AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #21 Del Skrevet 2. august 2015 Antar at du har tenkt å kjøpe i gullfargen klokkene var i? Husk at den gullfargen kommer til å slites bort etterhvert og da sitter du igjen med en klokka hvor stålet vises igjennom. Mye bedre å kjøpe en stålklokke i stålfarge. Må ellers si meg enig i at 40mm er vel stort for et dameur og at du vil ha mye mer igjen for pengene ved å legge dem i et ordentlig klokkemerke som f.eks. Certina. Til sammenligning har jeg et femten år gammel Certinaur som ligger i prisklassen du ser i, går som ei klokke og stort sett er like pen fortsatt. Så lenge kommer ikke klokkene du ser på til å vare. Anonymous poster hash: ca52e...aa0 Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. august 2015 #22 Del Skrevet 2. august 2015 Den første, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #23 Del Skrevet 2. august 2015 Antar at du har tenkt å kjøpe i gullfargen klokkene var i? Husk at den gullfargen kommer til å slites bort etterhvert og da sitter du igjen med en klokka hvor stålet vises igjennom. Mye bedre å kjøpe en stålklokke i stålfarge. Må ellers si meg enig i at 40mm er vel stort for et dameur og at du vil ha mye mer igjen for pengene ved å legge dem i et ordentlig klokkemerke som f.eks. Certina. Til sammenligning har jeg et femten år gammel Certinaur som ligger i prisklassen du ser i, går som ei klokke og stort sett er like pen fortsatt. Så lenge kommer ikke klokkene du ser på til å vare. Anonymous poster hash: ca52e...aa0 Ja, jeg ønsker en gullfarget. Jeg har tidligere hatt en tissot klokke I sølv og den siste mango klokke med "diamanter" også I sølv. Jeg har hatt begge I mange år, og er lei sølvfarget/stål. Jeg tror jeg uansett kommer til å bytte ut klokka etter minimum 10 års bruk. Regner med den holder på gullfargen i allefall 2-3 år....Certina klokkene var veldig fine, men som sagt så blir de litt like de jeg allerede har hatt... Men takk for godt tips 😊Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #24 Del Skrevet 2. august 2015 Ja, jeg ønsker en gullfarget. Jeg har tidligere hatt en tissot klokke I sølv og den siste mango klokke med "diamanter" også I sølv. Jeg har hatt begge I mange år, og er lei sølvfarget/stål. Jeg tror jeg uansett kommer til å bytte ut klokka etter minimum 10 års bruk. Regner med den holder på gullfargen i allefall 2-3 år....Certina klokkene var veldig fine, men som sagt så blir de litt like de jeg allerede har hatt... Men takk for godt tips Anonymous poster hash: 7a31b...753 Om du skal ha et gullur så holder desverre ikke budsjettet ditt, da må du opp i rundt 10 tusen. For 11 tusen får du dette som er et ekte gullur i 18 kt. Ellers finnes like som dette. Jeg har ikke norsk pris på den her og nå. Når du skal ha et ur i 10 år, og til daglig bruk, så kan det være litt uklokt å kjøpe en moteklokke som kanskje ikke er like enkel å hverken få tatt service på eller noe annet om 7-8 år, det er det jeg forsøker å fortelle deg. Samtidig skal du selvsagt kjøpe et ur du trives med og virkelig har lyst på. Ta en tur til en skikkelig og velassortert urmakerforretning og se, prøv de ulike størrelsene, de ulike remmene/lenkene før du bestemmer deg. Lykke til i jakten Mine 2 Certinaer (en i stål og et ekte gullur) tikker og går. Ståluret fikk jeg i gave i 1990 så det er 25 år. Til daglig springer jeg rundt med en Omega Constellation i stål som jeg nå har hatt i 10 år. Anonymous poster hash: 20a56...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #25 Del Skrevet 3. august 2015 Nå er jeg så usikker som aldri før... Hva synes dere damer om denne klokken, da? http://www.klokkegiganten.no/daniel-wellington-klokker/0608dw/Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #26 Del Skrevet 3. august 2015 Hvorfor kjøper du ur der når du kan få samme klokke mye billigere her: http://www.creationwatches.com/products/search/results.html?search_in_description=1&keyword=MBM3101 Dette er en seriøs side. Jeg har kjøpt 8 Seiko ur fra her. Sjekk rundt på nett om rating. Anonymous poster hash: cbecc...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #27 Del Skrevet 3. august 2015 http://www.creationwatches.com/products/search/results.html?search_in_description=1&keyword=MK5166 Anonymous poster hash: cbecc...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #28 Del Skrevet 4. august 2015 Oi! Det var gode priser 😊Har du selv bestilt derifra? Hvor mye må betales i frakt og toll?Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #29 Del Skrevet 4. august 2015 Ser nå at du allerede har bestilt derifra. Så bra du fikk det du skulle ha, da! Husker du hvor mye du måtte ut med I tillegg til prisen på klokka?Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #30 Del Skrevet 4. august 2015 Det er gratis frakt med sporing. Jeg har aldri betalt noe ekstra for klokkene, men det kan være du må betale 25 % MVA. Men husk at det ikke er samme garantier som i Norge, men det bryr ikke jeg meg på så billige ur. Anonymous poster hash: cbecc...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå