Gå til innhold

Oppbevaring av vesker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest miss_uryddig

Vurderer å starte et nytt og bedre liv, trur eg.

Hvordan oppbevarer dere vesker? Hos meg har de en tendens til å slenge rundt og bidra til det fullkomne kaos. Har innimellom noen hjertelige gjensyn med vesker jeg helt hadde glemt, alltid fulle av bind og tamponger (merkelig nok.... :-? )

Noen gode tips (utover det å kaste)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å starte et nytt og bedre liv, trur eg.  

Hvordan oppbevarer dere vesker? Hos meg har de en tendens til å slenge rundt og bidra til det fullkomne kaos.  Har innimellom noen hjertelige gjensyn med vesker jeg helt hadde glemt, alltid fulle av bind og tamponger (merkelig nok....  :-? )

Noen gode tips (utover det å kaste)?

Kommer til å følge med på denne tråden....! :ler: Kan ikke henge dem på stumtjeneren - jeg har rett og slett for mange...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eget "skorom" som jeg kaller det. Der har jeg Ikeahyller langs hele ene veggen, fulle av husets sko. På den andre veggen henger det klesstenger til alle våre jakker, kåper o.l. På den siste veggen har jeg masse knagger bortover og nedover, som alle mine vesker henger på. Har vel rundt tyve eller noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex sitt oppbevaringsrom hørtes herlig ut. Men jeg bor i en leilighet på rett over 50 m2. Løsningen jeg har funnet er å ha de 4 -5 veskene jeg bruker mest hengene på knagger i gangen. En god del ligger i en stor skuff på soverommet, mens de jeg bruker sjelden ligger i ei eske på boden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt en stumtjener på soverommet. Der henger alle vesken, jeg har minst 20 vesker hengende der. Henger også sjal, morgenkåpe og andre ting jeg ønsker å ha i nærheten på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har eget "skorom" som jeg kaller det. Der har jeg Ikeahyller langs hele ene veggen' date=' fulle av husets sko. På den andre veggen henger det klesstenger til alle våre jakker, kåper o.l. På den siste veggen har jeg masse knagger bortover og nedover, som alle mine vesker henger på. Har vel rundt tyve eller noe.....[/quote']

Høres bra ut!

Hvilke IKEA hyller er det du bruker? (skal til å innrede et lignende rom nå og skal ikke forhaste meg med impulsiv innredning denne gangen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ide om å sette en plastkasse (digger slike oppbevaringskasser i plast) i hyllen over hengekleskapet som blir brukt til alle jakkene mannen ikke bruker...( :roll: )

Også ha alle veskene jeg ikke bruker der...

:oops:

Bruker som oftest en veske lenge før jeg bytter den ut med en annen som blir ny "flavour of the month"

Så da kan jeg putte alle de andre i en kasse.

Selskapsvesker henger jeg på hengeren til antrekket de passer til. (Og har annet tilbehør (sjal - smykker som passer bare til den kjolen) oppe i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskapsvesker henger jeg på hengeren til antrekket de passer til. (Og har annet tilbehør (sjal - smykker som passer bare til den kjolen) oppe i

Tusen takk! Du er genial! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem i en stor, romslig skuff. Og der er BARE mine vesker!

Ellers kan det jo være en idè i et kott å montere opp sånne lange opphengskroker (som brukes til stiger og dekk og sånn), slik at du kan henge mange vesker etter hverandre. Så tar de ikke så stor plass og du får lett oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et eget garderobeskap på vaskerommet for veskene mine. Ikke akkurat noe avansert system, de litt stive skinnveskene mine står i bunnen av skapet, de lettere og mindre veskene henger på kleshengere i skapet. Høres greit ut med kroker til å henge dem på - kanskje jeg prøver meg på det jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. En ting er sikkert. Etter å ha lest denne tråden er jeg faktisk glad for at jeg bare har en veske... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVAR, Ivar over alle!

Ivar er genial, jeg tror jeg har Ivar hylledeler for nærmere titusen kroner i huset mitt.... :ler:

Du kan jo ta deg en tur for å titte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en egen knaggrekke i entreen som henger i omtrent brysthøyde, der alle veskene mine henger. Der er dessverre ikke plass til mer enn 10 vesker i gangen, så må bytte ut av og til...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiia ikke innlogget

Jeg har de jeg bruker mest hengende på kroker på innsiden av døra på klesskapet. Resten har jeg i en stooor plastkasse oppå klesskapet på soverommet.

Skulle gjerne hatt et eget rom som deg Tex! *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...