AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Det er min eneste sjanse til å treffe noen fordi: -Jeg har liten omgangskrets med kun gifte og samboende venninner. -Jobber på en kvinnedominert arbeidsplass. Nok om det. Det jeg lurer på er om jeg kan skrive i nettdatingsprofilen at jeg hater nettdating der man sitter og skriver fram og tilbake?Eller vil det skremme bort folk? Jeg bare haaaaater forventningene som bygges opp når man sender meldinger,og er man borte 1 dag blir folk helt gale og tror du ikke er interessert lengre (mange tråder om det her inne). Finnes det noe alternativ til nettdating egentlig?Kom gjerne med tips. Anonymous poster hash: f8281...12b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Mange skriver at ikke ønsker seg brevvenner, men vil møtes raskt, det er helt innafor syns jeg. Jeg driver selv med nettdating og blir ganske frustrert til tider, men jeg vil gjerne møte noen, så prøver å holde ut. De fleste er jo hyggelige og oppegående, det bare mangler kjemi. Så er veldig greit å møtes med en gang. Alternativet må være å endre hverdagen din, bli aktiv i noe, dra mer ut, spørre om venninnene dine kan snakke med sine samboere om de kjenner noen single menn, etc.. Anonymous poster hash: f0837...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Det er mange som skriver på profiler at de ikke vil skrive over lengre tid, men heller møtes raskt. Ser ikke noe negativt i det Anonymous poster hash: 92910...3de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå