AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg blir så forbanna over at enklte tar seg til rett uten å spørre? Nå har jeg opplevd det flere ganger at enklte personer bare tar seg til rette og driter i andre. Dette både i jobb og privat. Jeg begynner å bli dritlei alle som skal ta æra av den jeg gjør, mens jeg får ikke igjen en eneste hyggelig tilbakemelding. Er det noen som får det, ja da er de som har tatt ideene mine og gjør det om til sitt. Hva i helsikke skal jeg gjøre for dette begynner jeg å bli møkkalei? GODE TIPS MOTTAS... Kjenner jeg ikke blir i helgehumør av dette her... Anonymous poster hash: cfd47...4cc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Du må begynne å sette ned foten. I arbeidslivet i dag er det spisse albuer som gjelder, dagens 40-50 åringer tar ikke fem øre for å fremstille deg i et dårlig lys mens de tar æren for ditt arbeide. Sett ned foten, om nødvendig med vold (selvsagt slik at andre ikke ser deg og kan ta deg for det) Anonymous poster hash: 88916...f51
Gjest Stringfellow1 Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Du må begynne å sette ned foten. I arbeidslivet i dag er det spisse albuer som gjelder, dagens 40-50 åringer tar ikke fem øre for å fremstille deg i et dårlig lys mens de tar æren for ditt arbeide. Sett ned foten, om nødvendig med vold (selvsagt slik at andre ikke ser deg og kan ta deg for det) Anonymous poster hash: 88916...f51 Dette har jeg også opplevd, men da med frekke tullinger i begynnelsen av tjue-årene som påstår at dem har gjort alt mulig arbeid, samtidig som de påstår at alle andre bare har sittet og røyket eller noe på bakrommet. Selv folk som ikke røyker eller bruker snus i det heile tatt, blir raskt stemplet som unnasluntrere og latsabber som utelukkende sniker seg unna for å ta seg en røyk (eller fem) gjennom heile arbeidsdagen. I tillegg har dem jo selvfølgelig ikke peiling på hva de forskjellige prosjektene og slike ting faktisk går ut på, ettersom de har sittet på mobilen og sånn uten å gjøre en j*vla dritt.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Anbefaler deg at du vokser deg på en salong, da er det fort gjort og mindre ubehagelig enn om du skal tukle med det selv "Slå" først, og slå så hardt at problemet er løst før det oppstår. Anonymous poster hash: 7695f...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå