AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg er 38 år og skal for første gang legge litt penger i en klokke, da klokke er noe jeg kan ha bruk for alle årstider. Men, jeg klarer søren meg ikke å velge!! Er det noen som har erfaringer med Michael Kors sine klokker eller klokkene fra Marc by Marc Jacobs? Jeg har sett på disse to utgavene: http://www.klokker.no/marc-by-marc-jacobs-blade-mbm3101.html http://www.klokkekongene.no/michael-kors-mk5166 Hvem er finest?? Hvem bør jeg velge? Takker for gode råd og tips. Har aldri unnet meg en så dyr klokke noen gang før, så vil være heeeelt sikker på at jeg tar et riktig valg Anonymous poster hash: 606ca...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Silver Skrevet 1. august 2015 #2 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg likte den første best men nå liker jeg dominante klokker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Del Skrevet 1. august 2015 Takk for svar... Jeg tror muligens det blir den. Er redd for MK klokken skal bli for "glorete" til en dame på min alder Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 1. august 2015 #4 Del Skrevet 1. august 2015 Av disse ville jeg valgt Marc by Marc Jacobs. Selv liker jeg klokkene fra Skagen. http://www.skagen.com/us/en/women/products/watches.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Del Skrevet 1. august 2015 Ja, Skagen var også fine, og ikke minst mye billigere Men kanskje litt for enkle etter min smak... Takk for godt tips! Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #6 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har den første, den er kjempefin, men veldig stor! Anonymous poster hash: ccbd2...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Connery Skrevet 1. august 2015 #7 Del Skrevet 1. august 2015 TS, av de to så tror jeg at jeg må gå for den første Av disse ville jeg valgt Marc by Marc Jacobs. Selv liker jeg klokkene fra Skagen. http://www.skagen.com/us/en/women/products/watches.html Det var veldig fine klokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Del Skrevet 1. august 2015 Når du kjøper en klokke som er dyrer enn noen annen klokke du noengang har hatt, og er litt godt voksen, så regner jeg med du har lyst på en klokke som er håndtverksmessig av god kvalitet? La meg slenge disse tre på bordet til deg: Certina DS Caimano Certina DS Caimano m/lærrem Certina DS Spel Anonymous poster hash: 20a56...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #9 Del Skrevet 1. august 2015 Takker for innspill. Det blir nok MK eller MBM da jeg liker klokkenes utforming og at de er av stål😊 Jeg vingler veldig og er fremdeles usikker på hvilken jeg bør velge....Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #10 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har flere MK klokker og de er veldig god kvalitet på de, mye brukt men ikke en ripe i glasset! Ta en titt på Bradshaw modellen til MK hvis du ønsker uten bling! Anonymous poster hash: c2b8b...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 2. august 2015 #11 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg ville vurdert å gå for noe mindre harry og mer klassisk. I tillegg ville jeg vurdert å kjøpe en klokke laget av et klokkemerke, og ikke en billigklokke med en fin logo. ...men hver sin smak 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Del Skrevet 2. august 2015 Hm... Hvorfor synes du MK og MBM klokkene er harry?? Synes de er klassiske fine klokker, jeg... Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #13 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har flere MK klokker og de er veldig god kvalitet på de, mye brukt men ikke en ripe i glasset! Ta en titt på Bradshaw modellen til MK hvis du ønsker uten bling!Anonymous poster hash: c2b8b...7bf Hvilke mk klokker har du? Hvor har du kjøpt de? 😊Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #14 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har MK klokke i gull uten bling! Syntes den er tidløs og fin uansett alder. Dog litt tung, men det kan slike klokker med stål-reimer bli :-) Anonymous poster hash: 27483...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 2. august 2015 #15 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Hm... Hvorfor synes du MK og MBM klokkene er harry?? Synes de er klassiske fine klokker, jeg...Anonymous poster hash: 7a31b...753 Svære logoer og gullfarge (ikke en gang ekte gull) har alltid vært harry. 40mm i diameter hjelper heller ikke...med mindre du har over snittet kraftige håndledd til kvinne å være. Endret 2. august 2015 av Maximillian Cohen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #16 Del Skrevet 2. august 2015 Hvilke mk klokker har du? Hvor har du kjøpt de? Anonymous poster hash: 7a31b...753 Jeg har en Runway 8086 i sølv, En Bradshaw 5605 i gull; en Bradshaw i gull/sølv, Lexington i gull og en gull modell med rosa urtavle. Mine er kjøpt i USA og på klokker.no Anonymous poster hash: c2b8b...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #17 Del Skrevet 2. august 2015 Svære logoer og gullfarge (ikke en gang ekte gull) har alltid vært harry. 40mm i diameter hjelper heller ikke...med mindre du har over snittet kraftige håndledd til kvinne å være. Hver sin smak! Jeg elsker mine MK klokker, de er ikke noe svære logoer på de. Ikke ser de harry ut heller! Å jeg har tynne håndledd med store klokker, det ser veldig bra ut. Så det så! Anonymous poster hash: c2b8b...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #18 Del Skrevet 2. august 2015 Hehe. Jeg har smale/vanlig håndledd 😊Jeg får uansett komme meg til en butikk å prøve en slik klokke før jeg evt bestiller på nett. Takker for alle svar!Anonymous poster hash: 7a31b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #19 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg er 38 år og skal for første gang legge litt penger i en klokke, da klokke er noe jeg kan ha bruk for alle årstider. Men, jeg klarer søren meg ikke å velge!! Er det noen som har erfaringer med Michael Kors sine klokker eller klokkene fra Marc by Marc Jacobs? Jeg har sett på disse to utgavene:http://www.klokker.no/marc-by-marc-jacobs-blade-mbm3101.htmlhttp://www.klokkekongene.no/michael-kors-mk5166 Hvem er finest?? Hvem bør jeg velge? Takker for gode råd og tips. Har aldri unnet meg en så dyr klokke noen gang før, så vil være heeeelt sikker på at jeg tar et riktig valg Anonymous poster hash: 606ca...385 Lett mbmj sinAnonymous poster hash: 55a1d...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #20 Del Skrevet 2. august 2015 Antar at du har tenkt å kjøpe i gullfargen klokkene var i? Husk at den gullfargen kommer til å slites bort etterhvert og da sitter du igjen med en klokka hvor stålet vises igjennom. Mye bedre å kjøpe en stålklokke i stålfarge. Må ellers si meg enig i at 40mm er vel stort for et dameur og at du vil ha mye mer igjen for pengene ved å legge dem i et ordentlig klokkemerke som f.eks. Certina. Til sammenligning har jeg et femten år gammel Certinaur som ligger i prisklassen du ser i, går som ei klokke og stort sett er like pen fortsatt. Så lenge kommer ikke klokkene du ser på til å vare. Anonymous poster hash: ca52e...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå