Sydenkupp Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hei, Vi har et kjøkken fra sent 90-tall. Skapene er i bjørk (HTH) med gråmelert benkeplate, og dette kommer vi ikke til å endre noe på. Av hvitevarer, så kommer vi til å bytte ut hvit oppvaskmaskin og stekeovn til noe nytt i rustfritt stål/svart. På veggen mellom benk og overskap er det i dag hvitmalt strie. Denne begynner å bli både slitt og skitten. Jeg har lyst til å gjør noe med veggene og vurderer veggplater. Hvilken farge tror dere kunne passet?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hei, Vi har et kjøkken fra sent 90-tall. Skapene er i bjørk (HTH) med gråmelert benkeplate, og dette kommer vi ikke til å endre noe på. Av hvitevarer, så kommer vi til å bytte ut hvit oppvaskmaskin og stekeovn til noe nytt i rustfritt stål/svart. På veggen mellom benk og overskap er det i dag hvitmalt strie. Denne begynner å bli både slitt og skitten. Jeg har lyst til å gjør noe med veggene og vurderer veggplater. Hvilken farge tror dere kunne passet? Lys turkis. Jeg ville valgt glassplater på veggene (farget glass). Dyrt men flott! Anonymous poster hash: 00718...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Lys turkis. Jeg ville valgt glassplater på veggene (farget glass). Dyrt men flott! Anonymous poster hash: 00718...c7d Og enkelt å holde rent Anonymous poster hash: 00718...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Lys turkis. Jeg ville valgt glassplater på veggene (farget glass). Dyrt men flott!Anonymous poster hash: 00718...c7d Ikke ekstremt dyrt hvis man sjekker litt rundt. Vi betalte 6500 for ca. 5,5 m. Kunne sikkert funnet enda billigere. Billigere med kjøkkenplatee eller billige fliser selvfølgelig. Dobbelt så dyrt med Okside som er en stor leverandør.Anonymous poster hash: 96c25...37b
Sydenkupp Skrevet 2. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2015 Takk for tips! Vi ser på alle muligheter her. Hvis vi finner ut at vi går for veggplater, hvilke farger tror dere blir best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå