Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2004 #21 Skrevet 12. september 2004 Njæ det var ikke ekte korsett men det fikk puppene mine til å se tjohei ut iallfall sammen med den bhen ;D
Anders26år Skrevet 12. september 2004 #22 Skrevet 12. september 2004 Fordi det er sånn jeg liker dem. Jeg synes det er fint med konturer som former en V, og det er da vel greit? Helt greit ! Anders
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #24 Skrevet 12. september 2004 Jeg tror vi liker dem sånn fordi vi føler oss kvinnelige.. I 2004 *vet* vi kvinner at vi er intelligente og resurssterke og likestilt med mannen og alt det der, men jeg tror vi liker å spille på vårt urgamle trumf-kort: Vi ser sinnsykt flotte ut når formene viser
Suzy Skrevet 13. september 2004 #25 Skrevet 13. september 2004 Hvis jeg har lav cup så ramler de halveis utav BH'en og så blir det valk under toppen Da har du feil størrelse bh - altså for mye omkrets rundt og for liten koppstørrelse (virker det som) Ellers stemmer det at full kopp deler og halv, eller 3/4 kopp løfter og samler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå