AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #61 Del Skrevet 3. august 2015 Men hvordan ser en utpult kuk ut? Hva innebærer det at en kuk er utpult? Her har vi kanskje et godt eksempel på en utbrukt, slapp 40-åring? Hehe! Dette blir for dumt altså - å påstå han er representativ for den jevne gamle mannfolk gjengen. Ikke f om han er! . Pussig at du valgte han som er godt gift også. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 3. august 2015 #62 Del Skrevet 3. august 2015 Er det umulig for deg å se for deg en mann I forfall som SELVFØLGELIG ER gammel og ekkel for noen unge. Slapp I fisken og utbrukt her og der. Hva tror du- at en ny I livet vil knulle en som har 200+på lista? Det er utbrukt for en på 20. På 30, 40+ også. Om denne historien er sann er dette en hore av en mann som ALDRI har sagt nei til fitte og kastet seg over alle og enhver. =UTBRUKT. Bull crap å tro det noensinne vil bli akseptert å være halv(!!)pedi heller.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Skjønte veldig lite av dette jeg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2015 #63 Del Skrevet 3. august 2015 Disse trådene som denne har det dukket opp flere av i det siste. Mistenkelig mange av dem ligner veldig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 3. august 2015 #64 Del Skrevet 3. august 2015 Prøv deg som høy, mørk, velbygget, attraktiv mann. Jeg kan love deg at du vil måtte gå fysisk til verks til tider for å fjerne kåte kvinner/jenter fra kroppen din. Som jeg alltid har sagt. Det er hardt og være mann med et slikt utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 3. august 2015 #65 Del Skrevet 3. august 2015 Disse trådene som denne har det dukket opp flere av i det siste. Mistenkelig mange av dem ligner veldig... Nå er det vel fy-fy å spekulere på KG.. Men mitt tips er at det bak enkelte av disse tråder befinner seg 45 år gamle menn med fantasier, eller 14 år gamle jenter med god fantasi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2015 #66 Del Skrevet 3. august 2015 Nå er det vel fy-fy å spekulere på KG.. Men mitt tips er at det bak enkelte av disse tråder befinner seg 45 år gamle menn med fantasier, eller 14 år gamle jenter med god fantasi Det er sånn cirka mine tanker og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #67 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg er 32 og har drevet med idrett hele livet. Har aldri hatt mere draget på ung-jenter enn nå. Guttevalper har ikke noe å stille opp med mot kjekke, høye og veltrente menn i sin beste alder.Anonymous poster hash: ca046...2dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. august 2015 #68 Del Skrevet 4. august 2015 Som jeg alltid har sagt. Det er hardt og være mann med et slikt utseende. Takk for en god latter! Ikke ironisk. Jeg tar natten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #69 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg er 32 og har drevet med idrett hele livet. Har aldri hatt mere draget på ung-jenter enn nå. Guttevalper har ikke noe å stille opp med mot kjekke, høye og veltrente menn i sin beste alder. Anonymous poster hash: ca046...2dc Du hørtes interessant ut. Hilsen jente, 22. Anonymous poster hash: a8295...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #70 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg er 32 og har drevet med idrett hele livet. Har aldri hatt mere draget på ung-jenter enn nå. Guttevalper har ikke noe å stille opp med mot kjekke, høye og veltrente menn i sin beste alder.Anonymous poster hash: ca046...2dc Thanks but no thanks. Jeg er pen nok til å tiltrekke menn på egen alder. En på 32 ser ikke bedre ut enn når han var 24. Så den skal du lengre ut på landet med. At du nitrener hindrer ikke at du er I ferd med å miste muskelmasse og blitt høyere i vikene like om hjørnet. Jeg foretrekker perfeksjon og der faller du fra. Når jeg selv blir 32 duger du nok men ikke før. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #71 Del Skrevet 4. august 2015 Skjønte veldig lite av dette jeg... Ok. Ubrukt gammel & billig fyr= uatttaktiv & motbydelig. Men jeg vet tråden kun er BS og trolling. Som vanlig.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #72 Del Skrevet 4. august 2015 Thanks but no thanks. Jeg er pen nok til å tiltrekke menn på egen alder. En på 32 ser ikke bedre ut enn når han var 24. Så den skal du lengre ut på landet med. At du nitrener hindrer ikke at du er I ferd med å miste muskelmasse og blitt høyere i vikene like om hjørnet. Jeg foretrekker perfeksjon og der faller du fra. Når jeg selv blir 32 duger du nok men ikke før.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Virker som om du er mer opptatt av å fornærme noen enn å bidra med noe konstruktivt. Selvfølgelig er det ikke slik at alle på 24 ser bedre ut enn alle på 32. Dessuten er det ikke bare utseende som teller for kvinner. Personlighet, selvsikkerhet, status og formue har også betydning. Anonymous poster hash: 62eb4...060 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #73 Del Skrevet 4. august 2015 Virker som om du er mer opptatt av å fornærme noen enn å bidra med noe konstruktivt. Selvfølgelig er det ikke slik at alle på 24 ser bedre ut enn alle på 32. Dessuten er det ikke bare utseende som teller for kvinner. Personlighet, selvsikkerhet, status og formue har også betydning.Anonymous poster hash: 62eb4...060 Du bor ikke I Romania eller Nigeria så trenger ikke å hore seg til penger. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #74 Del Skrevet 4. august 2015 Thanks but no thanks. Jeg er pen nok til å tiltrekke menn på egen alder. En på 32 ser ikke bedre ut enn når han var 24. Så den skal du lengre ut på landet med. At du nitrener hindrer ikke at du er I ferd med å miste muskelmasse og blitt høyere i vikene like om hjørnet. Jeg foretrekker perfeksjon og der faller du fra. Når jeg selv blir 32 duger du nok men ikke før. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Jeg har tykk manke. Ikke noe spor avviker her. Ser mye bedre ut nå enn da jeg var 24. Har mye større muskler nå enn da jeg var 24. Er mye sterkere også. Når jeg ser på bilder når jeg var 24 tenker jeg at jeg var en søt gutt. Nå derimot er jeg mann med stor M. Kraftige hender med blodårer, grovere osv. Trening og sundt kosthold er bra for helsa/kroppen.Anonymous poster hash: ca046...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 4. august 2015 #75 Del Skrevet 4. august 2015 Ok. Ubrukt gammel & billig fyr= uatttaktiv & motbydelig. Men jeg vet tråden kun er BS og trolling. Som vanlig.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Ubrukt?? Gammel er vel et definisjonsspørsmål og har også med hva man blir tiltrukket av. Jeg syntes enkelte 30-40 åringer kunne være veldig tiltrekkende da jeg var 16-17 år gammel, en av mine første sexpartnere var 38 år!! Hadde ikke "crush" på nabomannen som glodde med laange øyne når jeg kom trippende med miniskjørt, eller en far til en venninne som alltid var litt vel hyggelig... men litt spennende var det jo. På samme måte kan jeg nå som jeg er over 30 år synes at enkelte 20 åringer er tiltrekkende. For meg har alder fint lite å si. Det at en voksen mann ligger med en venninne av datteren er ikke akkurat noe han bør være stolt av, men ting kan skje når alkohol og drifter får fritt spillerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #76 Del Skrevet 4. august 2015 Nettopp og derfor forventer man at en gammel mann på 45 viser bedre dømmekraft! Herrejemini når jeg var 17/18 var jeg som en kjempebaby I hodet og et lett offer for alskens møkk. Ikke et totalt barn men ikke langt unna. Kusinen min er 17 og hadde vi I familien fått nyss om at hun knullet 4 åringer I fylla hadde vedkommende måtte angre. Jeg snakker ikke vold men konsekvenser.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Håper dere ikke knulla 4 åringer i fylla! Trykkleif gone bad! Anonymous poster hash: b16ee...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 4. august 2015 #77 Del Skrevet 4. august 2015 Du bor ikke I Romania eller Nigeria så trenger ikke å hore seg til penger.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Det var da voldomt så opptatt du var av horer og "motbydelige" menn over 40?? Mulig vi lever på helt forskjellige planeter eller at vi har veldig forskjellige erfaringer. Hvis du ser på menn med utgangspunkt i at de må være unge og "pene" synes jeg det høres trist og kjedelig ut. Hva som er attraktivt hos en mann er så veldig mye mer. Personelighet, erfaring, selvsikkerhet, sjenanse, intelligens, interesser, musikksmak, alt dette kan være rå-sexy i en riktig setting. Kom deg ut og møt menn i alle former, fasonger og aldre, så skaffer du deg kanskje litt erfaring etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophh Skrevet 4. august 2015 #78 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg ser ikke helt problemet, jeg da. Bortsett fra at han har kjæreste, utroskap støtter jeg ikke. Men to voksne som har sex, hva er galt med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #79 Del Skrevet 4. august 2015 Det var da voldomt så opptatt du var av horer og "motbydelige" menn over 40?? Mulig vi lever på helt forskjellige planeter eller at vi har veldig forskjellige erfaringer. Hvis du ser på menn med utgangspunkt i at de må være unge og "pene" synes jeg det høres trist og kjedelig ut. Hva som er attraktivt hos en mann er så veldig mye mer. Personelighet, erfaring, selvsikkerhet, sjenanse, intelligens, interesser, musikksmak, alt dette kan være rå-sexy i en riktig setting. Kom deg ut og møt menn i alle former, fasonger og aldre, så skaffer du deg kanskje litt erfaring etterhvert også Min veden er gatanter større enn din. Ja det er fortsatt motbydelig-.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #80 Del Skrevet 4. august 2015 Min veden er gatanter større enn din. Ja det er fortsatt motbydelig-.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 "Garantert"Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå