Kipa Skrevet 7. juli 2002 #1 Skrevet 7. juli 2002 lørdagen etter at vi har giftet oss, skal en veldig god venninne gifte seg..vi er bedt, og det jeg lurer på er for hvor stor sum bør man gi i gave til venner?
Cr@sh Skrevet 7. juli 2002 #2 Skrevet 7. juli 2002 Hei.. Vanskelig å gi en spesifikk sum som er egent på gavebruk, men... Jeg skal også i bryllup til en god venninne, og vi (min samboer og jeg) vil gi i overkant av 500 kroner i gave til dem. Dette syntes jeg er en allright sum. Hun vet vi er studenter... :blunke:
scorpion73 Skrevet 7. juli 2002 #3 Skrevet 7. juli 2002 Vi pleier å gi mellom 500 og tusen............ kommer litt ann på hvor mye vi har, og hva de ønsker seg
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #4 Skrevet 8. juli 2002 Hvis du skal gifte deg først, er det vel bare å sjekke hva dere får av dem da eller hur? :o
Kipa Skrevet 8. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2002 Hvis du skal gifte deg først, er det vel bare å sjekke hva dere får av dem da eller hur? :o jeg kjøper gaven før vi gifter oss. etter bryllup kommer hvetebrøddagene, og da skal i hvertfall ikke jeg farte rundt i butikker... :blunke: Ellers takk til dere to andre som gav meg ett ordentlig svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå