Gå til innhold

Hvilken klokke skal jeg kjøpe? Hjelp! :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 38 år og skal for første gang legge litt penger i en klokke, da klokke er noe jeg kan ha bruk for alle årstider. Men, jeg klarer søren meg ikke å velge!! Er det noen som har erfaringer med Michael Kors sine klokker eller klokkene fra Marc by Marc Jacobs?

Jeg har sett på disse to utgavene:

http://www.klokker.no/marc-by-marc-jacobs-blade-mbm3101.html

http://www.klokkekongene.no/michael-kors-mk5166

Hvem er finest?? Hvem bør jeg velge?

Takker for gode råd og tips. Har aldri unnet meg en så dyr klokke noen gang før, så vil være heeeelt sikker på at jeg tar et riktig valg ;)

Anonymous poster hash: 606ca...385
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for svar... Jeg tror muligens det blir den. Er redd for MK klokken skal bli for "glorete" til en dame på min alder ;)

Anonymous poster hash: 7a31b...753
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, Skagen var også fine, og ikke minst mye billigere ;) Men kanskje litt for enkle etter min smak... :) Takk for godt tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har den første, den er kjempefin, men veldig stor! :)

Anonymous poster hash: ccbd2...abe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når du kjøper en klokke som er dyrer enn noen annen klokke du noengang har hatt, og er litt godt voksen, så regner jeg med du har lyst på en klokke som er håndtverksmessig av god kvalitet?

La meg slenge disse tre på bordet til deg:

Certina DS Caimano

Certina DS Caimano m/lærrem

Certina DS Spel

Anonymous poster hash: 20a56...7bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker for innspill. Det blir nok MK eller MBM da jeg liker klokkenes utforming og at de er av stål😊 Jeg vingler veldig og er fremdeles usikker på hvilken jeg bør velge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har flere MK klokker og de er veldig god kvalitet på de, mye brukt men ikke en ripe i glasset! 

Ta en titt på Bradshaw modellen til MK hvis du ønsker uten bling!

Anonymous poster hash: c2b8b...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vurdert å gå for noe mindre harry og mer klassisk. I tillegg ville jeg vurdert å kjøpe en klokke laget av et klokkemerke, og ikke en billigklokke med en fin logo.

...men hver sin smak

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm... Hvorfor synes du MK og MBM klokkene er harry?? Synes de er klassiske fine klokker, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har flere MK klokker og de er veldig god kvalitet på de, mye brukt men ikke en ripe i glasset!

Ta en titt på Bradshaw modellen til MK hvis du ønsker uten bling!

Hvilke mk klokker har du? Hvor har du kjøpt de? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har MK klokke i gull uten bling! Syntes den er tidløs og fin uansett alder. Dog litt tung, men det kan slike klokker med stål-reimer bli :-)

Anonymous poster hash: 27483...bfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Hvorfor synes du MK og MBM klokkene er harry?? Synes de er klassiske fine klokker, jeg...

Svære logoer og gullfarge (ikke en gang ekte gull) har alltid vært harry. 40mm i diameter hjelper heller ikke...med mindre du har over snittet kraftige håndledd til kvinne å være.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke mk klokker har du? Hvor har du kjøpt de?

Jeg har en Runway 8086 i sølv, En Bradshaw 5605 i gull; en Bradshaw i gull/sølv, Lexington i gull og en gull modell med rosa urtavle.

Mine er kjøpt i USA og på klokker.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Svære logoer og gullfarge (ikke en gang ekte gull) har alltid vært harry. 40mm i diameter hjelper heller ikke...med mindre du har over snittet kraftige håndledd til kvinne å være.

Hver sin smak!

Jeg elsker mine MK klokker, de er ikke noe svære logoer på de. Ikke ser de harry ut heller!

Å jeg har tynne håndledd med store klokker, det ser veldig bra ut. Så det så! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Jeg har smale/vanlig håndledd 😊Jeg får uansett komme meg til en butikk å prøve en slik klokke før jeg evt bestiller på nett. Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 38 år og skal for første gang legge litt penger i en klokke, da klokke er noe jeg kan ha bruk for alle årstider. Men, jeg klarer søren meg ikke å velge!! Er det noen som har erfaringer med Michael Kors sine klokker eller klokkene fra Marc by Marc Jacobs?

Jeg har sett på disse to utgavene:

http://www.klokker.no/marc-by-marc-jacobs-blade-mbm3101.html

http://www.klokkekongene.no/michael-kors-mk5166

Hvem er finest?? Hvem bør jeg velge?

Takker for gode råd og tips. Har aldri unnet meg en så dyr klokke noen gang før, så vil være heeeelt sikker på at jeg tar et riktig valg ;)

Anonymous poster hash: 606ca...385

Lett mbmj sin

Anonymous poster hash: 55a1d...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antar at du har tenkt å kjøpe i gullfargen klokkene var i? Husk at den gullfargen kommer til å slites bort etterhvert og da sitter du igjen med en klokka hvor stålet vises igjennom. Mye bedre å kjøpe en stålklokke i stålfarge.

Må ellers si meg enig i at 40mm er vel stort for et dameur og at du vil ha mye mer igjen for pengene ved å legge dem i et ordentlig klokkemerke som f.eks. Certina. Til sammenligning har jeg et femten år gammel Certinaur som ligger i prisklassen du ser i, går som ei klokke og stort sett er like pen fortsatt. Så lenge kommer ikke klokkene du ser på til å vare.

Anonymous poster hash: ca52e...aa0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...