Gå til innhold

Zgallerie

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Er det noen som har erfaringer med å bestille fra Zgallerie?

Alt fra kvalitet til erfaring med varelevering, og så klart kundeservice ved evt feil,

www.zgallerie.com

Endret av ElizabethTaylor
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker83924
Skrevet

dytter på den igjen jeg. 

Gjest bruker83924
Skrevet

Er det virkelig ingen som har handlet på zgallerie? ... :sjokkbla:

Gjest Reza08
Skrevet

Har ikke handlet der, men det ser ut til å være mange fine møbler der. :)

Gjest bruker83924
Skrevet

Har ikke handlet der, men det ser ut til å være mange fine møbler der. :)

Ja, kunne kjøpt hele butikken. Har siklet på ting der fra lenge, og nå tenkte jeg at det var på tide å handle litt. 

Skrevet (endret)

Jeg har ikke kjøpt noe, men jeg har kikket utallige ganger i butikkene når jeg er ute å reist. Synst kvaliteten ser bra ut

Da vi kjøpte hus for 2 år siden lurte vi på å kjøpe alt av møbler og tilbehør derfra og få sendt i en container. Anger på at vi ikke gjorde det

Endret av Miss Lucky
Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Jeg har ikke kjøpt noe, men jeg har kikket utallige ganger i butikkene når jeg er ute å reist. Synst kvaliteten ser bra ut

Da vi kjøpte hus for 2 år siden lurte vi på å kjøpe alt av møbler og tilbehør derfra og få sendt i en container. Anger på at vi ikke gjorde det

Takk for svar! De har så utrolig mye fint, har selv lyst å bestille møbler der når jeg skal kjøpe leilighet. Foreløpig har jeg bare råd til pyntegjenstander derfra, på studentbudsjettet. :)

Endret av ElizabethTaylor
Skrevet

Anette Haga (nettenestea) har handlet en god del derifra om jeg har forstått det riktig. Du kan jo prøve å spørre i kommentarfeltet hennes? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...