Gå til innhold

tuch of tan 10 den

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg liker denne strømpebuksa veldig godt og syns fargen føttene og beina får er nydelig,vet at hudfarga strømper er fy fy for mange men så dette så gale ut da,bruker denne typen strømper mye:)

AnonymBruker
Skrevet

Skulle helt ærlig ønske at det var mer sosialt akseptert å ha hudfarga strømpebukse, føler meg så mye mer vel i det enn å ha nakne bein... 

Anonymous poster hash: 3bf5a...467
Gjest lipgloss
Skrevet

Her er noen bilder av hvordan tuch of tan ser ut:)

Gjest lipgloss
Skrevet

post-75844-0-30737100-1438436627_thumb.j

post-75844-0-13427600-1438436648_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Skulle helt ærlig ønske at det var mer sosialt akseptert å ha hudfarga strømpebukse, føler meg så mye mer vel i det enn å ha nakne bein...  Anonymous poster hash: 3bf5a...467

Er ikke det akseptert. Hvor har du det fra??

Anonymous poster hash: 90221...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fine! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama syns at menn skal velge svart eller mørke farger hvis jeg bruker strømpebukse. Hun syns hudfarga blir feil og veldig jentete på menn. Samme mente eksen.

Anonymous poster hash: e4167...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det akseptert. Hvor har du det fra??

Venner, bekjente og fremmede. 

Anonymous poster hash: 3bf5a...467

AnonymBruker
Skrevet

Dama syns at menn skal velge svart eller mørke farger hvis jeg bruker strømpebukse. Hun syns hudfarga blir feil og veldig jentete på menn. Samme mente eksen.Anonymous poster hash: e4167...8c1

men da vil jo alle se du går med damestrømper,dette vil jo ikke vise visst du bruker hudfarga på samme måte:)

Anonymous poster hash: 523d9...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Bruker jo strømpebukse for menn eller unisex. Men det var noe med den hudfarga strømpebuksa som ikke var greit for menn. Som slik jeg har lest ikke er helt OK for kvinner heller. Med mindre du er over 80. Jeg syns nå det er fint på kvinner. Gir en bedre og feilfri positur på kvinneben enn om hun var.strømpeløs. Som foundation til ben. Kan hende det er slik at manneben ikke skal sminkes opp til noe det ikke er. Blir mer en avdlappet stil om en mann har en mørk stillongs eller strømpebukse under shortsen. Husker Curt Cobain hadde en slik stil. Men er den hudfarget, begynner du å "pynte" deg og viske/smimke over ting. Ikke at du bare drar en shorts over strømpebuksa når du skal ut. Ev. Har en tights/strømpebukse umder shortsen på morgenen til det blir temperatur til å ta den av å gå i bare shortsen.

Anonymous poster hash: e4167...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...