Gå til innhold

funnet i oppvaskmaskin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fant denne i bunnen av AEGvaskemaskinen..klør meg i hodet men aner ikke hva det er..kan ikke se at det er endel av maskinen heller..

Noen som har sett en slik? Delen er ca 4-5 cm lang.

post-83133-0-84688100-1438432909_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mulig det er til å løfte et filter i bunn av maskina

Anonymous poster hash: a3575...6a5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, den er min! Er det der den er blitt av altså? Jeg er så forglemmelig og legger fra meg ting på så mange rare steder. Kunne du sendt den til meg i posten?

Anonymous poster hash: dc615...bad
  • Liker 4
Skrevet

Akkurat! Send meg adressa da.

Skrevet

mulig det er til å løfte et filter i bunn av maskina

Tusen takk for svar. Skal sjekke når den er ferdig

Skrevet

Hmm virker ikke slik..filteret har plasthåndtak.

Skrevet

Har du hatt slik damprist i maskina? Hadde engang ei damprist med et slik "handtak" skrudd inn midt i.

Gjest lipgloss
Skrevet

Den hører grantert ikke til maskinen,det blir ikke lagt deler i den typen stål,for meg ser det ut som pinnen hører til en trykk koker

Skrevet

Damprist ? Helt i bunnen? Fant en slags metallrist med små hull nederst. dro den opp med hånden, men det var ikke noe skrufeste der til "tingen". "tingen" har noen gjenger nederst på stanga.

Skrevet

Takk for svar:D Har ikke trykkoker.

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det der er hanken på et etasjefat eller et annet fat med skrue og hank på midten.

Anonymous poster hash: 6d239...608

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damprist ? Helt i bunnen? Fant en slags metallrist med små hull nederst. dro den opp med hånden, men det var ikke noe skrufeste der til "tingen". "tingen" har noen gjenger nederst på stanga.

Hun mente nok en løs damprist som du evt har vasket i oppvaskmaskina etter bruk til matkoking :)

Anonymous poster hash: 87c7a...385

• Liker 2
Skrevet

En damprist er en slik dings du har nede i en kjele, med vann under, og ofte poteter oppå.

http://www.clasohlson.com/no/Damprist/34-7855sånn her sak.

AnonymBruker
Skrevet

Fant et par diamantøredobber i en oppvaskmaskin som fulgte med leiligheten. Tok dem med til en gullsmedbutikk og fikk dem takstert til 5000 kr. :D

Anonymous poster hash: bf89f...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Hei fant denne i bunnen av AEGvaskemaskinen..klør meg i hodet men aner ikke hva det er..kan ikke se at det er endel av maskinen heller..

Ringen som pinner er festet til, er jo slik som ringene til mange nøkkelhanker er (den ringen som du trer  nøklene på) Hvor stor er ringen?

Kan det være del av en nøkkelring, eller evt høre til en termos e.l.?

AnonymBruker
Skrevet

Kan tingen være et oppheng til et kjøkkenredskap som f.eks en kniv, knivsliper eller noe annet?

Ettersom det er gjenger på den, er det jo tydelig at den har løsnet fra noe

Skrevet

Selvsagt mente du det! Jeg fant jeg fant! Tusen takk alle sammen.

post-83133-0-16344200-1438448815_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører den til gummiproppen til oppvaskkummen? Noen vasker vel proppen i oppvaskmaskina :

)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! :)

Skrevet

Så flott da, at du fann ut av det :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...