Gå til innhold

Hvordan vet du hvilken "skala" du ligger på (ang utseende)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett at noen forteller at de er det og det på "skalaen" utseendemessig. Hvordan går det an? Jeg har ikke peiling hvilket "nummer" jeg er (er okei med meg selv og mitt utseende, men jeg ville feks aldri gått rundt og trodd jeg var en 10er)...

Anonymous poster hash: da705...ecc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vet jeg ikke.

Mange menn tror forøvrig at de er mer tiltrekkende enn de er, og for mange kvinner er det omvendt

Dersom du tenker på kun utseende angående skalaen: De flester med estetisk sans ser jo fort forskjell på en ener/ toer og en nier/tier. 

Anonymous poster hash: 6f93b...c69
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt naivt, å ikke ane hvilket nummer man er. Majoriteten ligger mellom 4 og 7.

5 er rett under middels, 6 er rett over middels. Er du okei med utseendet ditt er det stor sjanse for at du er 6 eller 7.

Jeg er 7-8. Pen, men ikke usedvanlig.

Anonymous poster hash: 8a902...f10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler jeg kanskje kan "se" det på andre personer, men samtidig er jo dette individuelt da alle har forskjellig smak. Men det jeg ikke skjønner meg på er de som kan si selv hva akkurat de er på denne skalaen.  :vetikke:

Anonymous poster hash: 76d53...755
  • Liker 7
Skrevet

Har ikke fjerneste anelse, bortsett fra at jeg er rimelig sikker på at jeg ikke ligger på verken "bælstygg" eller "filmstjernelookalike" :fnise:

Tror forøvrig ikke det har særlig betydning når man er kommet opp i min alder. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler jeg kanskje kan "se" det på andre personer, men samtidig er jo dette individuelt da alle har forskjellig smak. Men det jeg ikke skjønner meg på er de som kan si selv hva akkurat de er på denne skalaen.  :vetikke:

Du har jo speil og bilder av deg selv. Og du kan sammenligne deg med dine venninner og kollegaer. Du vet vel om du synes du selv er penere eller ikke, og du får sikkert tilbakemeldinger fra andre.

Anonymous poster hash: 8a902...f10

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje andre har fortalt dem det? Eller så kanskje de har et svært godt selvbilde?

Mange (spesielt kvinner) vet ikke selv hvor vakre de er se her: http://buzzit.no/du-er-mye-vakrere-enn-du-tror-du-er-se-bare-her

Menn tror de er penere enn de er http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article837341.ece

Du er penere enn du tror http://www.dinside.no/349678/du-er-penere-enn-du-tror

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje andre har fortalt dem det? Eller så kanskje de har et svært godt selvbilde?

Mange (spesielt kvinner) vet ikke selv hvor vakre de er se her: http://buzzit.no/du-er-mye-vakrere-enn-du-tror-du-er-se-bare-her

Menn tror de er penere enn de er http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article837341.ece

Du er penere enn du tror http://www.dinside.no/349678/du-er-penere-enn-du-tror

hm, da må jeg i så fall være styggere enn jeg trodde, for jeg tror allerede jeg ikke er særlig heldig utseendemessig så dersom det er en overestimering så er det vel faktisk værre enn jeg trodde.

Anonymous poster hash: 88c96...acd

AnonymBruker
Skrevet

hm, da må jeg i så fall være styggere enn jeg trodde, for jeg tror allerede jeg ikke er særlig heldig utseendemessig så dersom det er en overestimering så er det vel faktisk værre enn jeg trodde.

Anonymous poster hash: 88c96...acd

Det er ikke sikkert at det er slik for deg, selv om det er slik hos mange.

Husk at selvbilde og sikkert andre faktorer også spiller inn.

Skrevet

Men er det ikke andre som skal sette poeng på utseende ditt. Hvordan blir en selvsatt 10er troverdig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært hard mot meg selv når det gjelder utseendet, men ut fra hva folk har sagt til og om meg, så er jeg tydeligvis over gjennomsnittet. Jeg har gjentatte ganger fått høre at jeg ser fransk eller tsjekkisk ut, noe jeg kan forstå og tar som et kompliment. Både damer og menn har sagt til meg at jeg kunne vært modell, selv om jeg ikke helt klarer å se akkurat det selv. Med alderen har jeg dog innsett at jeg ser bra ut, og med økt selvtillit så har jeg fått en utstråling som gjerne gjør meg mer attraktiv i andres øyne. Utstråling og personlighet har tross alt mye å si for helheten. 

Men når alt kommer til alt så kommer det an på øyet som ser.

Anonymous poster hash: 4ee57...d76
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri tilbakemeldinger om utseendet mitt fra andre enn min mor og blir svært sjelden (tenk annethvert år) kontaktet av menn på byen, så jeg tar utgangspunkt i at jeg er under gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 80c27...9f1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri tilbakemeldinger om utseendet mitt fra andre enn min mor og blir svært sjelden (tenk annethvert år) kontaktet av menn på byen, så jeg tar utgangspunkt i at jeg er under gjennomsnittet.

Er du åpen for å bli kontaktet da?

Husk at andre ting enn kun utseende er avgjørende for om noen tar kontakt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er nok en 8-9 for noen, og sikkert 5 for andre. Who the fuck knows, alle har forskjellige preferanser.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

(Som bl.a. utstråling, trygghet på deg selv, selvtillit, personlighet)

AnonymBruker
Skrevet

(Som bl.a. utstråling, trygghet på deg selv, selvtillit, personlighet)

Jeg får stadig tilbakemeldinger om at jeg sjarmerer alle som møter meg, blir lett venn med nye mennesker, får folk til å åpne seg og at jeg har en varm og inkluderende fremtoning. Så ja, jeg er åpen for å bli kontaktet, men jeg blir det ikke. Anonymous poster hash: 80c27...9f1
Skrevet

Jeg kommer lett i kontakt med mennesker, men det er da virkelig ingen som kommenterer utseendet mitt. Jeg har speil men sammenlikner meg ikke med andre. Sannsynligvis har det noe å gjøre med at jeg er veldig godt voksen og er ferdig med usikkerhet og lavt selvbilde. Jeg er sikkert en plass mellom 1 og 10 på alle måter.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ansikt 8-9 fra front , 5 fra ene siden, 6 fra andre...(ikke fornøyd med profil) totalt sett en 6-7, kropp og hår trekker opp.

Vet jo hvordan et klassisk, symmetrisk, sunt utseende ser ut. 

Har datet og vært i forhold med attraktive menn, men sammenlignet med en modell ser jeg mer ut som Lille My. 

Anonymous poster hash: e79bb...1f9
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel øyet som ser. En mann som er en 9'er for meg, kan være 2'er for en annen.

Anonymous poster hash: ff87a...27b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får stadig tilbakemeldinger om at jeg sjarmerer alle som møter meg, blir lett venn med nye mennesker, får folk til å åpne seg og at jeg har en varm og inkluderende fremtoning. Så ja, jeg er åpen for å bli kontaktet, men jeg blir det ikke. Anonymous poster hash: 80c27...9f1

De nye menneskene som du blir venn med; er det kun du som har tatt initiativ til kontakt i begynnelsen av vennskapene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...