AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Noen som har erfaring med make up fra Sleek? Prisen er jo helt utrolig, og synes mange av palettene ser spennende ut, men er de gode? Jeg har så mange øyeskygger fra MAC, Urban Decay, Makeupgeek, osv. at alle make up jeg har fra f.eks. elf, nyx, loreal, max factor blir bare liggende i en skuff. Hva tenker dere? Og er det noen av palettene dere anbefaler? Anonymous poster hash: b74e8...4e6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: b74e8...4e6
Vinduskarmen Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Har kun prøvd én av palettene, noen av de har god pigmentering, mens andre er dårligere. De med litt skimmer har bedre pigmentering enn de uten, synes jeg. (Samme med alt fra Collection egentlig, som også har helt vilt fine priser.) Stort sett fornøyd. Hvertfall til den prisen. Er veldig fornøyd med det andre jeg har fra Sleek. Jeg har blush x3 og et contour kit fra Sleek. Vært veldig fornøyd med de. Ville anbefalt å kikke i butikken før du kjøper da, dersom du har mulighet til det.
Vinduskarmen Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Jeg bor i UK, så jeg kjøper det på Boots eller Superdrug.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Billigst er det fra utlandet såklart. Jeg tror sleek sin nettbutikk sender til norge, men koster under hundrelappen for en palett på ebay. Men fant akkurat sleek på iglow.no for dem som vil kjøpe fra Norge :-)Anonymous poster hash: 437e2...64c
Adhara Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Jeg har noen paletter fra Sleek og jeg er fornøyd med de. Jeg synes de er godt pigmenterte ifh prisen. Jeg har Oh so special og Storm.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Jeg har noen paletter fra Sleek og jeg er fornøyd med de. Jeg synes de er godt pigmenterte ifh prisen. Jeg har Oh so special og Storm. Takk, det var akkurat de to jeg vurderte sterkest! :D Anonymous poster hash: b74e8...4e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå