Gå til innhold

Comfort Bra - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det selges noe som heter Comfort Bra på Let's Deal akkurat nå. 

Har veldig lyst til å prøve, da jeg hater å gå med spilebh, men har for store pupper til å gå uten. Sports-bh er heller ikke noe godt å gå med i lengden, da jeg ikke finner noen som ser ut som denne.

Vet ikke om noen vet hva jeg snakker om, men legger ved linken.

Om noen har prøvd - er de en god hverdagsbh? :)

http://letsdeal.no/deal/7882465/?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=dailymail

Anonymous poster hash: ca5bc...4ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen av den typen. Ikke akkurat det merket, men jeg tror ikke forskjellen er så stor. De svarer ikke helt til skrytet, men det er jo ingen overraskelse. Har du store bryster klarer de ikke å løfte så mye, men det er mulig å ha på to samtidig, det gir godt hold. De skyver ikke brystene framover slik spile-bh-er og formsydde bh-er gjør, men kan gi litt bred fasong. Kan sammenlignes litt med sports-bh-topper. De separerer heller ikke brystene slik som på bildet. 

Jeg må også alltid sy opp stroppene, de er for lange. 

Men de er veldig myke og behagelige å ha på, så det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte til sånne.

Skrevet

Jeg bruker disse på jobb (helsevesenet), utrolig behagelige å gå i! 

Men, hadde jeg hatt store pupper så tror jeg ikke de ville gitt noe særlig støtte for å være ærlig. 

De er iallefall supergode å gå i, men gir som sagt ikke noe særlig støtte, fasong eller hold. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker slike hver dag. Utrolig deilig, ingenting som klemmer eller strammer :-)

Skrevet

Jeg har en lignende kjøpt på Cubus (?). Mulig min er hakket for stor til meg, det skal sies.

Min byste er stor, og det er ikke snakk om at denne bhen holder til noe mer enn hjemmesløving på sofaen.

• Liker 1
Skrevet

Vurderer å kjøpe et par for å slippe piping i sikkerhetskontrollen på flyplasser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...