Gå til innhold

Gutter på KG galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt merke til at det er mange jenter/kvinner her på KG som ikke liker gutter som snakker i forumet her .

Og at det liksom er noe galt med oss fordi vi gjør det.

Hvorfor det?

Anders

Skrevet

Jeg syns så absolutt ikke det er noe galt med dere gutter her på forumet. men det jeg tror noen irriterer seg over - er folk som snikk-snakker tråder ihjel.. og om det er noen gutter som gjør det, så er det kanskje lett å trekke noen linjer som nødvendigvis ikke stemmer? å, jeg vet ikke jeg. men jeg har i alle fall ikke noe imot dere! :-)

Skrevet

Kan da ikke se noe galt i at dere gutter er inne her på kg :wink:

Skrevet

Jeg har ikke noen problemer med det. Synes bare det er hyggelig, jeg.

Skrevet
Jeg har ikke noen problemer med det. Synes bare det er hyggelig' date=' jeg.[/quote']

:hoho::hoho:

Skrevet

Jeg synes det er veldig hyggelig med menn her. De behøver ikke like amming en gang.

Skrevet

Jeg synes også det er koselig med menn. Kunne ønske det var flere faktisk, for å få litt mer variasjon. Og jeg hadde ikke sett rart på en gutt hvis han hadde fortalt meg at han var på KG (men jeg hadde blitt veldig nysgjerrig da :wink: )

Skrevet
Jeg har ikke noen problemer med det. Synes bare det er hyggelig' date=' jeg.[/quote']

:Nikke::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes det er veldig hyggelig med menn her. De behøver ikke like amming en gang.

:sjarmor:

Skrevet

:sjarmor:

Det var jo seff min melding :oops:

Skrevet

Vi trenger dere mannfolk her, for dere har jo et litt annet perspektiv enn det vi selv har, ofte!

Skrevet
Vi trenger dere mannfolk her' date=' for dere har jo et litt annet perspektiv enn det vi selv har, ofte![/quote']

Helt enig! :Nikke:

Skrevet

Jeg er veldig glad i menn :-D Også de på KG. Både fordi det er fint med synspunkter fra begge kjønn, og fordi noen av gutta her inne mange ganger bidrar sterkt til å skape en lett og humoristisk stemning, slik jeg liker det :-)

Søte er de :-)

Skrevet

Så lenge dere legger ned ringen etter dere, får dere gjøre hva dere vil for min del.

Skrevet

Selvfølgelig er dere velkomne her!

Jeg har flere kamerater IRL som er innom her stadig vekk jeg, etter min oppfordring. Og noen av dem har vist blitt hekta...

Skrevet

Synes dere er hjertelig velkommen jeg :)

Men det er da ikke mange guttene her nå for tiden?

Skrevet

Gutter er velkomne, skader ikke med litt mannlig syn på ting og tang.

Skrevet
Jeg har ihvertfall ikke noe imot det :)

Ikke jeg heller

Skrevet

Helt greit at det er menn her inne - men man trenger vel ikke å gjøre så utrolig mye av seg alltid ?

Det begynner å bli litt kjedelig å se at noen må si noe i enhver anledning - det minner litt om barn som strever etter oppmerksomhet.

Uansett - dette er internett og et høyst frivillig diskusjonsforum - derfor tar jeg det ikke så tungt.

Men hvis disse mennene jeg mener er slik i virkeligheten også - da er det litt mer betenkelig :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...