Gå til innhold

Anbefaling/ hvor handler du klær i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Oslo snart, og kunne trengt noen tips til fine butikker. Skal bo i Bogstadveien.

Anonymous poster hash: 1adcb...67c
AnonymBruker
Skrevet

Det man har i Oslo som man ikke har i alle andre norske byer er vel Zara, Monki(aner ikke?)... Det kommer jo an på hva du er ute etter og hvor gammel man er. Men det holder jo å bare gå hele bogstadveien, shopping nok der.

Anonymous poster hash: f376d...329
AnonymBruker
Skrevet

jeg bor på majorstua og handler det meste i bogstadveien om jeg skal ha noe. det går for det meste i zara, ettersom jeg er ganske lei de andre butikkene :). zara har alltid mye fint i mine øyne! ellers så elsker jeg tatler! alltid masse, masse fine merkevarer og det er mye salg der nå! om du er ute etter sminke er det en inglot butikk i bogstadveien som kan være verdt å sjekke ut.. :)

Anonymous poster hash: 79476...859
AnonymBruker
Skrevet

Lenger ned i gata finner du også andre, mindre butikker, som Massimo Dutti f.eks. 

Anonymous poster hash: c4c54...27d
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 1adcb...67c
Gjest Tigress
Skrevet

Det mest originale er jo alle dei fine bruktbutikkane, slik som Velouria Vintage på Løkka, UFF Underground i Storgata, Bess retro og den på Majorstua som eg aldri hugsar namnet på... 

Skrevet

Det mest originale er jo alle dei fine bruktbutikkane, slik som Velouria Vintage på Løkka, UFF Underground i Storgata, Bess retro og den på Majorstua som eg aldri hugsar namnet på...

Fretex?

Gjest Tigress
Skrevet

Fretex?

Jadå, men fretex har ein mange stader, dei over er meir originale med meir utprega profil. 

Skrevet

Jadå, men fretex har ein mange stader, dei over er meir originale med meir utprega profil.

Mente om det var den du ikke husket navnet på ;)

Gjest Tigress
Skrevet

Mente om det var den du ikke husket navnet på ;)

Åja, nei, nei. Den eg ikkje hugsar namnet på ligg på Majorstua, i ei parallellgate til Bogstadveien. Eg har ikkje vore der sjølv, berre fått han tilrådd, det er visst mykje designargreier der. 

Eg søkte han opp: Tonica Vintage, Schønings gate. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...