Gå til innhold

Jeg har fått følelser for en gammel bekjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått følelser for en gammel venn, men vet ikke om han føler det samme. Vi har flørtet mye når vi tilfeldigvis møtes, og han har vært både overlegen og kontaktsøkende. Vi er i 20 årene begge to. Jeg har tatt iniativ til å møtes tre ganger nå over nettet og de to flrste gangene sa han ja på flekken. Men han tar alltid med en felles venn som vi begge kjenner. Synes dette er veldig rart. Eller når vi er ilag bryr han seg om jeg har det bra, smiler mye og tuller. Ei venninne sa hun så at han kastet et langt blikk etter meg. Ser han bare på meg som en venn eller? Siste gangen jeg spurte om å finne på noe var han veldig sliten og han skulle jobbe mye resten av uka. Er usikner på.om dette er et hint på at han ikke r interessert eller om han faktisk ikke skjønner at jeg er interessert og dermed ikke tør å vise det tydelig nok selv? Generelt sett så tror jeg han liker meg, men vet ikke om det e rpå.den.måten. Vet at han synes jeg er pen pågrunn av fyllesnakk. Trenger tips!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt lov å være sliten fordi man jobber mye og ikke ville legge noen planer. Men om han sier det mange ganger på rad kan det jo være et ganske tydelig hint. At han tar med seg en kompis når dere møtes kan komme av at han er redd for pinlige stunder hvis dere møtes 1on1. Jeg foretrekker faktisk selv å ha ei eller flere venninder med meg de første gangene jeg henger med en gutt "på den måten".
Han har sagt du er pen på fylla og det er på fylla sannheten kommer fram ;)
Ikke vært så usikker på deg selv, spør igjen om å finne på noe om et par uker når han har fått hvilt ut og også rukket å lure på hvorfor du ikke skriver til han (om han er vant til at du skriver til han ofte) For da blir han ekstra glad når det er en stund siden :)

Anonymous poster hash: 54a6a...cf5
Skrevet (endret)

Takk for svar! Synes bare det er veldig rart visst han faktisk liker meg, og ikke kommer med noe motforslag. Dog har han lagt løse planer med meg og flere venner som skal skje i september. Han lasta opp et bilde av ei dame/venninne på fb her nå. Sinnsykt rar oppførsel. Begynner på å lure på om det er enda et hint jeg? Skjønner ikke greia ass.. Selv har jeg en del kompiser, men jeg postter aldri bilde av de, nettopp for at andre ikke skal tro at det er noe mer.. Æsj, synes det er drittsekk oppførsel altså.. Kan det være at han er veldig usikker på meg? For jeg føler veldig på at han oppfører seg rart. Tror han liker meg på en måte, men så gjør han en del ting som fucker opp den tankegangen.. Vil jo så gjerne at dett er gjensidig og at han ikke kødder med meg.. Har skrevet tre ganger til han, og han har egentlig virket positiv til det. 

Endret av Elinori
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtolk. Slapp av !

Anonymous poster hash: 54a6a...cf5
  • Liker 1
Skrevet

Javel... Pust med magen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...