AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Hvilken antrekk burde jeg bruke når jeg drar til byen i helgene, dress?Anonymous poster hash: 5c382...f27
The Kitten Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Spørs jo litt hvor du skal. Dress blir gjerne litt mye. Pen bukse, fin skjorte og om pene sko holder nok i massevis.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 I Oslo? Jeans og t-skorte evnt. en casual skjorte, med mindre du drar på beste vestkant, der er det nok greit å pynte seg litt mer. Anonymous poster hash: 4b3f3...e86 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Denne er jo fin da Anonymous poster hash: 1deb1...da0 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Vanlige klær men litt finere enn de du tar på deg når du bare skal ut å kjøpe snus og hjem igjen. Anonymous poster hash: 42f31...6f7
Petalouda Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Viktigste er å sørge for at du er ren og lukter godt ......... 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Hold det enkelt, men pent. En mørk jeans eller sort bukse passer ypperlig, men pass på at passformen er bra. Jeg liker veldig godt tynne, langermede gensere på menn, men hvis det blir for varmt kan du gjerne bruke en helt vanlig t-skjorte med fin passform eller skjorte. De fleste kvinner bryr seg faktisk ikke noe særlig om hva menn går med på byen, med mindre det avviker veldig fra hva som er vanlig. Dress er sexy, men passer seg ikke på byen. Anonymous poster hash: 3b29d...89b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Pen bukse/jeans Skjorte eller en fin t-skjorte Blazer med et tøft hankie Belte og pene sko 😍😍😍😍Anonymous poster hash: 24b3d...2ac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Ikke tskjorte, kjipt å ikke slippe inn pga kleskode. Skjorte slipper man inn overalt med samtidig som det kan være casual. Unngå også joggesko av samme grunn. Anonymous poster hash: c81c9...d07 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Bare ikke bruk hodeplagg, slik som caps eller sixpence, smykker, singlet eller sæggebukse. Anonymous poster hash: 3b29d...89b 1
Charmander Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Pen bukse/jeans Skjorte eller en fin t-skjorteBlazer med et tøft hankie Belte og pene skoAnonymous poster hash: 24b3d...2ac Dette.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Dress blir for pent for en vanlig bytur. Svart jeans, skjorte, blazer og sko som er litt penere enn joggesko, så er du der. Anonymous poster hash: b54d6...859
Charmander Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 (endret) Dress blir for pent for en vanlig bytur. Svart jeans, skjorte, blazer og sko som er litt penere enn joggesko, så er du der. Anonymous poster hash: b54d6...859 Svarte bukser kan fungere, men ikke med blå blazer Vanligvis tenker jeg at mørke blå jeans fungerer best. Endret 3. august 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Svarte bukser kan fungere, men ikke med blå blazer Vanligvis tenker jeg at mørke blå jeans fungerer best. Hehe nei, men så skrev jo ikke jeg blå blazer heller da Hvilke farger som passer sammen håper jeg TS klarer å se greit selv. Men jeg er enig i at mørkeblå jeans også er bra Så lenge det ikke er lyse jeans med hull og flekker, bare. Anonymous poster hash: b54d6...859
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Rolig kveld: Basic genser eller finere t-skjorte (helt plain, ingen motiv). Ikke for tettsittende, eller for slapp...kommer an på kroppsbygningen din! Fine jeans Jakke varierer. Noen ganger skinnjakke, andre ganger lettere tøy jakke. Vanligvis noe lettere skotøy, eventuelt boots av type desert, chelsea, eller vanlig. Litt mer pynta: Finere skjorte. Vanligvis enten blå eller hvit, noe tekstur. (Muligens tynn genser over) Blazer / Sport coat. Jeans, dressbukse, chinos, osv. Alt ettersom. Casual skinnsko. Loafers, derbys, double monks, kanskje i semsket skinn. Pynta: Dress, eller samme som over, bare mer pynta details. Vil anbefale alle mannfolk å investere i en Sport Coat. Blå rutete, lysere farge med andre teksturer (bare ikke striper)...ser så mye bedre ut enn å stjele dressjakka. Spesielt om du bare skal være halv-pynta :-) Anonymous poster hash: 3a4ca...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå