Gå til innhold

Invitere mannen på neste date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har invitert en fyr med på 2 eller 3 date? Jeg vurderer å spørre en jeg var på date med, men så vet jeg ikke om det er dumt siden han ikke har spurt meg? :s

Anonymous poster hash: cab7a...d4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være dumt?

Anonymous poster hash: 2d947...b2d
  • Liker 4
Skrevet

Jeg spurte om date nr 2, og han ble med 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns absolutt du skal spørre og ikke vente på han. :)

Anonymous poster hash: 9fde8...293
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Jeg spurte, så nå venter jeg spent på svar.. :P men føler at uansett om han sier ja eller nei, så vil det bli en slags "skuffelse", for hvis han sier nei er det jo kjipt, og hvis han sier ja så føler jeg jo at jeg har tvunget han med :P haha!  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Jeg spurte, så nå venter jeg spent på svar.. :P men føler at uansett om han sier ja eller nei, så vil det bli en slags "skuffelse", for hvis han sier nei er det jo kjipt, og hvis han sier ja så føler jeg jo at jeg har tvunget han med :P haha!  :fnise:

Selvtillit much? :P

Anonymous poster hash: e0556...154

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sier ja så er det fordi han vil se deg. Bra du spurte!

Anonymous poster hash: 9fde8...293
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han svart?

Anonymous poster hash: 9b061...3d5

Skrevet

TS; Hvordan tror du det er for oss menn som må og skal gjøre jobben ofte og du har hatt to dater der sannsynligheten for at du ikke blir avslått er minimal. Bare sier det om dette er noe som bekymrer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det må jo gå begge veier. Kanskje han sitter å er nervøs for å spørre deg siden han ikke har hørt noe fra deg etter daten, at han tenker han ikke vil mase på deg, slik du tenker at du "maser" på han, og da må jo du spørre han for å vise at du hadde en bra førstedate og for å introdusere det å ses igjen :)

Anonymous poster hash: aae02...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...