Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløst?
Skrevet

Jeg er 26 år, og har vært singel et par år. Har på den tiden hatt noen "småflørter", men ikke noe seriøse greier.

Nå har jeg møtt en fyr via noen felles venner. Har bare møttes et par ganger pga avstand, men vi har snakka mye på msn. Han er en super fyr, og jeg tror han er akkurat sånn som jeg vil ha. I begynnelsen snakka vi mest vennskapelig, men også litt flørt. Vi tuller mye, og jeg syns det er kjempegøy å prate med ham.

For et par mnd siden begynte vi å snakke litt mer, hva skal jeg si... flørtete. Vi snakka f.eks. om hva slags mann jeg ville ha, og han spurte om han oppfylte kravene mine. En annen gang sa jeg at jeg så på helheten og han spurte om han hadde en bra helhet (hvorpå jeg selvfølgelig svarte ja). Litt sånne ting. Dette var noe jeg tolket som at han ville finne ut om jeg likte ham, og jeg håpet jo det betydde at han likte meg også.

Men så, etter et par uker uten kontakt pga ferie, så snakker vi nesten ikke sammen mer. Snakker kanskje litt annenhver dag, men han sier ikke så mye (vi tar initiativ til samtaler omtrent like ofte). Så nå lurer jeg jo på hva som skjer...

Har han møtt ei jente, og vil ikke fortelle noe ennå?

Var han aldri interessert i det hele tatt?

Hvorfor var han så ivrig etter å finne ut om jeg var interessert i ham? (Han er veldig snill, så jeg tror ikke det var for å kunne "skryte på seg" noe, hvis dere skjønner).

Kan jo legge til at jeg vet at avstanden er et hinder. Hvor jeg kommer til å bo fremover er usikkert pga jobbsituasjon. Sjansen er stor for at jeg havner i nærheten av der han bor, men ingenting er sikkert.

Jeg vet hva dere kommer til å si... Spør ham! Men det tør jeg ikke. Om det ikke blir noe mer, vil jeg gjerne ha ham som venn, og jeg er redd for å skape en pinlig situasjon.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Få det ut antar jeg. Syns det er så fælt å endelig ha funnet en som jeg virkelig vil ha, og så får jeg ham ikke. Har noen tolkninger eller gode råd, så kom med dem!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Tror nok det bare er han, som kan svare deg på alle de spørsmålene. Hva har du egentlig å tape? :wink:

Skrevet

Flørt hemningsløst! :wink: Da vil det sannsynligvis vise seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...