AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 På jobb hørte jeg en sang som har klistret seg så inn I hampen på hjernen! Huska ikke melodien eller nå spesielt tekst, men tror refrenget er noe som "hella hella hella" elr "ella ella ella" og det er en mann som synger, Hahaha, ikke sikkert de synger det I dt hele tatt men I mitt hode gjør dem det... så kult om noen skjønte hvilken låt jeg har hørt så jeg kan Google dem å høre sangen å få den ut av hodet! ;DAnonymous poster hash: a293a...d12
Connery Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Tror man trenger litt flere ledetråder enn ´ella ella ella´, tenker kun på Rihanna da
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Neppe denne men jeg prøver læll (tar litt tid før den kommer ordentlig i gang) Anonymous poster hash: ebee0...6ff
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Tror man trenger litt flere ledetråder enn ´ella ella ella´, tenker kun på Rihanna da Åh jeg vet, men husker ikke noe mereav teksten, første gang jeg hørte den trodde jeg han sang Allah Allah Allah, men tenkte at var det nok ikke.. irriterer meg at jeg ikke husker mere... Anonymous poster hash: 074cc...92d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 the baseballs - umbrella er en annen versjon av den rihanna hadde med mann som synger? Anonymous poster hash: b2101...ce2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 the baseballs - umbrella er en annen versjon av den rihanna hadde med mann som synger? Anonymous poster hash: b2101...ce2 Takk, men nei det var ikke den.. Nei må vell bare vente til mandag å høre om den kommer på radioen igjen.. Anonymous poster hash: 074cc...92d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 har du ingenting mer å gå på av info? sjanger? rolig sang, rask? mye tekst eller mye melodi? hvilken radio kanal? Anonymous poster hash: b2101...ce2
Lutetium 71 Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Høres ut som det kan være "Ella, elle l'a" med France Gall? Bare at det muligens er en coverversjon siden det er en mann? Hvs ikke er det nok Darude med Sandstorm. 1
Trimsi Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Mulig jeg er heeelt på viddene, men kan det være Nirvana med "smells like teen spirit"?
Lutetium 71 Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Mulig jeg er heeelt på viddene, men kan det være Nirvana med "smells like teen spirit"? Da er det vel kanskje cover-versjonen av denne du tenker på? (bargle nawdle zouss) 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Nano - Lion Anonymous poster hash: 1ab49...85b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 På jobb hørte jeg en sang som har klistret seg så inn I hampen på hjernen! Huska ikke melodien eller nå spesielt tekst, men tror refrenget er noe som "hella hella hella" elr "ella ella ella" og det er en mann som synger, Hahaha, ikke sikkert de synger det I dt hele tatt men I mitt hode gjør dem det... så kult om noen skjønte hvilken låt jeg har hørt så jeg kan Google dem å høre sangen å få den ut av hodet! ;DAnonymous poster hash: a293a...d12 Anonymous poster hash: f3150...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå