Gå til innhold

Spare penger. Ønsker tips til nyhetsbrev med rabattkoder og gode tilbud på alt fra klær, husholdning inkl mat, interiør m.m.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ting jeg kan anbefale er nyhetsbrev fra nærbutikkene dine, Europris (dersom du har en slik butikk nær deg), XXL, Nille, Pierre Robert, Stormberg og Jernia. Jeg har spart mye penger på dette :)

Anonymous poster hash: 1ff22...a9f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter spent på tips!  :handle:

Skrevet

Jeg venter spent på tips! :handle:

Innstalere app'er. Vet om mattilbud appen ihvertfall.

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stormberg har rabatt i dag, 3 for 2. Fyll ut rabattkoden 3for2 når du bestiller

Anonymkode: 9ba85...ac9

Skrevet

Man sparer ikke om du kjøper ting man ikke egentlig hadde kjøpt, og om ikke det er mat, så er det jo mest sannsynlig ikke noe man trenger, men kun kjøper fordi det er på tilbud. De tjener fett på disse tilbudene sine.

Ismaskin til 20% på expert. Trenger jeg eeegentlig en ismaskin? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Adara, jeg løper ikke i butikken fordi om det er tilbud, og jeg går heller ikke i butikker om jeg ikke trenger noe. Så sånn sett er det ikke ofte jeg er i butikkene, men jeg er også så at jeg oftest går ut av butikk uten å kjøpe noe om jeg bare er innom. Unntaket er selvfølgelig matbutikkene. 

Anonymkode: 724fa...4ed

Skrevet

Hvis du handler på nett så google "*butikken* rabattkode" :)

Har spart masse på det! Nesten hver gang finner jeg fri frakt eller 30% på billigste vare eller noe :) Gjør det kun etter jeg er ferdig i butikken sånn at jeg ikke kjøper mer FORDI det er billig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke Trump-kort (eller hva det nå heter) og Coop-kort - hver gang du skal kjøpe noe fra disse dagligvarebutikkene. Enkelte kredittkort kan faktisk gi enkelte  prosenter tilbake  ved kjøp. Så kanskje du kan lese deg opp litt på eventuelt hvilke slike kredittkort, som muligens kan passe for deg. Da er det jo (selvfølgelig!) ekstremt viktig at du betaler kredittkort-regningene innenfor fristen! Enkelte kredittkort har kanskje fjorten dagers frist, andre har kanskje opp mot 30 eller 45 dager....

Kanskje du skal prøve ut forskjellige spørre-undersøkelser (for eksempel YouGov elle panel.no) og etter hvert kan du få utbetalt gavekort. Dette kan du (for eksempel) bruke på klær eller andre ting, som du har bruk for. Hvis du mener at dette er verdt tiden din, da selvfølgelig.

Anonymkode: e568c...ab4

Skrevet
Den 8.5.2016 at 16.40, Adara skrev:

Man sparer ikke om du kjøper ting man ikke egentlig hadde kjøpt, og om ikke det er mat, så er det jo mest sannsynlig ikke noe man trenger, men kun kjøper fordi det er på tilbud. De tjener fett på disse tilbudene sine.

Ismaskin til 20% på expert. Trenger jeg eeegentlig en ismaskin? 

Jeg kjøpte en vakuummaskin på tilbud. Nå kan jeg vakuumpakke ting (har vakuum to u'er eller er stavekontrollen min mongo?)!

Planen var å etterhvert kjøpe en Sous Vide-maskin på tilbud, men så fant jeg ut at jeg så vidt har plass til det jeg har på kjøkkenet, og at siden jeg nå downsizer til en leilighet så får jeg dobbelt opp av alt. Dessuten har jeg etter lang erfaring med SlowCookeren jeg kjøpte på tilbud funnet ut at jeg ikke har tålmodighet til slik matlaging, når jeg lager mat var jeg sulten for 45 minutter siden.

Jeg sparte også masse penger på å kjøpe en Renault Zoe på tilbud, men den gjør jo absolutt ingenting annet enn å stå i oppkjørselen med den teite ledningen sin (dog kan jeg kanskje bruke den til å oppbevare kjøkkenutstyr i). Men den bilen var faktisk lønnsom, siden jeg sparer masse på årsavgift og forsikring (og drivstoff). Jeg har funnet ut at når jeg vil kjøre bil, har jeg ikke lyst til å kuke rundt med en ledning først. 

Jeg har også spart ganske mye penger på å kjøpe sko på tilbud. Jeg har 17 par sko (bruker 4 av dem). 3 for 2 er helt genialt, da, isteden for å kjøpe et par sko jeg ikke trenger, kjøper jeg tre.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg kjøpte en vakuummaskin på tilbud. Nå kan jeg vakuumpakke ting (har vakuum to u'er eller er stavekontrollen min mongo?)!

Planen var å etterhvert kjøpe en Sous Vide-maskin på tilbud, men så fant jeg ut at jeg så vidt har plass til det jeg har på kjøkkenet, og at siden jeg nå downsizer til en leilighet så får jeg dobbelt opp av alt. Dessuten har jeg etter lang erfaring med SlowCookeren jeg kjøpte på tilbud funnet ut at jeg ikke har tålmodighet til slik matlaging, når jeg lager mat var jeg sulten for 45 minutter siden.

Jeg sparte også masse penger på å kjøpe en Renault Zoe på tilbud, men den gjør jo absolutt ingenting annet enn å stå i oppkjørselen med den teite ledningen sin (dog kan jeg kanskje bruke den til å oppbevare kjøkkenutstyr i). Men den bilen var faktisk lønnsom, siden jeg sparer masse på årsavgift og forsikring (og drivstoff). Jeg har funnet ut at når jeg vil kjøre bil, har jeg ikke lyst til å kuke rundt med en ledning først. 

Jeg har også spart ganske mye penger på å kjøpe sko på tilbud. Jeg har 17 par sko (bruker 4 av dem). 3 for 2 er helt genialt, da, isteden for å kjøpe et par sko jeg ikke trenger, kjøper jeg tre.

1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Vakuum, ja. Syntes du er kjempeflink til å stave jeg. Seks gullstjerner til deg!

Ja, mye bedre enn å kjøpe en og betale for tre. Du har sansen for økonomi, det er en av tingene jeg liker så godt ved deg. Minner veldig om meg. Idag bestemte jeg meg for å slutte å shoppe, og kjøpte bare to par med solbriller og en caps. Mye billigere enn om jeg hadde kjøpt masse annet. Nå kan jeg i dett minste se kul ut når jeg går overalt fordi jeg aldri har råd til å ta lappen. Klart, det å ikke ha lappen er ett bevisst valg, ikke en konsekvens. 

Mitt mest fornuftige kjøp må jo forresten være den eggmasteren jeg kjøpte på enklereliv, den bruker jeg hele tiden. Og fuck dem som sier at eggene smaker som plast, jeg spiser plast til frokost.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Adara skrev:

Vakuum, ja. Syntes du er kjempeflink til å stave jeg. Seks gullstjerner til deg!

Ja, mye bedre enn å kjøpe en og betale for tre. Du har sansen for økonomi, det er en av tingene jeg liker så godt ved deg. Minner veldig om meg. Idag bestemte jeg meg for å slutte å shoppe, og kjøpte bare to par med solbriller og en caps. Mye billigere enn om jeg hadde kjøpt masse annet. Nå kan jeg i dett minste se kul ut når jeg går overalt fordi jeg aldri har råd til å ta lappen. Klart, det å ikke ha lappen er ett bevisst valg, ikke en konsekvens. 

Mitt mest fornuftige kjøp må jo forresten være den eggmasteren jeg kjøpte på enklereliv, den bruker jeg hele tiden. Og fuck dem som sier at eggene smaker som plast, jeg spiser plast til frokost.

Vakuum skrives med dobbel U, ja.....Flau? ;) 

Edit: mulig jeg misforsto noe der...Never mind.

Endret av MapleSirup
edit
Skrevet
1 time siden, Adara skrev:

Kan du ta et bilde av solbrillene? Jeg ødela mitt tredje par i år (når de forsvinner er de alltid på setet under meg).

Skrevet
6 minutter siden, MapleSirup skrev:

Vakuum skrives med dobbel U, ja.....Flau? 

Ganske sikker på at det var det jeg skrev :P

**

Katteøyne briller til mitt pæreformede fjes <3 Hvordan fasong har du på fjeset? Finnes en brille til alle ;) 

muBAJONuC0npuzy_ayPoKzg.jpg

5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Kan du ta et bilde av solbrillene? Jeg ødela mitt tredje par i år (når de forsvinner er de alltid på setet under meg).

Skrevet
3 minutter siden, Adara skrev:

**

Katteøyne briller til mitt pæreformede fjes <3 Hvordan fasong har du på fjeset? Finnes en brille til alle ;) 

muBAJONuC0npuzy_ayPoKzg.jpg

Jeg spurte både min mor og min eks. Min mor svarte: "Vakker? Eggeformet? Ovalt?", eksen min svarte ikke.

Jeg aner ærlig talt ikke.

Er du en liten asiat?

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Adara skrev:

**

Eksen mins varte, hun sa "Rund."

Nå sier hun: "Eventuelt rektangulært."

Endret av ambivalentReaction
Skrevet
29 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg spurte både min mor og min eks. Min mor svarte: "Vakker? Eggeformet? Ovalt?", eksen min svarte ikke.

Jeg aner ærlig talt ikke.

Er du en liten asiat?

Moren din er hvertfall ikke partisk ;) Oval er jo det de sier er den perfekte hodeformen! Jeg er ikke asiat nei, men en gang så var det en kar som trodde jeg var kineser, men tror ikke han mente det som noe kompliment hehehe

Skrevet
4 minutter siden, Adara skrev:

Moren din er hvertfall ikke partisk ;) Oval er jo det de sier er den perfekte hodeformen! Jeg er ikke asiat nei, men en gang så var det en kar som trodde jeg var kineser, men tror ikke han mente det som noe kompliment hehehe

Jeg tror egentlig begge to er ganske lite engasjert i min hodeform nå. Begge ville visst bare sove videre. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Eksen mins varte, hun sa "Rund."

Nå sier hun: "Eventuelt rektangulært."

Du syntes ikke det er kleint å kontakte henne? :P 

Skrevet

Rektangulært er jo mer firkantet da, om det er ovalt eller rektangulært ser du selv! Ovalt og rundt er litt vanskeligere å se forskjell på! Brillene er uansett forskjellige :P

Skrevet
Et øyeblikk siden, Adara skrev:

Du syntes ikke det er kleint å kontakte henne? :P 

Nei, vi er naboer når jeg er i ferieleiligheten min. Vi er bedre venner enn når vi bodde sammen. På lørdag skal hun male ansiktet mitt og så skal vi på fest (ikke sammen, men samme fest og samtidig). Jeg må også snakke med henne siden hun har den ene klokken min og pulsbelte og boksåpneren min (kanskje jeg er storsinnet og lar henne få boksåpneren). 

2 minutter siden, Adara skrev:

Rektangulært er jo mer firkantet da, om det er ovalt eller rektangulært ser du selv! Ovalt og rundt er litt vanskeligere å se forskjell på! Brillene er uansett forskjellige :P

Jeg er ikke så flink med former. Spurte en elev hvilken form forkjørsveiskiltet var, han visste ikke, og jeg kunne ikke gjøre han noe klokere. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...