AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Hva skjer om anmeldelsen blir henlagt? Om det skjer noe i det hele tatt?Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Du får et brev i posten der det står at saken er henlagt og grunnen til henleggelse. Hvilken type sak er det snakk om? Anonymous poster hash: 7da00...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Du får et brev i posten der det står at saken er henlagt og grunnen til henleggelse. Hvilken type sak er det snakk om? Anonymous poster hash: 7da00...1ad Så det skjer ikke mer enn det? Vil ikke si hvordan sak det er siden jeg kan bli gjenkjent, men er en ord mot ord sakAnonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Så det skjer ikke mer enn det? Vil ikke si hvordan sak det er siden jeg kan bli gjenkjent, men er en ord mot ord sakAnonymous poster hash: 19a8d...34f sånne saker blir som regel henlagt etter kort tid så framt fram ikke kan legge fram bevis. Anonymous poster hash: 16588...906
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Så det skjer ikke mer enn det? Vil ikke si hvordan sak det er siden jeg kan bli gjenkjent, men er en ord mot ord sakAnonymous poster hash: 19a8d...34f I ord mot ord saker har det lite for seg å anmelde. Uten å fåmer opplysninger så er det vanskelig å svare nærmere. Vær og klar over at du kanfå en anmeldelse mot det fra den du anmelder. Da kan du ende opp med mer problemer enn du ser for deg nå. Anonymous poster hash: 7da00...1ad
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 I ord mot ord saker har det lite for seg å anmelde. Uten å fåmer opplysninger så er det vanskelig å svare nærmere. Vær og klar over at du kanfå en anmeldelse mot det fra den du anmelder. Da kan du ende opp med mer problemer enn du ser for deg nå. Anonymous poster hash: 7da00...1ad Jeg har ikke gjort noe galt, så det går helt fintAnonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Jeg har ikke gjort noe galt, så det går helt fintAnonymous poster hash: 19a8d...34f Om du har anmeldt noen uten grunn så kan du anmeldes for falsk anklage. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Om du har anmeldt noen uten grunn så kan du anmeldes for falsk anklage. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e Hæ? Jeg har jo anmeldt noen for å ha gjort noe galt mot meg?Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Om du har anmeldt noen uten grunn så kan du anmeldes for falsk anklage. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e Eller politiet kan, på egenhånd, starte undersøkelse for mistanke om falsk anmeldelse. Anonymous poster hash: 7da00...1ad
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Eller politiet kan, på egenhånd, starte undersøkelse for mistanke om falsk anmeldelse. Anonymous poster hash: 7da00...1ad JEG har ikke gjort noe galt. Jeg har anmeldt noen for å ha gjort noe ugreit.Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Hæ? Jeg har jo anmeldt noen for å ha gjort noe galt mot meg?Anonymous poster hash: 19a8d...34f Ord mot ord og henleggelse så kan du fort sitte i saksa selv om den du har anmeldt går til motanmeldelse. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Ord mot ord og henleggelse så kan du fort sitte i saksa selv om den du har anmeldt går til motanmeldelse. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e Hvorfor?Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Ord mot ord og henleggelse så kan du fort sitte i saksa selv om den du har anmeldt går til motanmeldelse. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e Blir det ikke bare henlagt da?Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Dytter Anonymous poster hash: 19a8d...34f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Denne tråden ligner mye på tråden; Hva kan straffen bli......Anonymous poster hash: 7da00...1ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Blir det ikke bare henlagt da?Anonymous poster hash: 19a8d...34f Fra politiets side kanskje. Men den du har anmeldt vil også kunne anmelde deg for falsk anklage. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Er det ord mot ord, så vil det som regel bli henlagt og du vil få et brev i posten om hvorfor saken er henlagt og det er det. Ingen ting skjer mer, med mindre det kommer inn bevis som underbygger din anmeldelse. Anonymous poster hash: fca93...66f 1
nordpedant Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 Ord mot ord og henleggelse så kan du fort sitte i saksa selv om den du har anmeldt går til motanmeldelse. Anonymous poster hash: 9fdc8...a5e Svada. Det må bevises at anklagen er falsk, og om det er ord mot ord er det åpenbart umulig å bevise.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #19 Skrevet 2. august 2015 Småsaker blir så og si alltid henlagt. Ord mot ord i en lite fillesak blir lagt i bunnen av bunken og tatt frem kvartalsvis for å rydde unna papirbunkene. For å gi et godt eksempel: det har stått ofte i media om PC og mobiltyveri hvor tyven har tatt bilde av seg selv som igjen har blitt sikkerhetskopiert opp til eierens sky. Til og med i disse tilfellene henlegger politiet saken og skylder på manglende bevis. Det er hårreisende hvor dårlig politiet i Norge er på å oppklare småkriminalitet. Anonymous poster hash: 0a10c...236 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #20 Skrevet 2. august 2015 Hadde en ekskjæreste som ble anmeldt flere ganger for vold. Skjedde ofte på byen/i forbindelse med fyll og alltid med personer han ikke kjente fra før av. Oppskriften var veldig grei: en random person irriterte han, han slo ned vedkommende og passet på å ha nok av kompiser for å vitne for seg (at han ble truet, at han ikke slo først, at det ikke var han som slo osv.) Hver gang han ble anmeldt, så anmeldte han og begge sakene ble derfor raskt henlagt. Anonymous poster hash: 93e1f...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå