Gå til innhold

Har jeg en sjans på henne?

Gjest Captain Hook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kan jo hende hun slett ikke er noen 10'er, men en 8'er. Og kanskje TS ser bedre ut enn han som han tror han ligner på, og er en 7'-er. I så tilfelle ville de vært "nesten like pene". :)

Anonymous poster hash: 5e58e...1e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tenkt så mye på om hun er penere enn deg eller ikke. Jeg har opplevd at jenter som er virkelig vakre har vært interessert. Da har vi riktignok blitt kjent gjennom felles venner, fester, turer eller liknende, så jeg kan vel ikke påstå at de falt pladask pga. utseendet. Men om nå oddsen skulle være littegranne dårligere enn ellers, er det slett ikke umulig, og ingen grunn til å la være å forsøke i hvert fall. Min erfaring er at jenter som både er vakre og har noe i topplokket liker at du viser interesser for sistnevnte. Ikke at du skal late som om du bare vil være kompis, men jenter som er over snittet pene er ofte mer lei av utseendefokusert smisk og komplimenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du tør å spørre så si ifra hvordan det gikk. Rimelig mange superpene menn og kvinner som er sammen med en som ser helt middels ut. Tror mange gir folk sjans om de ønsker å date og ikke dater noen for øyeblikket.  

Anonymous poster hash: c89bd...46e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hvem vet, kanskje ho er en Ringenes Herre fan og din likhet med Martin Freeman vil sjarmere henne i senk!? ;):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv. Husk at dere menn trenger ikke være kjekke for å få pene damer,dere er ganske heldige sånn sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hun har smilt til deg flere ganger så det virker jo som hun er noe interessert. Jeg tror du har sjangs på henne, men jeg ville roet en del ned hvis jeg var deg. Du får hjertebank av henne, men hun er nok ikke på det stadiet i det hele tatt. Ville holdt en lett og noe gøyal stemning i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde datet deg! Go for it!! Heia deg!!

Anonymous poster hash: b9e02...1a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Takk for svar alle. Jeg tok meg i sammen og spurte henne, om hun ville bli med ut en gang og finne på noe. Til helga kanskje. Hun virket positiv og hyggelig, men hun sa hun kunne ikke i helga for da skal hun på tur med typen sin. Jeg spurte jo vennene hennes om hun var singel. De sa ja. Jeg har aldri sett henne ute med noen kjæreste. Skuffa og sur :rasende:

Hun ville vi skulle møtes på Onsdag, og jeg sa ja. Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Kanskje for å være venner, kanskje hun tilslutt vil falle for meg. Tvilsomt. Jeg klarte ikke si nei. 

Det er vanskelig å si. Selv går jeg etter utseende (i tillegg til personligheten), men jeg er ikke en 10'er selv. Jeg er sånn mellom 7 og 8, og ønsker tiltrekkende menn, på ca samme nivå. Han på bildene er ca 5+. Men det er vel noen jenter som ikke vektlegger utseendet så mye.

Men når du selv går etter en 10'er, så er vel det på grunn av utseendet vil jeg tro. Hvorfor må jenta være en 10'er egentlig, når du selv ikke er på samme nivå? Det er jo veldig mange andre jenter som er tiltrekkende, uten å være en 10'er.

Anonymous poster hash: 5e58e...1e3

Jeg går ikke bare etter 10'ere, går ikke bare etter utseendet. Har falt for forskjellige jenter jeg. Dessuten er hun kanskje ikke 10'er for andre, men i mine øyner er hun det.

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar alle. Jeg tok meg i sammen og spurte henne, om hun ville bli med ut en gang og finne på noe. Til helga kanskje. Hun virket positiv og hyggelig, men hun sa hun kunne ikke i helga for da skal hun på tur med typen sin. Jeg spurte jo vennene hennes om hun var singel. De sa ja. Jeg har aldri sett henne ute med noen kjæreste. 

Kult at du spurte i hvert fall. Kan jo være at hun har en fast date de andre ikke ved om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi må få høre hvordan det går i dag da:)

Anonymous poster hash: cbee7...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Vi må få høre hvordan det går i dag da:)

Anonymous poster hash: cbee7...9cf

Litt flaut. Har gjort noe dumt for å si det sånn. Kjærlighet gjør blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, hva for no dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Næsj, hva for no dumt?

De pulte.  Litt uheldig når hun har kjæreste.

Anonymous poster hash: e0f69...467

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva skjedde da?

Anonymous poster hash: f6711...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skjedde da, går ikke an å si a og ikke b!

Anonymous poster hash: 5e549...32b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Captain Hook

De pulte.  Litt uheldig når hun har kjæreste.

Anonymous poster hash: e0f69...467

Nettopp.  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, hun som har driti seg ut og ikke du ;) Håper hun var like flink til å ha sex som hun var fin å se på da!

Anonymous poster hash: 0bc99...42a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyfaen du er helten min!  :smoke:

Anonymous poster hash: 98dad...d65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, hun som har driti seg ut og ikke du ;) Håper hun var like flink til å ha sex som hun var fin å se på da!

Anonymous poster hash: 0bc99...42a

Hun har ikke kjæreste og hun hadde ikke sex med fyren. Han ønsker vel bare ikke å si hva han egentlig gjorde som egentlig er teit når han lager en post om at han gjorde noe dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...