AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Treffer en mann som er svært intelligent (både sosialt og ved at han kan og lærer enorme mengder av forskjellige ting som f.eks språk og slikt), han er utadvent, morsom, snill og en veldig, veldig god lytter. Men så var det utseende da.. Jeg får fnatt av klesstilen for det første, og håret er det ikke noe voks i og slikt. Han ser ikke så ille ut i ansiktet altså, det er helt OK. Men jeg takler ikke et par ting med den klesstilen. Sånn sett fikser jeg det ved å kjøpe klær som gave, men man skal ikke forandre partneren sin heller. Jeg tenker også at han som nå er min eks hadde jo så og si monobryn da vi møttes først noe jeg også naturlig nok fikk fnatt av, men så spurte han om jeg ville nappe brynene, og nå klarer han å gjøre det selv (han holder det ved like selv nå når vi ikke er sammen). Må også si at jeg fiksa litt på klesstilen hans også ved å gi klær og sko i gave. Men kanskje at dette med at jeg får litt fnatt av utseende kan ha med at jeg også ellers er litt usikker? Jeg føler kanskje at hvis vi skal bli sammen blir det i alle fall ikke en stormforelskelse med en gang. Det må i så fall bygges opp ved at vi blir mer kjent. Noen som forstår eller kan gi råd? Anonymous poster hash: 746e4...58c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Jeg forstår. Møtte en fyr han hadde bra klær den dagen ,. men alt jeg har sett siden ser ut som en dust. og håret hans. hadde han bare gjort noe med det. så hadde han sett så mye bedre ut. Har ingen råd dessverre. Han fikk meg bare til å savne stilen til eksen min og ja. Anonymous poster hash: bc6c2...47b
Summers Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Dropp fyren og finn en som bruker voks og har fin klesstil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Hår uten voks i er da et pluss. Anonymous poster hash: cff6e...da2 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Dropp fyren og finn en som bruker voks og har fin klesstil. Hvis du leser innlegget en gang til finner du kanskje ut at jeg ikke er en person som går særlig mye etter utseende, men det er ganske vanskelig å se totalt forbi det. Hvis jeg dropper han mister jeg i grunn samtidig en fantastisk mann. Det er nok vanskelig å finne en som er like flott på den måten. Alle vil nok ha en partner de tenner på. Du også Anonymous poster hash: 746e4...58c
Summers Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Hvis du leser innlegget en gang til finner du kanskje ut at jeg ikke er en person som går særlig mye etter utseende, men det er ganske vanskelig å se totalt forbi det. Hvis jeg dropper han mister jeg i grunn samtidig en fantastisk mann. Det er nok vanskelig å finne en som er like flott på den måten. Alle vil nok ha en partner de tenner på. Du også Anonymous poster hash: 746e4...58c Så hold han på gress mens du leter etter en bedre fyr.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Klær og stil har en del å si, det definerer hvordan type person man er syntes jeg. En person kan være kjekk i ansiktet men med feil stil så er han ikke noe for meg. (Jeg som f.eks er fra vestkanten og går pent kledd syntes ikke hippie klær er spesielt sexy, selvom mannen som bærer de ser pen ut) Hvis du virkelig tror han kan være noe for deg så begynn å hint litt om det du vil endre. Hvis dere sitter på cafe å drikker kaffe og noen med sånn stil du liker går forbi, så sier du "har du sånn type jakke du? åh jeg liker det jeg " eller "sånn hadde du kledd!" , og etterhvert som dere kanskje blir kjærester kan du si det mere rett ut "kast den jakka så drar vi to på shopping". Såklart ikke nedtrykke han om han definerer seg selv i den stilen han har, men det er lov til å tipse om ting som vil være mere kledelig, slik man sier i fra til venninder om foreksempel. Anonymous poster hash: d83e2...102 1
Teethgrinding Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Hvis du leser innlegget en gang til finner du kanskje ut at jeg ikke er en person som går særlig mye etter utseende, men det er ganske vanskelig å se totalt forbi det. Hvis jeg dropper han mister jeg i grunn samtidig en fantastisk mann. Det er nok vanskelig å finne en som er like flott på den måten. Alle vil nok ha en partner de tenner på. Du også Anonymous poster hash: 746e4...58c Den der er ikke så lettvint! Det sies at man ikke kan forandre noen. Det er nok sant. Likevel, klesstil og identitet er ikke nødvendigvis noe alle legger like mye energi i. Noen er litt usikre og søkende uten å ha landet helt. Hvis du skal transformere en rocker til en soss er det vrient om ikke umulig. En nerdete fyr som aldri egentlig har tenkt noe særlig over klær og sånt er jo en helt annen sak. Der er det muligheter for forandring og forbedring tror jeg. Det spørs jo litt hva du leter etter. En sykt fin stil er jo en identitet. Det er kreativt og krever stor innsats. Fikse sveisen og kjøpe nye sko er jo ikke som å få en bygdegutt til å bli den nye Don Draper akkurat. Da snakker vi om relativt små forandringer. Så, det spørs litt hvor ekstreme endringer du ser for deg. Men, det spørs også hvor varige de er. Det er helt opp til om han omfavner stilendringene eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Hår uten voks i er da et pluss. Anonymous poster hash: cff6e...da2 Har ikke hår engang jeg ..det er verre there is no hiding! bad hair day everyday !! Anonymous poster hash: 84097...155
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Få han til å gå med caps, lue eller hatt da, om du ikke takler at han er skalla. Selv syns jeg mange menn kler å være skallklipte , men de som ikke kler det - kler det virkelig ikke Anonymous poster hash: d83e2...102
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Har ikke hår engang jeg ..det er verre there is no hiding! bad hair day everyday !! Anonymous poster hash: 84097...155 Neida, noen kler det bedre faktisk. Bruce Willis med hår blir liksom ikke det samme http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> Anonymous poster hash: 6e648...101
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Neida, noen kler det bedre faktisk. Bruce Willis med hår blir liksom ikke det samme Anonymous poster hash: 6e648...101 Mjaa...det funka for han i Die Hard 1 og ...hehe, ser den\de hvert år i tiden mellom jul og nyttår. Få er like heldige som han fra naturen sin side, not me Tror ikke den skalla stilen er så veldig "inn" her i Norden...hadde Hollywood vært i Norden så hadde Erlend Eliassen spilt i die hard før Willis Anonymous poster hash: 84097...155
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Er nok en del menn som gir langt faen i klesstil. Noen av de har sikkert hatt en tanke om å forandre, men vet ikke hvor de skal begynne. Å hjelpe en mann å finne en ny og "bedre" klesstil er ikke å forandre han. Når det kommer til voks i håret, det er noe forbanna mannskit.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 At du fokuserer så mye på klær er et tegn på at du ikke er forelsket. Det som gjør deg overfladisk er du vil være med noen fordi han fyller statuskriterierAnonymous poster hash: a5675...14d 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Har ikke hår engang jeg ..det er verre there is no hiding! bad hair day everyday !! Anonymous poster hash: 84097...155 Hår > ikke hår > hår med voks i. Anonymous poster hash: cff6e...da2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Har dere begynt å date? I så fall synes jeg du kan komme med hint etter noen dater. Si at du synes han har et flott utseende fra naturens side, men at han ikke lar det helt komme til sin rett med håret og klærne, og at du gjerne kan gi noen tips. Anonymous poster hash: 4ed62...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 At du fokuserer så mye på klær er et tegn på at du ikke er forelsket. Det som gjør deg overfladisk er du vil være med noen fordi han fyller statuskriterierAnonymous poster hash: a5675...14d naturlig nok er jeg ikke forelsket slik som du også kan lese i hovedinnlegget. Hvis du leser først slipper jeg altså poengtere det samme til det kjedsommelige. Jeg er ikke en person som blir forelsket med en gang. Det tar lang tid. Anonymous poster hash: 746e4...58c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 Er nok en del menn som gir langt faen i klesstil. Noen av de har sikkert hatt en tanke om å forandre, men vet ikke hvor de skal begynne. Å hjelpe en mann å finne en ny og "bedre" klesstil er ikke å forandre han. Når det kommer til voks i håret, det er noe forbanna mannskit. Den der er ikke så lettvint! Det sies at man ikke kan forandre noen. Det er nok sant. Likevel, klesstil og identitet er ikke nødvendigvis noe alle legger like mye energi i. Noen er litt usikre og søkende uten å ha landet helt. Hvis du skal transformere en rocker til en soss er det vrient om ikke umulig. En nerdete fyr som aldri egentlig har tenkt noe særlig over klær og sånt er jo en helt annen sak. Der er det muligheter for forandring og forbedring tror jeg. Det spørs jo litt hva du leter etter. En sykt fin stil er jo en identitet. Det er kreativt og krever stor innsats. Fikse sveisen og kjøpe nye sko er jo ikke som å få en bygdegutt til å bli den nye Don Draper akkurat. Da snakker vi om relativt små forandringer. Så, det spørs litt hvor ekstreme endringer du ser for deg. Men, det spørs også hvor varige de er. Det er helt opp til om han omfavner stilendringene eller ikke. Takk for svar dere! Ja, han er vel en sånn "nerd" som ikke bryr seg så mye om klesstil. Han sitter jo i grunn enten inne og leser eller skriver (akkurat fullført profesjonsutdanning og skal nå ta en 5 års spesialisering) eller så er han på jobb og da i uniform. Så kanskje han setter pris på om jeg kjøper noen klær etterhvert. Han har jo vært/er student også med mye dårligere råd enn meg, så det kan også forklare en del. Anonymous poster hash: 746e4...58c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #19 Skrevet 2. august 2015 Takk for svar dere! Ja, han er vel en sånn "nerd" som ikke bryr seg så mye om klesstil. Han sitter jo i grunn enten inne og leser eller skriver (akkurat fullført profesjonsutdanning og skal nå ta en 5 års spesialisering) eller så er han på jobb og da i uniform. Så kanskje han setter pris på om jeg kjøper noen klær etterhvert. Han har jo vært/er student også med mye dårligere råd enn meg, så det kan også forklare en del. Anonymous poster hash: 746e4...58c Jeg har hatt utrolig dårlig råd i noen år og klær kommer ofte ikke spesielt høyt opp på listen over ting jeg kan prioritere penger på selv om jeg prøver å kjøpe litt nytt rimelig tøy til tider. Kjøp noen gaver til han du eller ta han med på shopping hvis det er sånn at du har god råd og han ikke. Det blir han sikkert bare glad for. Anonymous poster hash: 6e648...101
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Jeg har hatt utrolig dårlig råd i noen år og klær kommer ofte ikke spesielt høyt opp på listen over ting jeg kan prioritere penger på selv om jeg prøver å kjøpe litt nytt rimelig tøy til tider. Kjøp noen gaver til han du eller ta han med på shopping hvis det er sånn at du har god råd og han ikke. Det blir han sikkert bare glad for. Anonymous poster hash: 6e648...101 Er ikke sikkert klær erså viktig for han. Selv om man ikke kler seg bra så er ikke det ensbetydende med at man har dårlig råd. Jeg hadde blitt fornærma om noen tok meg med på shopping på den måten, dårlig råd eller eiAnonymous poster hash: d919c...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå