AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hva skjedde med dette? En episode kom ut, så ble det stille. Hva skjer?Anonymous poster hash: 0519d...570
BeverTramp Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 "Hei dere! lørdag 8 august skal 2 episode av "det beste vorspielet" spilles inn. Det er min tur til å arrangere denne gangen, og jeg vil ved den anledning invitere dere hjem til meg på tidenes vorspiel. Jeg tenkte å ha det hjemme på konnerud hos mamma! Klokkeslett osv. får dere vitenærmere. Men tror det blir rundt 20-22. :-) De som vil ut på byen deretter, kan selvfølgelig det. Men vi kommer mest sannsynlig til å fortsette festen hjemme hos meg. Det vil bli noe alkohol servert, men ikke ubegrenset. Så ta gjerne med egen drikke :-) Jeg gleder meg masse og håper dere kan kan komme alle sammen. Gi meg beskjed om dere vil ha med noen som ikke er invitert her, så order vi det. :-) Må vite så snart som mulig hvem av dere som kommer og ikke! Stor klem " Av martine på denne gruppen: https://m.facebook.com/groups/706928246101225?view=info
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Pierre er byttet ut med audun...Anonymous poster hash: 95dd8...ede
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Pierre er byttet ut med audun...Anonymous poster hash: 95dd8...ede Hæ? Har Martine og Audun en greie nå? Anonymous poster hash: bf76d...4a1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Hæ? Har Martine og Audun en greie nå?Anonymous poster hash: bf76d...4a1 Nei, men siden det er slutt mellom Pierre og Martine nå, og Pierre er på Rhodos så skal Audun steppe inn isteden. Anonymous poster hash: 7adf5...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå