AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg har en liten "case" jeg sliter litt med nå. Det har seg nemlig slik at jeg står mellom to gutter. Ingen av de har jeg kommet noe langt med, men jeg tror det kan utvikle seg, og jeg vil nødig drive på med to gutter samtidig. Situasjonen er den at det er en kompis av meg som jeg snapper mye med og han tok jomfrudommen min for en liten stund siden. Vi har kjent hverandre noen år, og har litt historie. Problemet her er at jeg vet ikke helt om han kun vil være fuckfriends eller noe mer, han gir i alle fall ikke uttrykk i å ville noe annet enn å ha sex (det er han i alle fall veldig gira på). Så er det han andre jeg møtte for ikke noe lenge siden i det hele tatt. Vi møttes via felles venner nå i sommerferien og hang sammen to dager på rad. Kjemien var utrolig bra! Problemet her er at han går på skole i en by som ligger 4-5 timer unna (han er egentlig fra min by, bor bare på hybel i den andre imens det er skole) og har dratt dit nå. Vi har snappet mye og har planer om å få møttes så fort det lar seg gjøre. Men jeg aner virkelig ikke... hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 9796c...787
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 én gang fuckfriend, alltid fuckfriend. Gå for han andre om du vil noe mer! Ikke noe stort problem at han går på skole noen timer unna, da rekker dere å savne hverandre mer også siden det ikke er like lett alltid å få møttes Anonymous poster hash: c961d...2a4 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 én gang fuckfriend, alltid fuckfriend. Gå for han andre om du vil noe mer! Ikke noe stort problem at han går på skole noen timer unna, da rekker dere å savne hverandre mer også siden det ikke er like lett alltid å få møttes Anonymous poster hash: c961d...2a4 Tusen takk for svar! Tenker litt sånn selv også egentlig...Anonymous poster hash: 9796c...787
Den mystiske Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Hva sier magefølelsen din? Pulevenner kan bli et "problem" da han har visse forventninger. Heller sats på han andre dersom du takler et avstandsforhold. :-)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Hva sier magefølelsen din? Pulevenner kan bli et "problem" da han har visse forventninger. Heller sats på han andre dersom du takler et avstandsforhold. :-) Jeg tenker litt det samme. Men nå kjenner jeg jo ikke han nr 2 like godt som jeg kjenner "pulevennen". Og jeg er så redd for å velge feil... Anonymous poster hash: 9796c...787
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg har en liten "case" jeg sliter litt med nå. Det har seg nemlig slik at jeg står mellom to gutter. Ingen av de har jeg kommet noe langt med, men jeg tror det kan utvikle seg, og jeg vil nødig drive på med to gutter samtidig. Situasjonen er den at det er en kompis av meg som jeg snapper mye med og han tok jomfrudommen min for en liten stund siden. Vi har kjent hverandre noen år, og har litt historie. Problemet her er at jeg vet ikke helt om han kun vil være fuckfriends eller noe mer, han gir i alle fall ikke uttrykk i å ville noe annet enn å ha sex (det er han i alle fall veldig gira på). Så er det han andre jeg møtte for ikke noe lenge siden i det hele tatt. Vi møttes via felles venner nå i sommerferien og hang sammen to dager på rad. Kjemien var utrolig bra! Problemet her er at han går på skole i en by som ligger 4-5 timer unna (han er egentlig fra min by, bor bare på hybel i den andre imens det er skole) og har dratt dit nå. Vi har snappet mye og har planer om å få møttes så fort det lar seg gjøre. Men jeg aner virkelig ikke... hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 9796c...787 Gi blanke faan er mitt tips - velg en av de - det spiller fint liten rolle uansett. Om 5 år er begge glemt. Anonymous poster hash: 1fdc0...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå