Gå til innhold

Ble jeg avvist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte ei jente for et par dager siden på byen, som jeg har snakket litt med på nettet. Hun kjente meg igjen og satte seg ned ved siden av meg og vi begynte å småprate. Plutselig kommer kompisen min bort og setter seg mellom oss og begynner å prate med henne. Det viste seg at de to også hadde snakket sammen på nettet for en stund siden. Han går igjen, og jenta sier at hun skal gå og danse, og at jeg kunne finne henne på dansegulvet. Etter en stund gikk jeg og danset med vennene mine. Fikk øye på jenta igjen, og hun så meg, men gikk ikke bort. Så litt på henne, men turte ikke helt å nærme meg. Etter en stund gikk jeg bort til henne og spurte om hvor lenge hun hadde kjent kompisen min. Følte ikke at hun var så interessert, så gikk bare egentlig. Huff, er litt feig. Utover kvelden smilte vi til hverandre et par ganger. Uansett: ble jeg avvist, egentlig? Det er jo igrunn ingen stor greie altså! ☺️ Men hun var jo søt og hyggelig. Håper ikke jeg så for mye på henne.. Typisk å bli avvist når jeg endelig tør å prøve meg.

Anonymous poster hash: 1d081...63f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra det du skriver, tror jeg ikke du ble avvist, men kanskje heller at hun aldri helt forstod at du prøvde deg? :)

Hvor direkte var du? Sa du f.eks; "Blir du med å ta en kaffe til uka?", eller ga henne komplimenter?

Å spørre om hvor lenge hun har kjent kompisen din osv, kan fort bare oppfattes som smalltalk, og ikke noe flørting.. Da ville jeg heller danset med henne.

Anonymous poster hash: b03ac...a90
Skrevet

Hvordan skal man bli avvist uten at man prøver seg? Sett deg inn i hennes situasjon. Det er ingenting du gjorde som hun, innenfor rimelighetens grenser, vil kunne tolke som at du prøvde deg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke så mye til henne. Vi snakket vel igrunn bare om nettsiden vi hadde snakket sammen på og ellers bare vanlig smalltalk. Jeg har litt (veldig) dårlig selvtillit når det kommer til jenter, også prøvde jeg å se om hun så på meg/prøvde å danse nærmere da vi var på dansegulvet sammen. Hun gjorde jo ikke det akkurat. Jeg så litt på henne og, men vet ikke om hun la merke til det? Så da jeg prøvde å snakke med henne på dansegulvet, synes jeg det egentlig bare ble rart. Jeg vet ikke helt.. Følte hun ikke helt likte det. Så da bare gikk jeg. Huff, det ble litt håpløst!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke hun forstod at du prøvde deg. 

Anonymous poster hash: 7714f...628
AnonymBruker
Skrevet

Ikke? Nei, jeg vet ikke.. Huff, det er litt vanskelig! Jeg er så dårlig på sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...