AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Noen som har invitert en fyr med på 2 eller 3 date? Jeg vurderer å spørre en jeg var på date med, men så vet jeg ikke om det er dumt siden han ikke har spurt meg? :s Anonymous poster hash: cab7a...d4e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hvorfor skulle det være dumt? Anonymous poster hash: 2d947...b2d 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Syns absolutt du skal spørre og ikke vente på han. Anonymous poster hash: 9fde8...293
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Trådstarter her. Jeg spurte, så nå venter jeg spent på svar.. men føler at uansett om han sier ja eller nei, så vil det bli en slags "skuffelse", for hvis han sier nei er det jo kjipt, og hvis han sier ja så føler jeg jo at jeg har tvunget han med haha! Anonymous poster hash: cab7a...d4e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Trådstarter her. Jeg spurte, så nå venter jeg spent på svar.. men føler at uansett om han sier ja eller nei, så vil det bli en slags "skuffelse", for hvis han sier nei er det jo kjipt, og hvis han sier ja så føler jeg jo at jeg har tvunget han med haha! Anonymous poster hash: cab7a...d4e Selvtillit much? Anonymous poster hash: e0556...154
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Hvis han sier ja så er det fordi han vil se deg. Bra du spurte! Anonymous poster hash: 9fde8...293 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Har han svart?Anonymous poster hash: 9b061...3d5
Charmander Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 TS; Hvordan tror du det er for oss menn som må og skal gjøre jobben ofte og du har hatt to dater der sannsynligheten for at du ikke blir avslått er minimal. Bare sier det om dette er noe som bekymrer deg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Det må jo gå begge veier. Kanskje han sitter å er nervøs for å spørre deg siden han ikke har hørt noe fra deg etter daten, at han tenker han ikke vil mase på deg, slik du tenker at du "maser" på han, og da må jo du spørre han for å vise at du hadde en bra førstedate og for å introdusere det å ses igjen Anonymous poster hash: aae02...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå