Gå til innhold

To taklamper i stua?

Lisa-Marie

Anbefalte innlegg

Jeg har mye lamper i stua men det er bare slike pyntelamper og bordlamper og synes stua er så mørk på kveldene. Jeg har en lekker lysekrone over spisestuebordet og ønsker meg en taklampe/krone over sofabord også. Men jeg tenker på at det kommer til å se dumt ut med to taklamper hengende kun tre meter unna hverandre? Jeg har også tenkt på gulvlampe men har ikke helt plass til det. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har spottstang med 3 spotter. fikk montert dimmer - og den bruker jeg mye. Dimmer helt ned om kvelden når jeg ser på TV.Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg har to lamper i stua. En over spisebordet, den andre over sofabordet. Ingen kommenterte. Tor ikke det er noe uvanlig heller. Du må nesten vise bilde av lysekronen du har for å få tips om den andre lampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av stua, tatt i panorama funksjon, så derfor ser ser litt funky ut.

Jeg ønsker meg en lampe over sofabordet.

Det var en som nevnte lampe med spotter, kanskje det funker?

post-33336-0-36936700-1438686020_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker også at det kan bli fint med en liten spottestang der. Det er jo ikke noe dekorativt og vakkert i seg selv, men det er praktisk og gir godt med lys, og vil heller ikke "konkurrere" med lysekronen din. Eventuelt kan du vurdere en kuppel. Jeg synes i alle fall at noe som ikke henger ned, vil passe best. :)

Anonymous poster hash: 5717f...9b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...