Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er en jeg har skikkelig lyst å ligge med! Men bare for en natt lizzom😊 jeg kan ikke begynne å skrive med han, for jeg har ikke skrevet med han på 2 år😜 så det hadde sett litt rart ut...😜 vi har ikke felles venner heller så kommer ikke frem der😜det er ikke så lenge siden jeg har snakketed han, men det var bare en normal samtale😊

Hva hadde dere gjort i en situasjon som dette?😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vell. lizzom:) så bare sender du en melding :) og spør :P om han vil ha sex :) lizzom.

Anonymous poster hash: 7cf61...d2f
  • Liker 7
Skrevet

vell. lizzom:) så bare sender du en melding :) og spør :P om han vil ha sex :) lizzom.

Anonymous poster hash: 7cf61...d2f

Ehh.. Det hadde vert litt sånn kleint egentli😂 så ja...😂

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bare for en natt?

Anonymous poster hash: cbbff...ba8
Skrevet

Hvorfor bare for en natt?

Anonymous poster hash: cbbff...ba8

Jeg vil liksom ikke lage noe forhold med han😜 men liksom det hadde ikke gjort meg noe visst vi hadde gjort det flere ganger😜 jeg vet ikke helt er lizzom bare desp kåt på han, visst du skjønner😉
AnonymBruker
Skrevet

Finn noe å spørre han om dah! Lizzom biltrøbbel, fotball, møbelmontering osv. Når han gir deg svaret spørr du om han ikke bare kan stikke innom og hjelpe deg, så hinter du til at det blir sex etterpå lizm dah

Anonymous poster hash: 4ad8d...a7c
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du blir 16...

Anonymous poster hash: e0dba...0e8

• Liker 8
Skrevet

Klokka er to på natta. Det er på tide for trollunger å legge seg.

Skrevet

Vent til du blir 16...

Anonymous poster hash: e0dba...0e8

Ehh? Jeg er over 16😂

Skrevet

Finn noe å spørre han om dah! Lizzom biltrøbbel, fotball, møbelmontering osv. Når han gir deg svaret spørr du om han ikke bare kan stikke innom og hjelpe deg, så hinter du til at det blir sex etterpå lizm dah

Anonymous poster hash: 4ad8d...a7c

Tusen takk😊
Skrevet

Klokka er to på natta. Det er på tide for trollunger å legge seg.

Kanskje du skal gå og legge deg😉 istedenfor og komentere noe som ikke har noe med dette og gjøre, høres ut som du er trollungen her😉
Skrevet

Som ab har nevnt; vent til du er 16...

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med og kommentere "vent til du e 16". Jeg er over 16. For en barnslig oppførsel du har. Ja, kanskje det høres ut som jeg er en drittunge som ikke vet noen ting. Men jeg er ikke den som absolutt må rakke ned på andre. Makan! Skjerp dere! Jeg må si at dette rett og slett bare er barnslig!

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du 16 selv? 

Anonymous poster hash: e0752...14b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er ikke du 16 selv?

Over 16 er jeg 😄 Endret av ClosedParadise
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Over 16 er jeg

Ser ikke sånn ut  :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke sånn ut :sjokkert:

😉

Skrevet

Til alle dere som bare kommer her for og komentere dritt, skjerp dere. Skulle trodd dere er 13 år og nettopp kommet i puberteten! Tenk over hva dere gjør og ikke bruk hjernen som en 12 åring! 😉 dere må ikke tro at dere er kule eller bad på noen somhelst måte. Dere er bare irriterende og barnslige. Og jeg vil veldig gjerne at dere holder dere til hva jeg spør om😉

AnonymBruker
Skrevet

Først skriver du at du ikke har snakket med han på to år, så skriver du at det er ikke så lenge siden dere snakket sammen og hadde en normal samtale? Skjønner ikke helt hva som stemmer her, men det er ingenting i veien for å snakke mere med han når du er interessert i å treffe han.

Anonymous poster hash: 573c0...f23
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke sånn ut :sjokkert:

Hun er garantert eldre enn deg :)

Anonymous poster hash: 158a9...44e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...