jabx Skrevet 2. august 2015 #21 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg var mildt sagt j*ævlig full.. Han er 45, jeg har just fylt 18. Dette er IKKE en trolletråd, men er kanskje litt syk i hodet. Faen.. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Han har kjæreste. Sexen var fantastisk og jeg har lyst til å gjøre det igjen.. Jeg og datteren hans er vel det man kan kalle venninner, men ikke særlig nære..Anonymous poster hash: a6ca3...33e Og hvordan havnet dere så i seng sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #22 Del Skrevet 2. august 2015 Helt enig i at 45 åringen her hadde en elendig dømmekraft, eller rettere sagt manglet dømmekraft... Håper og regner med at han også var full, selv om det selvfølgelig ikke gjør en slik handling "riktigere". Må si meg enig med Citronella, denne historien får meg også til å tenke på filmen "American Beauty". I filmen hadde den 17 årige jenta et stort behov for å bli begjært, og 45 åringen behov for å føle seg som en tiltrekkende mann. I fiksjonens verden hadde mannen vett nok til å stoppe, det gikk tydeligvis ikke slik i den virkelige verdenen.. Ja sukk - ikke mye vett I mils avstand hos denne 45åringen. "American Beauty" er en flott film. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #23 Del Skrevet 2. august 2015 Da jeg var 18-20 syntes jeg mange menn i 40-årene var digge. Det synes jeg forsåvidt i dag også. Og menn fra 35 og oppover er ikke særlig vanskelig å få til sengs når du er 18 da....Anonymous poster hash: 79808...9c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #24 Del Skrevet 2. august 2015 En ting jeg lurer på er, hvis du var ekstremt full hvordan kunne sexen være helt fantastisk? Mulig det bare er meg, men jeg har aldri hatt særlig bra sex når jeg har vært veldig full...Dårlig koordinering, sansene på lavgir, ikke fått orgasme og husket lite av hendelsen Mulig det bare er deg...Anonymous poster hash: ba3e8...63f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #25 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg ser ikke helt hvorfor dette er så ille. Dere begge to er voksne mennesker. Det er ikke du som har et ansvar (når det gjelder å være i et forhold), det er det han som er. Jeg ser heller ikke problemet med venninnen din når dere ikke er så nære. Hold hodet hevet og tenk heller at det var en god erfaring som du gjerne vil gjenta ved en senere anledning. Anonymous poster hash: afe4c...377 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #26 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg bare sier at dette tilfellet ikke er unikt. Jeg er realist. Moral, ja. Men det er ikke opp til oss å dømme. Veldig enig med deg i denne tråden, Citronella! Det skulle vært litt flere mennesker som deg. Anonymous poster hash: afe4c...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 2. august 2015 #27 Del Skrevet 2. august 2015 Veldig enig med deg i denne tråden, Citronella! Det skulle vært litt flere mennesker som deg. Anonymous poster hash: afe4c...377 Takk! Ikke alle er enige med deg. Jeg fikk vite her i en tråd at det finnes en egen plass i helvete for meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #28 Del Skrevet 2. august 2015 Veldig enig med deg i denne tråden, Citronella! Det skulle vært litt flere mennesker som deg. Anonymous poster hash: afe4c...377 Jeg respekter ikke folk uten ryggrad. Vist fa..Forventer jeg at voksne mennesker har grenser,MORAL (ja er vist en og annen som ikke fikser det.Wonder why ), integritet og BRYR seg! Jeg syns det viter om feighet,tafatthet (fins det noe mer usexy...?) Å aldri ta stilling til noe. Anonymous poster hash: 364a3...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #29 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg var mildt sagt j*ævlig full.. Han er 45, jeg har just fylt 18. Dette er IKKE en trolletråd, men er kanskje litt syk i hodet. Faen.. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Han har kjæreste. Sexen var fantastisk og jeg har lyst til å gjøre det igjen.. Jeg og datteren hans er vel det man kan kalle venninner, men ikke særlig nære..Anonymous poster hash: a6ca3...33e Høres digg ut.Anonymous poster hash: 8365f...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #30 Del Skrevet 2. august 2015 Høres digg ut.Anonymous poster hash: 8365f...f9c Digg meg en gammel forfallen hengerumpe og utbrukt kuk? Anonymous poster hash: 364a3...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 2. august 2015 #31 Del Skrevet 2. august 2015 Er bare en ting å gjøre. Holde munnen lukket om hendelsen, motstå kvinnetrangen til å skryte over nedleggelsen. For hvis gubben har bittelitt moral, så er i alle fall han stille om det, så da får ingen vite det. Men, å gjøre det der enda en gang, det blir bare dumt. Han har dame, og du er venninne med dattra hans. Og som en her skrev, hva er så digg med gammel hengerumpe og utpult kuk? Finn deg en ung og sprek en du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #32 Del Skrevet 2. august 2015 Digg meg en gammel forfallen hengerumpe og utbrukt kuk? Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Digg for han Anonymous poster hash: 8365f...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #33 Del Skrevet 2. august 2015 Alle menn på 40+ ville pult ei trang deilig jente på ts sin alder. La oss være ærlig her nå en gang for alle.Anonymous poster hash: ca046...2dc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. august 2015 #34 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg respekter ikke folk uten ryggrad. Vist fa..Forventer jeg at voksne mennesker har grenser,MORAL (ja er vist en og annen som ikke fikser det.Wonder why ), integritet og BRYR seg! Jeg syns det viter om feighet,tafatthet (fins det noe mer usexy...?) Å aldri ta stilling til noe.Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Det er en ting å ta standpunkt. Det er noe annet å ta et standpunkt der man ønsker å diktere hvem andre har sex med eller liker. Det er patetisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. august 2015 #35 Del Skrevet 2. august 2015 En ting jeg lurer på er, hvis du var ekstremt full hvordan kunne sexen være helt fantastisk? Mulig det bare er meg, men jeg har aldri hatt særlig bra sex når jeg har vært veldig full...Dårlig koordinering, sansene på lavgir, ikke fått orgasme og husket lite av hendelsen Godt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 2. august 2015 #36 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg ser ikke helt hvorfor det at to myndige personer som har frivillig sex med hverandre setter så voldsomme krefter i sving her. Det er jo ingen som kommer med noen konkret forklaring på hvorfor det er så motbydelig. Jeg ser kun løse bemerkninger om dårlig moral og lignende. Fint hvis noen kan utdype litt hvem som har handlet umoralsk og hvorfor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #37 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg ser ikke helt hvorfor det at to myndige personer som har frivillig sex med hverandre setter så voldsomme krefter i sving her. Det er jo ingen som kommer med noen konkret forklaring på hvorfor det er så motbydelig. Jeg ser kun løse bemerkninger om dårlig moral og lignende. Fint hvis noen kan utdype litt hvem som har handlet umoralsk og hvorfor. Se for deg at du har ei datter på 18 år. Du bekymrer deg for henne, prøver å beskytte henne for alle farene her i verden. Du har hentet henne når hun er full, og sikkert kjørt flere av hennes venninner hjem for at det ikke skal skje dem noe. Så har du han her, som PULER den 18 år gamle venninna til dattera, som i tillegg er overstadig beruset! Er ikke DET umoralsk så vet ikke jeg. For alt han vet kunne hun vært jomfru, fått ekstrem fylleangst dagen etter, og følt seg brukt. Spesielt når hun er et leketøy til en gammel gris som har kjæreste. Voksne fedre bør vite bedre. Man utnytter ikke de fulle venninnene til sine egne døtre. Man beskytter dem. For neste gang kan det være deres egen datter som drikker for mye.Anonymous poster hash: 5eec6...c52 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. august 2015 #38 Del Skrevet 2. august 2015 Er bare en ting å gjøre. Holde munnen lukket om hendelsen, motstå kvinnetrangen til å skryte over nedleggelsen. For hvis gubben har bittelitt moral, så er i alle fall han stille om det, så da får ingen vite det. Men, å gjøre det der enda en gang, det blir bare dumt. Han har dame, og du er venninne med dattra hans. Og som en her skrev, hva er så digg med gammel hengerumpe og utpult kuk? Finn deg en ung og sprek en du. Dere som skriver sånt må være veldig unge. Kjenner dere eller har dere sett mange menn i 40-årene som denne beskrivelsen passer på? Hvorfor er det selvsagt at menn i 40-årene har "utpult kuk"? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #39 Del Skrevet 2. august 2015 Digg meg en gammel forfallen hengerumpe og utbrukt kuk?Anonymous poster hash: 364a3...8f7 Det finnes mange attraktive 45-åringer. De 45-åringene som har muligheten til å ha sex med så unge jenter er vanligvis de kjekkeste i sin aldersgruppe. Veltrente, trygge og erfarne. Men jeg regner med at du skriver kun for å provosere. Anonymous poster hash: afe4c...377 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 2. august 2015 #40 Del Skrevet 2. august 2015 Dere som skriver sånt må være veldig unge. Kjenner dere eller har dere sett mange menn i 40-årene som denne beskrivelsen passer på? Hvorfor er det selvsagt at menn i 40-årene har "utpult kuk"? Jepp, jeg er kjempeung, baresåvidt gammel nok til å få lov til å ha egen pc Selvsagt har en 40åring "utpult kuk", i forhold til en 18åring, sier seg jo selv. Han er jo en gammel gubbe, på alder med faren hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå