Gå til innhold

Pulte faren til venninna mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Nyt det du ts, og gi faen i hva andre mener. Sex er sex. Like deilig uansett. 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle tar det som en selvfølge at det har han som la an på henne. En kåt jente på 18 kan være rimelig innpåsliten og insisterende,og hvis hun var det så er det jo forståelig at fyren lot seg friste. Jeg synes det eneste som er dumt er at han har dame. Bortsett fra det er det bare å nyte hendelsen og holde kjeft ovenfor venninna di, for det kan jeg love deg at han gjør! Ingen har noe med det! La det være en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks but no thanks. Jeg er pen nok til å tiltrekke menn på egen alder. En på 32 ser ikke bedre ut enn når han var 24. Så den skal du lengre ut på landet med. At du nitrener hindrer ikke at du er I ferd med å miste muskelmasse og blitt høyere i vikene like om hjørnet. Jeg foretrekker perfeksjon og der faller du fra. Når jeg selv blir 32 duger du nok men ikke før.

Anonymous poster hash: 364a3...8f7

Her har du ikke en 30-åring, men en 50-åring som er et klart bevis på hvordan musklene bare renner av når man har bikket 25

maxresdefault.jpg

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Dette blir for dumt altså - å påstå han er representativ for den jevne gamle mannfolk gjengen. Ikke f om han er!

. Pussig at du valgte han som er godt gift også.

Så de er ikke utpult likevel?

Og hvordan ser en utpult kuk ut sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Thanks but no thanks. Jeg er pen nok til å tiltrekke menn på egen alder. En på 32 ser ikke bedre ut enn når han var 24. Så den skal du lengre ut på landet med. At du nitrener hindrer ikke at du er I ferd med å miste muskelmasse og blitt høyere i vikene like om hjørnet. Jeg foretrekker perfeksjon og der faller du fra. Når jeg selv blir 32 duger du nok men ikke før.

Jeg er mann på 25 har enorme viker, nesten skalla på fremste halvdel av hodet. Skriver egentlig ikke dette for min egen del, men siden mange har komplekser for hårtap.  Jeg har barbert håret mitt til 3mm og føler meg like attraktiv nå som før. Synes jeg ser mer voksen ut og jeg får et ekstra særtrekk som ung og skalla. 

Anonymous poster hash: 8c919...31f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er mann på 25 har enorme viker, nesten skalla på fremste halvdel av hodet. Skriver egentlig ikke dette for min egen del, men siden mange har komplekser for hårtap. Jeg har barbert håret mitt til 3mm og føler meg like attraktiv nå som før. Synes jeg ser mer voksen ut og jeg får et ekstra særtrekk som ung og skalla.

Anonymous poster hash: 8c919...31f

Nær du er 25 kommer du lett unna med det. Og å være ung og barbert er attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har du ikke en 30-åring, men en 50-åring som er et klart bevis på hvordan musklene bare renner av når man har bikket 25

maxresdefault.jpg

Det er så dumt at jeg ikke vet om le eller gråte. Å komme med et bilde av en helt totalt UREPRESENTATIV fyr(tenk etter; ser han på din ukentlige KIWI tur?...) og som i tillegg er dopet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you! Er vel bare å spørre om ikke det kan gjentas? Men viktig å være diskré. Han kommer nok aldri til å si noe, så ikke noe å være redd for, så lenge dere treffes på en måte som ikke kan bli oppdaget.

Anonymous poster hash: 61046...0d1

ILLOJAL er du som oppfordrer ts til å forstette! 

Så utrolig mange her med kun EGO motiver i ALT! Er liksom bare å kjøre på med andres kjærester...FUCK OFF! Skaff dere en/ei UTEN kjæreste!

Anonymous poster hash: 68cb7...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult da, ser ikke noe problemer med det, han som løy uansett. :)

Kult å holde på med andres kjærester???

Når man VET , har man faktisk et ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma er tull og vas. Naiv overtro. Alle feiler i livet. Det finnes ingen helter. Ingen som går i graven uten skader. Alt handler om hvordan vi takler det. Og hvordan vi tar til oss lærdom.

Vil ikke kalle det å feile, når ts vurderer å gjøre det igjen. Mens du og andre her sykt nok forsvarer det, driftene. Greit nok å ha drifter, men man kan klare å holde seg unna venners foreldre... Han er og medskyldig her, men ts virker nokså på hun og. Skjønner ikke folk som holder på sånn. Får dårlig følelse når man hører om sånt. Ingen respekt eller grenser for de man omgåes. Tenker på miljøer med misbruk når jeg leser dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sier at dette tilfellet ikke er unikt. Jeg er realist. Moral, ja. Men det er ikke opp til oss å dømme.

Jo, vi kan godt dømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Vil ikke kalle det å feile, når ts vurderer å gjøre det igjen. Mens du og andre her sykt nok forsvarer det, driftene. Greit nok å ha drifter, men man kan klare å holde seg unna venners foreldre... Han er og medskyldig her, men ts virker nokså på hun og. Skjønner ikke folk som holder på sånn. Får dårlig følelse når man hører om sånt. Ingen respekt eller grenser for de man omgåes. Tenker på miljøer med misbruk når jeg leser dette.

Jeg har aldri skrevet at jeg forsvarer handlingen, jeg prøver å se handlingen i et objektivt perspektiv. Og selv om ikke du skjønner deg på slike folk, så er det ikke dine følelser som styrer her. 

Siste setning om misbruk er såpass grovt overtramp at jeg sitter her og måper.

Jo, vi kan godt dømme!

Du kan dømme så mye du vil. Ikke "vi".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skrevet at jeg forsvarer handlingen, jeg prøver å se handlingen i et objektivt perspektiv. Og selv om ikke du skjønner deg på slike folk, så er det ikke dine følelser som styrer her. 

Siste setning om misbruk er såpass grovt overtramp at jeg sitter her og måper.

Du kan dømme så mye du vil. Ikke "vi".

Når faren til datterens venninne, som er dobbelt så gammel som henne, har sex med venninna som er dritings, ligger det et slags misbruk her, misbruk av makt.

Selv om hun var med på det, har jeg hørt om flere lignende tilfeller, der jenta i ettertid føler seg misbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Når faren til datterens venninne, som er dobbelt så gammel som henne, har sex med venninna som er dritings, ligger det et slags misbruk her, misbruk av makt.

Selv om hun var med på det, har jeg hørt om flere lignende tilfeller, der jenta i ettertid føler seg misbrukt.

Det er bare synsing fra din side. Jenta i saken er 18 år, godt over seksuell lavalder. Og vedrørende makt; en 18 årig jente proppfull av hormoner og ynde har ganske mye makt hun også...  Å snakke om misbruk her blir altfor søkt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å holde på med andres kjærester???

Når man VET , har man faktisk et ansvar!

Å? Hvor i loven står det at man har et ansvar for andres kjærester? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...