Gå til innhold

Venneklubb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har bodd en stund i Oslo nå, men syns det er vanskelig å bli kjent med nye venner. Derfor tenkte jeg å starte en slags venneklubb for de som er i en lignende situasjon og har lyst til å finne på artige ting som kino, bytur, spillekvelder, marka ol. Tenkte på og henge opp litt lapper rundt omkring for å få med folk. Men er ikke helt sikker på om jeg tør, derfor lurte jeg på om noen her har lignende erfaringer og hva dere eventuelt syns om opplegget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Tror ikke at JEG er tøff nok til å møte opp på noe sånt, men det kan sikkert fungere.

Men hvorfor ikke registrere seg her på KG og bli med neste gang noen drar i gang et KG-treff? Eller rett og slett ta initsiativ til ett selv...

Skrevet

Trur det fort kan bli litt "tragisk" om du heng opp lappar over alt. Kven som helst kan jo dukke opp..

Men om du "presenterar" deg på eit par offisielle nettsider med litt informasjon, so trur eg det kan bli suksess. Lag ei eiga nettside for "Venneklubben" der interesserte kan få kike og skrible litt, so ser du fort om det kan fungere.

Lykke til!

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som blir med i Oslo-området? KG-treff for at single kan bli kjent? Vennskapelig og lavterskel.. 

Anonymkode: 728ec...69f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med i tre sånne grupper i byen jeg bor i. Bare hyggelige folk. Møttes gjennom nett, og hver av gruppene har fokus på én interesse som vi alle har til felles, men vi gjør andre ting også.

Start en gruppe på Meetup istedenfor å henge opp sånne lapper. Meetup er laget for sånt.

Anonymkode: ecef1...fc7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden for faen 19 år gammel!

Anonymkode: 542a4...99f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tråden for faen 19 år gammel!

Anonymkode: 542a4...99f

Hva er galt med at tråden er 19 år gammel?:klo:

Forklar! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er galt med at tråden er 19 år gammel?:klo:

Forklar! 

Skjønte ikke jeg heller.. er da vel greit å bruke en tråd fra før når det gjelder akkurat dette😅

• Hjerte 1
Skrevet

Bare 19 år gammel? Gjør da ingenting! 🤣

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...