Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har et godt tips til fjerning av dunhår? Ved napping eller epilering får jeg utslett, så det er utelukket.

Har prøvd en hårfjerningskrem fra helsekost, men blir så irritert i huden :/

Laser er jo ikke så effektivt på lyst hår sier dem, så det har vel lite effekt det og?

Anonymous poster hash: 913df...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro voksing er det beste og enkleste.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det like irriterende som napping? Prøvde det en gang men den tok ikke hårene, kan godt være det var et noe mindre bra merke da..:)

Skrevet

Anbefaler deg at du vokser deg på en salong, da er det fort gjort og mindre ubehagelig enn om du skal tukle med det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, var det jeg kom fram til også, så da er det bare å finne en salong:p noen som har en anbefaling til salong i Buskerudområdet?:)

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Vurdererdet selv, men er redd det skal bli dårlig utført, og at det er dødsvondt. Har prøvd Veet voks på overleppa, men den tar ingenting.

Anonymous poster hash: 41f38...82e

Skrevet (endret)

Jeg vokser meg regelmessig på en salong, og tror den varme flytende voksen de bruker tar mye bedre enn hjemme-vokser.

Har veldig lite dun selv, men huden blir i hvertfall 100% glatt.

Endret av LeneXCII
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde veet voks i stad, og sitter også igjen med erfaringa at ikke alle hårene blir med, så tenker å finne en salong!

Den wonderspringen blir jeg helt sykt rød og hoven av, mer utslett. Ble ikke så ille av voksen, alt ble jo ikke med, men noen områder, og rødheten gav seg fortere og sitter ikke igjen med utslett :)

Wonderspringen er ganske genial hvis man ikke får utslett i hele ansiktet:)

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...