvert. Det ender sjeldent bra. Anonymous poster hash: 84984...71c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #8 Skrevet 5. mai 2018 På 2.8.2015 den 19.44, AnonymBruker skrev: Jeg var elskerinne en stund, og han påsto aldri at sexlivet var helt dødt. Men forholdet var dårlig, så det var nok ikke det sprekeste sexlivet, slike ting henger gjerne sammen. Det var ikke alltid lett å være nummer to, men at jeg skulle blitt sjalu eller sint ville bare vært urimelig. Jeg visste at han var gift, da kunne jeg ikke sutre over at han hadde et liv uten meg... sexliv eller annet liv. Han skilte seg fra sin kone til slutt, og nå har vi vært gift i snart 14 år. Har fremdeles sex Anonymous poster hash: 8fbcf...822 Kan jeg spør hvor lenge du var hans elskerinne før dere ble sammen? Mange mener elskeren aldri velger elskerinnen fremfor kona. Dette skjedde i dette tilfelle😊 Anonymkode: 2de54...9fd 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #10 Skrevet 5. mai 2018 Blir så kvalm når jeg leser dette sånn seriøst. Er dere kvinner virkelig så ekle??? Dere vet at han er gift og fortsatt driver på med ham? Helt sykt og så kvalmt. Dere hadde vel ikke likt om mannen deres drev med sånt selv om det var dårlig stemning eller at dere hadde lite samleie for hva slags unnskyldning er det? Er jo like greit å ta skilsmisse og gå rundt hos alle. Kvinner er virkelig onde, prøver seg på menn som er gift ogsånt.. huff🍻 Anonymkode: 05f43...8e2 14
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #11 Skrevet 5. mai 2018 På 8/3/2015 den 0.05, AnonymBruker skrev: Jeg har nå blitt en elskerinne. Litt utrolig å skrive, og jeg får nok en del hatfulle kommentarer. Jeg vet ikke helt om du i hovedinnlegget sikter til alle elskerinner eller bare de som håper at mannen skal gå ifra kona for dem, men jeg svarer likevel. Jeg er av den oppfatning av at han er veldig ærlig mot meg. Han fortalte meg helt fra begynnelsen av at han var gift og i utgangspunktet har et fint forhold med barn involvert, men at han og kona er ganske forskjellige på det seksuelle plan. Jeg tolket det dithen at han og kona har sex, men at det er en sjeldenhet. Jeg er ikke ute etter et romantisk forhold, men et seksuelt forhold. Jeg har ingen håp eller ønsker om at mannen skal gå ifra sin kone. Jeg merker at han er veldig begeistret for meg og prioriterer meg ofte i situasjoner der han egentlig bør prioritere sin kone, men jeg vet godt at han ikke kommer til å gå ut av ekteskapet, ei ønsker jeg heller det. Jeg er hans fantasijente, og han er nok mer betatt av meg enn det han burde. Jeg forstår godt at elskerinner kan utvikle romantiske følelser i en slik relasjon, og at mannen gjerne er mer opptatt av de enn kona (noe som ofte er tilfelle), men realiteten er at de færreste av disse gifte mennene vil gå ut av den trygge tilværelsen de befinner seg i (ekteskapet). De ønsker pose og sekk. Jeg tror så absolutt ikke det er lurt for elskerinnen sin del å innlede en affære med en gift mann der det er romantiske følelser involvert. Det ender sjeldent bra. Anonymous poster hash: 84984...71c Herregud at du er en kvinne selv og gjør dette mot henne... æsj. Hun dama fortjener så mye bedre.. sex er ikke alt! Herregud, synes du burde fortelle dama sånn at hun vet hva slags monster mannen hennes er. Anonymkode: 05f43...8e2 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #12 Skrevet 5. mai 2018 Utro menn juger så det renner til både kone og elskerinner. Ikke absolutt alle, men de aller fleste. Ett eksempel er mannen som så at han og kona ikke en gang delte soverom. Så la kona ut et bilde av soverommet av en spesiell grunn, og det så en armen på mannen i senga. Bildet var tatt samme kveld som hun la det ut. Det så jo elskerinnen da mannen var tagget i det. Så enig med Ts, selv om innlegget er tre år gammelt snart. Lite har vel forandret seg. Anonymkode: 2755b...248 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #13 Skrevet 7. mai 2018 På 5.5.2018 den 17.39, AnonymBruker skrev: Blir så kvalm når jeg leser dette sånn seriøst. Er dere kvinner virkelig så ekle??? Dere vet at han er gift og fortsatt driver på med ham? Helt sykt og så kvalmt. Dere hadde vel ikke likt om mannen deres drev med sånt selv om det var dårlig stemning eller at dere hadde lite samleie for hva slags unnskyldning er det? Er jo like greit å ta skilsmisse og gå rundt hos alle. Kvinner er virkelig onde, prøver seg på menn som er gift ogsånt.. huff🍻 Anonymkode: 05f43...8e2 Åja, fordi menn går ikke på gifte damer? Har for ei stund siden hatt det problemet der jeg fikk følelser for en gift mann samtidig som jeg var i et forhold. Vi fikk virkelig varme følelser for hverandre, å det vanskelig å gi slipp på dette. Av og til oppstår kjærlighet i en setting som ikke er enkel. Man skal av og til gjennom ett eller to forhold før man havner der man vil være. Anonymkode: 2de54...9fd 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Skrevet 7. mai 2018 På 2.8.2015 den 17.18, AnonymBruker skrev: Har sett mange av dere her,og andre plasser. Mannen: vi bor sammen for barnas skyld, forholdet er dårlig og null sex. Tror dere virkelig på dette?En mann som hele tiden har unnskyldning for å gå....etter år så orker du ikke mere. Han har sex hjemme, samme hva han sier og du tror på. Kjenner ei i samme situasjon. Kona ble gravid underveis....det var et uhell,presterte elskerinnen og si. Han hadde drukket litt for mye. Haha Hvordan stiller du deg til at han har sex med to kvinner Anonymous poster hash: e405c...6e4 Vi hadde kinky sex. Det var det han ikke fikk hjemme. Hverken han eller jeg ville noe mer enn sexbiten og kona ante ikke hva som foregikk, men hadde en fornøyd mann som stilte opp for henne og barna og hadde vaniljesex med henne når hun måtte ønske det. Anonymkode: 40211...60e 2
_Malene Skrevet 7. mai 2018 #15 Skrevet 7. mai 2018 På 2.8.2015 den 17.24, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noens elskerinne nå, men var det da jeg var 21. Han påsto ikke at de hadde null sex, men lite, hvilket jeg kunne tro på. Han var seksuelt lett overveldet, som om han var vant til en "potetsekk" i sengen. Men det spilte i det store og hele liten rolle om de hadde noe mer sex enn han fremstile det som. Om han har sex med to kvinner er han ikke unik på noen måte - mange menn har det som single, om ikke fler. Og kona var ikke en type kvinne man ble sjalu på. Jeg var ikke ute etter unnskyldninger for at han ville gå, da jeg ikke ville ha et forhold med ham. Han var en del år eldre enn meg og bodde langt unna, så av diverse årsaker var jeg ikke interessert i noe mer. Han ble forelsket etterhvert, ble vanskelig og litt amper, og jeg valgte å bryte av. Det var hyggelig og lidenskapelig mens det varte. Har ikke snakket med ham siden. Anonymous poster hash: bcaeb...b35 Du høres skikkelig sympatisk ut.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #16 Skrevet 7. mai 2018 På 2.8.2015 den 19.44, AnonymBruker skrev: Jeg var elskerinne en stund, og han påsto aldri at sexlivet var helt dødt. Men forholdet var dårlig, så det var nok ikke det sprekeste sexlivet, slike ting henger gjerne sammen. Det var ikke alltid lett å være nummer to, men at jeg skulle blitt sjalu eller sint ville bare vært urimelig. Jeg visste at han var gift, da kunne jeg ikke sutre over at han hadde et liv uten meg... sexliv eller annet liv. Han skilte seg fra sin kone til slutt, og nå har vi vært gift i snart 14 år. Har fremdeles sex Anonymous poster hash: 8fbcf...822 Tenkt på at han kanskje er utro mot deg? Karma is a B**** Anonymkode: f03c5...d0d 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #17 Skrevet 7. mai 2018 Jeg ligger med en gift mann, men han er over 30 år eldre enn meg så det er jo selvsagt ingen følelser involvert fra noens side. Anonymkode: a01e2...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #18 Skrevet 7. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja, fordi menn går ikke på gifte damer? Har for ei stund siden hatt det problemet der jeg fikk følelser for en gift mann samtidig som jeg var i et forhold. Vi fikk virkelig varme følelser for hverandre, å det vanskelig å gi slipp på dette. Av og til oppstår kjærlighet i en setting som ikke er enkel. Man skal av og til gjennom ett eller to forhold før man havner der man vil være. Anonymkode: 2de54...9fd Det er sånne kvinner de fleste vil kalle billige som rett og slett skylder på følelsene når dere bare går ut etter ligg. Så kvalmt. Trodde faktisk det var bare menn som var sånn helt jeg leser hvor billige kvinner kan være. Om dere gift, så lær dere å holde til en og elske en. Det hjelper ikke alltid å spre bena for å få glede. Anonymkode: 05f43...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #19 Skrevet 7. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ligger med en gift mann, men han er over 30 år eldre enn meg så det er jo selvsagt ingen følelser involvert fra noens side. Anonymkode: a01e2...8c3 Håper du har tenkt deg gjennom om hvor mye du ødelegger.. Anonymkode: 05f43...8e2 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #20 Skrevet 7. mai 2018 Jeg har vært bortpå noen gifte/samboere/kjærestemenn uten å ha vært direkte fast elskerinne. Ingen har vel egentlig dratt den at de har et dårlig forhold eller ikke får seg noe hjemme, jeg tror heller det har vært spenningen med en ny eller annerledes dame. Få bekreftelse på at de fremdeles har draget, eller kanskje de får en ting eller to seksuelt som de ikke får hjemme. Elskerinnen har uansett alltid noe kona ikke har for denne typen menn bare i kraft av å være en ny/annen person og forbuden frukt. Jeg har aldri vært så involvert at det har vært snakk om å forlate noen, selv om jeg et par ganger har hørt den at nå skal de på kjærestetur og han skulle ønske det var meg i stedet o.l. Da blir jeg bare litt sånn "hvorfor er du sammen med henne da", men så lenge jeg ikke står der med armene åpne for et nytt forhold så er det jo ingen som tør å slå opp. Jeg hadde jo ikke blitt med på den ferien uansett, men så lenge de tenker den tanken at det suger at det ikke er elskerinnen de skal på ferie med så skjønner jeg ikke helt hvorfor de er i dette forholdet. Uansett, mitt inntrykk er at utroskap ikke nødvendigvis blomstrer opp fra at de har det så ræva hjemme, men ofte at de bare vil ha i pose og sekk. At de har et dårlig eller sexløst forhold er vel noen ganger en løgn den om er utro liker å bruke som unnskyldning, og den som er elskerinne liker å tro på. For ikke å snakke om alle som har et forhold da, de liker også å tro på dette.. kjæresten min ville aldri vært utro fordi vi har så bra sex liksom. Sorry.. han kan likevel være det. Anonymkode: a2f43...549 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå