Gå til innhold

Hvem er de mest kunnskaprike på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om vi ser bortifra at hun er "blid og chatter mye", hvilke fag føler du at du er sterkest i her på KG siden du nevner henne?

Politikk? Historie? Vitenskap? Sosiologi? Psykiatri? Matte? Kvantumfysikk? Biologi? Romfart? Kosmologi? Litteratur? Kunst? Språk? Arkeologi? Økonomi?

Kvantumfysikk eksisterer ikke.....

Anonymous poster hash: 9c4c5...417

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har han gjort, og han hadde et utmerket poeng: Hvorfor ble ikke Minnismus konfrontert når hun nevnte Tholmer med begrunnelse: Kjekk. Kanskje du vil svare på det?

Nå må du følge med i timen gjest. Jeg skrev da vitterlig ikke at han er mest kunnskapsrik fordi han er  den kjekkeste, jeg skrev at han er både den mest kunnskapsrike og den kjekkeste. Og dette er strengt tatt ikke bare en mening jeg har, det er et ubestridelig faktum, og er pinlig åpenbart for enhver bruker som makter å se forbi sirkelrunkingen av brukere man liker best.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har han gjort, og han hadde et utmerket poeng: Hvorfor ble ikke Minnismus konfrontert når hun nevnte Tholmer med begrunnelse: Kjekk. Kanskje du vil svare på det?

Jeg skjønte bare ikke hvorfor du måtte blande deg inn.

Anonymous poster hash: d58a4...2b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Nå må du følge med i timen gjest. Jeg skrev da vitterlig ikke at han er mest kunnskapsrik fordi han er  den kjekkeste, jeg skrev at han er både den mest kunnskapsrike og den kjekkeste. Og dette er strengt tatt ikke bare en mening jeg har, det er et ubestridelig faktum, og er pinlig åpenbart for enhver bruker som makter å se forbi sirkelrunkingen av brukere man liker best.

Det samme som Jack sier, kun i finere forpakning. Det er ikke alle mennesker som har ordene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som Jack sier, kun i finere forpakning. Det er ikke alle mennesker som har ordene. 

Takk for at du kaller meg en ordsmed. Det varmer på en kjølig høstkveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om vi ser bortifra at hun er "blid og chatter mye", hvilke fag føler du at du er sterkest i her på KG siden du nevner henne?

Politikk? Historie? Vitenskap? Sosiologi? Psykiatri? Matte? Kvantumfysikk? Biologi? Romfart? Kosmologi? Litteratur? Kunst? Språk? Arkeologi? Økonomi?

Biologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du kaller meg en ordsmed. Det varmer på en kjølig høstkveld.

Herregud, hvorfor må du være slik? Endret av Sir Jacklost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke bli for selvgod da.

Anonymous poster hash: 09160...cbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på noen som kunnskapsrike her. Noen er interessert i å hevde seg selv, er noen som prøver å brife om kunnskaper i historie eller biologi f. eks. Men såvidt jeg vet har de ikke noen formell utdanning, eller gjort noe arbeid innen feltet. De fleste som hevder de er veldig kunnspaksrike i slike emner her på KG, har bare lest litt på egen hånd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på noen som kunnskapsrike her. Noen er interessert i å hevde seg selv, er noen som prøver å brife om kunnskaper i historie eller biologi f. eks. Men såvidt jeg vet har de ikke noen formell utdanning, eller gjort noe arbeid innen feltet. De fleste som hevder de er veldig kunnspaksrike i slike emner her på KG, har bare lest litt på egen hånd.

Man må nok lese på egenhånd, ja. Godt observert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Skulle tro det var avstemning, og noen skulle få premie. Hvorfor si så mye stygt om noens valg? Det må være grusomt for vedkommende som er valgt.

Hvorfor ikke bare godta valget som er gitt, og la det være med det? Diskusjon, sies det. Greit: Still spørsmål rundt valget. Men er det nødvendig å komme med stygge utsagn om vedkommende?

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventer du disputaser på et forum som dette? Med akademisk CV under profilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nok lese på egenhånd, ja. Godt observert.

Mhm, men det er forskjell på det å lese noen bøker selv, og kunne slenge ut noen fagord. Kontra det å ha doktorgrad og ha så mye kunnskap at man jobber med å videreutvikle teorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle tro det var avstemning, og noen skulle få premie. Hvorfor si så mye stygt om noens valg? Det må være grusomt for vedkommende som er valgt.

Hvorfor ikke bare godta valget som er gitt, og la det være med det? Diskusjon, sies det. Greit: Still spørsmål rundt valget. Men er det nødvendig å komme med stygge utsagn om vedkommende?

Det er ingen her som har sagt noe stygt om "Jacklost" sitt valg av "Hoppetaujenta" som mest kunnskapsrike på forumet. Vi har derimot spurt hvorfor han falt på det valget. Det er ikke det samme som å snakke stygt.

Jeg personlig spør av ren nysgjerrighet for jeg har aldri sett Hoppetaujenta i andre tråder enn chatte tråder og sosiale ordleker så da lurer jeg , som de andre her også lurte på : hva slags kunnskaper har denne brukeren som tilsier at hu kan mest på forumet? Hvilke fag og emner stiller hu sterkest i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det er ingen her som har sagt noe stygt om "Jacklost" sitt valg av "Hoppetaujenta" som mest kunnskapsrike på forumet. Vi har derimot spurt hvorfor han falt på det valget. Det er ikke det samme som å snakke stygt.

Jeg personlig spør av ren nysgjerrighet for jeg har aldri sett Hoppetaujenta i andre tråder enn chatte tråder og sosiale ordleker så da lurer jeg , som de andre her også lurte på : hva slags kunnskaper har denne brukeren som tilsier at hu kan mest på forumet? Hvilke fag og emner stiller hu sterkest i?

Jeg omtalte tråden generelt.

Om folks valg:

" Du kødder? "Debatant" (regner med vi snakker om samme bruker her) er da den største idiotien i KG's historie, samt for alle andre fora han har besmittet med fjaset sitt. "

" Den var ny! Eneste jeg ser hun gjøre er å spamme disse ordlek-trådene. For all del, det er ikkert noen som synes at det er en måte å være kunnskapsrik på. Det skal jo godt gjøres å komme med alle de ordene, uten å gjenta seg  :fnise:.  "

" Han jeg snakket om evner hverken å stave sitt eget nick eller å servere noe som helst av substans. "

Her har vi deg stille Jack til veggs for hans valg av Hoppetaujenta:

" Hvilke fag føler du at du er sterkest i her på KG siden du nevner henne?
Politikk? Historie? Vitenskap? Sosiologi? Psykiatri? Matte? Kvantumfysikk? Biologi? Romfart? Kosmologi? Litteratur? Kunst? Språk? Arkeologi? Økonomi? "

Vi skal ikke sette oss høyt fordi vi føler vi har evner vi har, kunnskap vi besitter. Uten andre kvaliteter å matche med, som f.eks ydmykhet, er disse ingenting verd. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for jeg har aldri sett Hoppetaujenta i andre tråder enn chatte tråder og sosiale ordleker ...

...og da kan man jo spørre seg hvorfor herr wubwub sitter klistret og smugtitter

uten å gi seg til kjenne i de meningsløse tråder der hvor spammer`ne holder til dag ut og dag inn? 

Busted!  :fnise: ...du er nå litt søt også, selv om du ikke mener å være det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg omtalte tråden generelt.

Om folks valg:

" Du kødder? "Debatant" (regner med vi snakker om samme bruker her) er da den største idiotien i KG's historie, samt for alle andre fora han har besmittet med fjaset sitt. "

" Den var ny! Eneste jeg ser hun gjøre er å spamme disse ordlek-trådene. For all del, det er ikkert noen som synes at det er en måte å være kunnskapsrik på. Det skal jo godt gjøres å komme med alle de ordene, uten å gjenta seg  :fnise:.  "

" Han jeg snakket om evner hverken å stave sitt eget nick eller å servere noe som helst av substans. "

Her har vi deg stille Jack til veggs for hans valg av Hoppetaujenta:

" Hvilke fag føler du at du er sterkest i her på KG siden du nevner henne?
Politikk? Historie? Vitenskap? Sosiologi? Psykiatri? Matte? Kvantumfysikk? Biologi? Romfart? Kosmologi? Litteratur? Kunst? Språk? Arkeologi? Økonomi? "

Vi skal ikke sette oss høyt fordi vi føler vi har evner vi har, kunnskap vi besitter. Det er da vi har ingen av delene. 

Jaha, så når jeg spør hvilke fag vedkommende er sterk i så er det "å stille folk til veggs?"

Skjønner ikke helt hvordan du greier tolke det slik. Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å begrunne hvorfor man mener noen er eksepsjonelt kunnskapsrike. 

Burde vel ikke være så vanskelig å svare på hvilke fag vedkommende er sterk i? Eneste jeg har hørt er begrunnelse "fordi hu chatter mye og er blid" , om det er grunnlaget for å hevde at noen sitter på mest kunnskaper på forumet så har man misforstått ordet "kunnskap".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...