Gå til innhold

Kan hunder bli sinte/fornærmet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp vært bortreist i 1 uke, mens et vennepar (som hun kjenner godt) av meg har passet hunden min. Hun har alltid vært "hjertetbarnet" mitt, og vi har vanligvis et veldig godt bånd mellom oss. Når jeg kom tilbake i går, ble hun glad med det samme, men så begynte hun å knurre bare jeg tok etter henne. Fikk ikke komme i nærheten, ikke nærmere enn 2 meter - før hun senket hodet og nærmest snerret mot meg. Sånn er hun absolutt ikke ellers! Hun er bitter på meg enda, og vil helst ikke komme nær, bare står å skuler bort på meg... Første jeg tenkte er at hun kanskje er fornærmet for at jeg har vært bortreist?? :P har aldri vært borte så lenge fra henne som det der før. Noen som har noen råd? 

Må legge til at de som har passet henne får "lov" å komme bort å kose uten noe problem

Anonymous poster hash: 16df2...727
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som du må sove på sofaen i natt gitt.

Anonymous poster hash: 1f862...50d
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville tenkt om hun har vondt eller noe. Det er mange forklaringer som er mye mer logisk i forhold til hvordan vi kjenner hunder og hundeatferd enn at de skulle være fornærmet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hunden min blir "sur" på meg hvis jeg har vært borte ett par dager og den har blitt passet. Da ignorerer den meg og jeg må virkelig gå inn for å kose, leke og gi henne masse ekstra oppmerksomhet. Hun tror kanskje du meldte deg ut av flokken ved å være borte?

Anonymous poster hash: 68e88...9ce

Gjest hells bells
Skrevet

Hunden min har aldri blitt sur eller fornærmet. Når jeg har kommet hjem fra ferie har hun bestandig vært overlykkelig og kosete :) Men kattene derimot,de har vært sånn at de overser meg i et par dager,før alt er greit igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt skeptisk på hundepasserne hvis hunden min knurret og oppførte seg rart når jeg hentet den... 

Anonymous poster hash: b1530...f64
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...