Gjest bruker83924 Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 (endret) Er det noen som har erfaringer med å bestille fra Zgallerie? Alt fra kvalitet til erfaring med varelevering, og så klart kundeservice ved evt feil, www.zgallerie.com Endret 5. august 2015 av ElizabethTaylor
Gjest bruker83924 Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Er det virkelig ingen som har handlet på zgallerie? ...
Gjest Reza08 Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Har ikke handlet der, men det ser ut til å være mange fine møbler der.
Gjest bruker83924 Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Har ikke handlet der, men det ser ut til å være mange fine møbler der. Ja, kunne kjøpt hele butikken. Har siklet på ting der fra lenge, og nå tenkte jeg at det var på tide å handle litt.
Miss Lucky Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg har ikke kjøpt noe, men jeg har kikket utallige ganger i butikkene når jeg er ute å reist. Synst kvaliteten ser bra ut Da vi kjøpte hus for 2 år siden lurte vi på å kjøpe alt av møbler og tilbehør derfra og få sendt i en container. Anger på at vi ikke gjorde det Endret 7. august 2015 av Miss Lucky
Gjest bruker83924 Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 (endret) Jeg har ikke kjøpt noe, men jeg har kikket utallige ganger i butikkene når jeg er ute å reist. Synst kvaliteten ser bra ut Da vi kjøpte hus for 2 år siden lurte vi på å kjøpe alt av møbler og tilbehør derfra og få sendt i en container. Anger på at vi ikke gjorde det Takk for svar! De har så utrolig mye fint, har selv lyst å bestille møbler der når jeg skal kjøpe leilighet. Foreløpig har jeg bare råd til pyntegjenstander derfra, på studentbudsjettet. Endret 15. august 2015 av ElizabethTaylor
Mayoo Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Anette Haga (nettenestea) har handlet en god del derifra om jeg har forstått det riktig. Du kan jo prøve å spørre i kommentarfeltet hennes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå