Gå til innhold

Nappe kjønnshår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å nappe kjønnshår? Jeg har begynt å gjøre det, og det har jo samme effekt som voksing av hår, fordi man drar jo ut hele hårroten, bare at ved voksing er smerten over på et par sekunder, og når man napper dem med pinsett drar man jo smerten ut over lenger tid... 

Er det på noen måte skadelig å gjøre det pinsett? Huden blir jo myk og glatt, men er naturligvis noe sår rett etter. Noen som har nappet hår fra kjønnsleppene? (Er selv jente altså).

Anonymous poster hash: 0ece1...278
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som en god ide, men det tar for lang tid, også gjør det mer og mer vondt dess lengre du holder på, så jeg gav meg fort. Jeg vokser, og napper i tillegg, får forlenget tiden mellom voks litt med å ta de første hårene som dukker opp selv. 

Men det er klart, har du ubegrenset med tid og ikke synes det gjør for vondt er det greit nok, skadelig er det ikke. 

Anonymous poster hash: e7bc8...758
Gjest Mythic
Skrevet

Au. Bare au. Også så tidkrevende. Nei, det er ikke skadelig, men jeg ville heller valgt voksing.

Skrevet

Kan du ikke epilere isteden? Det blir jo det samme.. Men man tar flere hår om gangen så det går fortere. Hadde aldri hatt tålmodiget til å sitte i timesvis å nappe underlivet :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre dette på grunn av at det tar så lang tid. Dersom du ikke finner tiden et problem er det bare å gjøre det. Det er ikke skadelig, og du oppnår likt resultat som ved voksing. Selv napper jeg når hårene begynner å vokse litt ut igjen etter jeg har tatt brasiliansk voks. 

Anonymous poster hash: da6a2...dec
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke epilere isteden? Det blir jo det samme.. Men man tar flere hår om gangen så det går fortere. Hadde aldri hatt tålmodiget til å sitte i timesvis å nappe underlivet :fnise:

Epilering synes jeg definitivt er den vondeste hårfjerningsmetoden. Auch! Foretrekker voksing. Voksing kan likevel være litt dyrt i lengden, så epilering er jo en helt OK måte å gjøre det på - dersom man takler smerten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nappet de hårene som stikker utenfor bikinilinjen, og de som går opp mot magen , et par ganger, men syntes de vokser fort ut igjen. Om jeg bare hadde vist at x antall nappinger ville få de til å stoppe å vokse (slik som med bryn) så ville jeg nok fortsatt, for syntes ikke det er så smertefullt. Men har ikke prøvd på selve vulvaen, venusberget og kjønnsleppene.

Er det slik med epilering at etter man har gjort det en stund så stopper hårproduksjonen, siden man drar ut røttene gang på gang(som med bryn) ?

Anonymous poster hash: 9df0d...b73
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nappet de hårene som stikker utenfor bikinilinjen, og de som går opp mot magen , et par ganger, men syntes de vokser fort ut igjen. Om jeg bare hadde vist at x antall nappinger ville få de til å stoppe å vokse (slik som med bryn) så ville jeg nok fortsatt, for syntes ikke det er så smertefullt. Men har ikke prøvd på selve vulvaen, venusberget og kjønnsleppene.

Er det slik med epilering at etter man har gjort det en stund så stopper hårproduksjonen, siden man drar ut røttene gang på gang(som med bryn) ?

Anonymous poster hash: 9df0d...b73

Du får samme effekt med napping, epilering og voksing.  

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har jeg ikke det problemet. Jeg har beholdt mine. Fatter ikke hvorfor dette håret skal fjernes

Anonymous poster hash: b5ff7...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...