Gå til innhold

Reise fra Gardermoen

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

Hei! Vi skal reise til Bulgaria på tirsdag, og vi er en gruppe på fire. Jeg og venninnen min skal reise med moren min + en venninne av henne, men venninnen min og jeg vil ta bussen et par timer tidligere! Tror dere det er noe problem at jeg og venninnen min sjekker inn før mamma og hennes venninne, selvom vi er 16?

Vi skal jo ta samme fly likevel liksom

Videoannonse
Annonse
Gjest Unknown
Skrevet

Reiser med Apollo om det har noen betydning

AnonymBruker
Skrevet

Har dere en eller flere bookinger?

Anonymous poster hash: 0a271...ee3

Gjest Unknown
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke?
Skrevet

Dere kan ikke sjekke inn før to timer før avgang uansett.

• Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet

Dere kan ikke sjekke inn før to timer før avgang uansett.

Vi vil gå å se i butikker, få oss litt mat og slikt..

Gjest Unknown
Skrevet

Vi har en

Skrevet (endret)

Vi vil gå å se i butikker, få oss litt mat og slikt..

Hvor lenge før avgang vil dere være der da? Som sagt, dere kan ikke sjekke inn før to timer før avgang og dere kommer ikke gjennom sikkerhetskontrollen uten boardingkort. 

Det er spisesteder utenfor sikkerhetskontrollen, men ingen butikker.

Endret av Florence
  • Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet

Hvor lenge før avgang vil dere være der da? Som sagt, dere kan ikke sjekke inn før to timer før avgang og dere kommer ikke gjennom sikkerhetskontrollen uten boardingkort.

Man får vel sjekke inn før to timer vel??

Skrevet

Man får vel sjekke inn før to timer vel??

Nei, de åpner for innsjekk to timer før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en

Da må dere mest sannsynlig sjekke inn samlet.

Gjest Unknown
Skrevet

Da må dere mest sannsynlig sjekke inn samlet.

Åh, okei.

Skrevet

Åh, okei.

Og ingen vits i å reise til Gardermoen før de andre, for å titte i butikker. Da stort sett alle butikker ligger etter sikkerhetskontrollen. Og gjennom den kommer du ikke uten BP.

• Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet

Og ingen vits i å reise til Gardermoen før de andre, for å titte i butikker. Da stort sett alle butikker ligger etter sikkerhetskontrollen. Og gjennom den kommer du ikke uten BP.

Har vært der mange ganger før, så vet det! Men trodde man kunne sjekke inn en stund før! :)

Skrevet

Har vært der mange ganger før, så vet det! Men trodde man kunne sjekke inn en stund før! :)

Jeg tror jeg ville hørt med Apollo, ring dem på mandag. Nå har de vel og fått automater og selvbetjent bag-drop for charterfly. Så sannsynligvis kan du sjekke inn med mer enn 2 timer igjen til avreise. Men om du kan sjekke inn dere 2 først og de 2 andre senere vet jeg ikke. Med rutefly (Ihvertfall SAS og Norwegian) går det. Men hvordan det funker med charterfly vet jeg ikke. Ville ringt Apollo og spurt.

Gjest Unknown
Skrevet

Jeg tror jeg ville hørt med Apollo, ring dem på mandag. Nå har de vel og fått automater og selvbetjent bag-drop for charterfly. Så sannsynligvis kan du sjekke inn med mer enn 2 timer igjen til avreise. Men om du kan sjekke inn dere 2 først og de 2 andre senere vet jeg ikke. Med rutefly (Ihvertfall SAS og Norwegian) går det. Men hvordan det funker med charterfly vet jeg ikke. Ville ringt Apollo og spurt.

Okei, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...