Gå til innhold

Hvordan kjennes silikonpupper ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har sikkert vært oppe før, i det minste blitt nevnt i noen av de utallige silikontrådene, men jeg er så dårlig til å søke i gamle innlegg, så jeg spør igjen:

Hvordan kjennes puppene ut hos dere som har fått lagt inn silikon? Hva synes dere selv, og hva synes kjæresten, mannen, elskeren, elskerinnen?

Føles de mer unaturlige om man har lite fettvev i puppene fra før, er det vesentlig hvor store innlegg man bvelger og har det noe å si om man legger inn under eller over muskel?

Jeg kommer til å ta en slik operasjon med tiden, det eneste som gjør meg litt i tvil er tanken på hvordan de vil kjennes ut etterpå. Selvfølgelig blir de ikke heeelt som naturlige, og det gjør heller ingenting, men vil jo ikke at de umiddelbart skal kjennes falske ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg har silikon pupper jeg synes de føles helt naturlige ut.

Skrevet

Tror det har noe å si hvor mye fettvev man har, og hvor mye som legges inn.

Mine er myke og dissende, men jeg har lagt på meg også i ettertid. Veldig fornøyd, både jeg og de som har testet de :wink:

Skrevet

Mine kjennes helt naturlige ut, og det syns både kjæresten og en venninne som tok "klemmetesten" også...! :ler: Venninna mi var i utgangspunktet skeptisk, men ble utrolig positivt overraska!

Jeg tror imidlertid det har litt å gjøre med hvor mye du legger inn. Jeg la kun inn 250 ml i hver pupp, men legger man inn veldig mye kan jeg ikke forstå annet enn at det må kjennes annerledes ut???!! Uten at jeg har erfaring på området! :wink: Jeg har hatt mine i 1 år nå, og eeelsker dem! Det å gjøre det, etter mange år i tenkeboksen, er den beste avgjørelsen jeg har tatt! :P

• 4 uker senere...
Gjest lilletroll
Skrevet

Når blir de myke da??

*utålmodig*

Skrevet

Men på de aller fleste vil det vises at de ikke er ekte, og det er vel ikke kult? Synes ikke jeg iallefall...

Gjest Anonymous
Skrevet
Men på de aller fleste vil det vises at de ikke er ekte' date=' og det er vel ikke kult? Synes ikke jeg iallefall...[/quote'] :enig_animasjon:
Skrevet

Dette har jeg tenkt på lenge, men har ingen venninner med silikon så ingen mulighet for å klemme på.

Jeg får finne meg noen venner som har.....!

Skrevet

De skulle hatt noen levende modeller på klinikkene, så kunne man fått kjenne og se før man kjøper. Skulle vært et krav, mener jeg.

Skrevet

Jeg leste et innlegg i et blad for litt siden av en bekymret jente med silikonpupper. Hun sa at de så fine ut og slikt, men når en gutt ble intim med henne så merket han med en gang at hun hadde silikonpupper.

Hennes dilemma var da: når skal jeg fortelle det? Før jeg blir kjent med menn, eller vente til en stund har gått, slik at de oppdager det ved første samleie? Men da må hun risikere at en gutt hun virkelig liker ikke vil ha henne mer pga silikonen.

Jeg har aldri tatt på en silikonpupp, men skulle gjerne ville prøve for å se. Er glad jeg ikke behøver å opererre silikon inn i kroppen min selv, og slipper dilemmaer som jenta i artikkelen jeg nevnte!

Skrevet

Hennes dilemma var da: når skal jeg fortelle det? Før jeg blir kjent med menn, eller vente til en stund har gått, slik at de oppdager det ved første samleie? Men da må hun risikere at en gutt hun virkelig liker ikke vil ha henne mer pga silikonen.

Litt på siden, men om en mann ikke vil ha en kvinne fordi hun har silikon i brystene, må det jo være han det er noe galt med, mener nå jeg! :roll: Er det ikke personlighet, og det indre som teller da...??? :wink:

Skrevet

Litt på siden, men om en mann ikke vil ha en kvinne fordi hun har silikon i brystene, må det jo være han det er noe galt med, mener nå jeg! :roll: Er det ikke personlighet, og det indre som teller da...??? :wink:

Ta den titt på denne tråden hvis du tror det er det indre som teller...

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96798

Silikon er sikkert turn-off for mange det også.

Skrevet

Har ei venninne som har operert inn silikon, og de kjennes ifølge hennes mann helt normale ut. De er jo faste, men ikke harde i det hele tatt. Han var imot at hun skulle operere, og trodde ikke at han ville like de. Men han elsker de! :)

Hvis noen hadde dumpet deg pga at du hadde silikonbryster, så tror jeg heller ikke vedkommende hadde vært den rette for deg...

Skrevet

Hvis noen hadde dumpet deg pga at du hadde silikonbryster, så tror jeg heller ikke vedkommende hadde vært den rette for deg...

:Nikke: My point exactly!

Gjest lilletroll
Skrevet
Anki skrev:

My point exactly!

____

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...