AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Har kommet inn som privatist på en privatskole, skal fullføre studiespes. og ta eksamen i alle fag. Har fått innvilget stipend og lån, og det står inne på Mine sider at det eneste som gjenstår er bekreftelse fra skolen om at jeg er student/elev og denne sendes automatisk fra skolen. Gjør den det? Selv om jeg er privatist? Evnt når, noen som vet? Anonymous poster hash: cb1f2...939
sweg Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 (endret) Har kommet inn som privatist på en privatskole, skal fullføre studiespes. og ta eksamen i alle fag. Har fått innvilget stipend og lån, og det står inne på Mine sider at det eneste som gjenstår er bekreftelse fra skolen om at jeg er student/elev og denne sendes automatisk fra skolen. Gjør den det? Selv om jeg er privatist? Evnt når, noen som vet? Anonymous poster hash: cb1f2...939 Ja, etter at du har møtt opp på 1. skoledag. Det er først da det blir bekreftet. Pengene kommer som regel 1-2 uker etterpå. Endret 1. august 2015 av sweg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå