Gå til innhold

Tindermatch fra andre byer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 27 her. Reiste nylig i Norge og matchet da med 2-3 jenter på tinder. Pga litt ymse omstendigheter, rakk jeg aldri å møte dem. Men vi har kontakt fremdeles og har en veldig bra tone. Har lagt hverandre til på andre sosiale medier og melder omtrent hver dag. 

Er det noe poeng i dette? Jeg har ikke planlagt noen turer til der de bor i nærmeste fremtid. Noen som har gått videre med lignende situasjoner og møttes ved en senere anledning?

Anonymous poster hash: 96329...c8c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke matchet med utenbys kvinner på tinder, men det er vel som om man treffer noen andre på tur via andra kanaler vil jeg tro. Om man vurderer å møte dem igjen så kommer det vel an på hvor langt det er dit, om man ser for seg et avstandsforhold eller om det er uaktuelt. Om man syntes det blir pes, så er det like greit å droppe det. 

Anonymous poster hash: 72f19...ecc
Skrevet

Jeg skrur vanligvis av discovery på Tinder når jeg er utenbys, nettopp fordi jeg ikke er interesser i noen avstandsflørting. Det avhenger jo av hvor lenge man er der, selvfølgelig. Å melde hver dag med noen du ikke ser for deg at du skal møte igjen i overskuelig fremtid er der vel ikke noe stort poeng i? Jeg tror det er en ganske stor sjanse for at det ender med at en av dere blir betatt og trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...