Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett den nå - den anbefales virkelig :) Litt treg i begynnelsen, men desto mer morsom etterhvert. Katten med støvlene var genial!!! Flere som har sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, så den i Glasgow i sommer - den var knallbra. Gleder meg til å se den norske versonen også, Shrek er vel den eneste filmen som er skikkelig bra også når den er dubbet.

Skrevet

Ja, så den for en uke siden.

Ble litt skuffet, den første var ganske mye bedre...

Men så var vi egentlig ganske fulle da vi så den... Så den på hotellet i Montreal etter en bytur :ler:

Skrevet

HEI!

Har dessverre ikke sett den ennå.... men må bare si at jeg gleder meg STORT! De norske stemmene er forøvrig geniale...

Skrevet

Enig i at eneren var bedre jeg og, men toeren var absolutt god den og.

Skrevet

Hadde nok vært artigere hadde jeg ikke sett eneren tror jeg. Men syns det var en svært bra filmopplevelse! Sitter fortsatt og humrer litt i skjegget når jeg tenker på katten med støvlene!

Skrevet

Synes den er kjempeartig, den vrir og vender på alle "eventyrsannheter". Satt bare og klukklo i stolen, jeg.

Skrevet

Jeg synes også den var morsom, ikke minst alle hentydningen til LA og USA generelt.

Piglet

Skrevet

Jeg skal se den i morgen, gleder meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg likte den like godt som eneren! Den er supermorsom!!!

Skrevet

Gleder meg veldig til å se den. Har sett nr 1 flere ganger, og den er like morsom hver gang... Sleivspark og morsomheter til andre eventyr er hysterisk morsomt...

Holdt på å gå på nattkino og se den i går, men venter til jeg kan ha med meg ungene... Neste uke, så... :-)

Skrevet
Enig i at eneren var bedre jeg og' date=' men toeren var absolutt god den og.[/quote']

Samme her. Toeren var helt ok å se. Men jeg synes eneren var hakket morsommere. En helt grei oppfølger :)

(Var bare litt skuffa over slutten.. jaja.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...