Gå til innhold

Hvilken sofa foretrekker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg sofa og lider valgets kval. Nå står det mellom de følgende tre, og da tenkte jeg at jeg kunne be om noen innspill herfra. Hvilken av disse sofaene foretrekker du? (Dersom du synes alle er stygge, trenger du ikke svare, for jeg er helt klar på at jeg synes alle sammen er fine. :))

Nr. 1:

post-37809-0-89369800-1438524144_thumb.p

Nr. 2:

post-37809-0-44411900-1438524159_thumb.p

Nr. 3:

post-37809-0-64374300-1438524177_thumb.j

Anonymous poster hash: e37e7...773
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke økt billedstørrelsen på alle på min PC, men slik det ser ut fra småbildene så liker jeg nr. 3 best. Synes de to andre ble for topptunge med såpass høy rygg. 

(Men egentlig ville jeg nok valgt den som kjennes best ut å sitte i....) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg sofa og lider valgets kval. Nå står det mellom de følgende tre, og da tenkte jeg at jeg kunne be om noen innspill herfra. Hvilken av disse sofaene foretrekker du? (Dersom du synes alle er stygge, trenger du ikke svare, for jeg er helt klar på at jeg synes alle sammen er fine. :))

Nr. 1:

attachicon.gifkøln.png

Nr. 2:

attachicon.gifmolly.png

Nr. 3:

attachicon.gifregina.jpg

Alle er nydelige! :)

Jeg ville valgt den som er best å sitte i (myk og god til rumpen, god støtte til ryggen (dvs høy nok rygg og at sofaen ikke er for dyp slik at du kan sitte i sofaen på normalt vis og rekke inn til ryggstøet med ryggen ,mens du sitter normalt)

Deretter ville jeg sett på kvalitet, holdbarhet på stoffet og annet som er å ta hensyn til

Lykke til med valget!

Anonymous poster hash: 298b5...207

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1:

attachicon.gifkøln.png

Nr. 2:

attachicon.gifmolly.png

Nr. 3:

attachicon.gifregina.jpg

Hvor selger de disse? Har lyst på! :hjerte:

Anonymous poster hash: 298b5...207

AnonymBruker
Skrevet

Nummer 3

Anonymous poster hash: 874cd...3bc

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svarene så langt!

Jeg heller også mot nr. 3, men tiltrekkes av de spreke fargene på de to første. Dere har likevel selvsagt rett i at prøvesitting er veldig viktig, og så langt har jeg ikke kommet enda. ;)

Til deg som spurte hvor de selges: De to første er fra Fagmøbler, den siste fra Skeidar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart nr 1 evt nr2. Elsket fargene

Anonymous poster hash: c0488...30e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også alle tre. Nr. 2 er kulest, men nr. 3 er den jeg hadde turt å kjøpe uten å være redd for å gå lei av den etter et års tid. :) 

Anonymous poster hash: 5341b...22e
Gjest Wei Wei
Skrevet

Nummer 2 er kul, men er vel mer praktisk med nr. 3 og puter å knalle farger.

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1 og 2. :)

Nr. 3 er kjedelig.

Anonymous poster hash: cc94e...4a8
Skrevet

Likte de i den rekkefølgen du har lagt dem ut, jeg  :)

Skrevet

Foretrekker nr. 3. Synes de andre hadde for høy rygg, og du blir veldig låst til hvilke farger du kan ha på annet tilbehør dersom du velger en sofa med farge. Om du derimot er av den typen som enten bytter sofa stadig vekk etter hva som er mote, eller er flink å bruke flere farger i stuen, kan derimot de andre også bli fine. Synes isåfall at nr. 1 var penest, da nr. 2 hadde en merkelig høy rygg.

AnonymBruker
Skrevet

3.

Du kan heller ha annet interiør med spreke farger. Puter i sofaen f.eks.

Anonymous poster hash: 34ae8...93f
Skrevet

Nr 1 eller 3 fordi de ser størst ut, men gjerne i fargen til nr 2! Haha :D

Men jeg hadde nok tatt nr 3 fordi jeg er så glad i å ha puter, gardiner, pledd, lys, blomster osv i masse farger og da er det greit om sofaen i det minste er litt nøytral.

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1 pga farge og fasong. Den ser mest komfortabel ut. Liker også fargen på nr. 2. Jeg er så pysete at jeg tør ikke velge så spreke farger selv, men synes det er skikkelig fint. Jeg liker sterke farger hvis det ikke er for mange eller de ikke passer sammen.

Anonymous poster hash: dcc9a...af4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter stor pris på alle svar! Men! Akkurat idet jeg begynte å bli komfortabel med tanken på nr. 3 (gitt at den er god å sitte i - den er ikke på lager enda, så jeg har ikke fått prøvd den), dukket det opp enda en kandidat!

Nr. 4:

post-37809-0-27570700-1438721105_thumb.p

Den er jo grønn! (Og ikke minst billig, i likhet med de andre jeg har postet.)

AnonymBruker
Skrevet

Nr 2 😊

Anonymous poster hash: 569c3...191

AnonymBruker
Skrevet

Elsket den gule! Skulle ønske jeg turte å ta sånne farger selv. Fargen på nr 2 var også herlig, men den ble altfor tung i toppen med så lang rygg. Nr. 3 har finest form, men så stilig med gul sofa da!

Anonymous poster hash: 4d8a3...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...