AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #21 Del Skrevet 25. september 2015 Av de som fortsatt er aktive så må jeg velge Hoppetaujenta. Hun har bevist gang på gang for meg at hun er et klokt og kunnskapsrikt menneske Den var ny! Eneste jeg ser hun gjøre er å spamme disse ordlek-trådene. For all del, det er ikkert noen som synes at det er en måte å være kunnskapsrik på. Det skal jo godt gjøres å komme med alle de ordene, uten å gjenta seg. Anonymous poster hash: 92945...b8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 25. september 2015 #22 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er da ikke så dum selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #23 Del Skrevet 25. september 2015 Den var ny! Eneste jeg ser hun gjøre er å spamme disse ordlek-trådene. For all del, det er ikkert noen som synes at det er en måte å være kunnskapsrik på. Det skal jo godt gjøres å komme med alle de ordene, uten å gjenta seg. Anonymous poster hash: 92945...b8a Da har du ikke vært her særlig lenge. Hun henger masse i chatte tråder og er alltid positiv og blid i motsetning til mange andre brukere her på forumet som bare skal være negativ og angripe folk hele tiden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #24 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) . Endret 25. september 2015 av Sir Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #25 Del Skrevet 25. september 2015 Da har du ikke vært her særlig lenge. Hun henger masse i chatte tråder og er alltid positiv og blid i motsetning til mange andre brukere her på forumet som bare skal være negativ og angripe folk hele tiden... Men det er da ikke det samme som å være kunnskapsrik. Anonymous poster hash: d58a4...2b2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. september 2015 #26 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Da har du ikke vært her særlig lenge. Hun henger masse i chatte tråder og er alltid positiv og blid i motsetning til mange andre brukere her på forumet som bare skal være negativ og angripe folk hele tiden... Hva har positivitet og blidhet å gjøre med kunnskapsnivået? Endret 25. september 2015 av WubWub 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #27 Del Skrevet 25. september 2015 Men det er da ikke det samme som å være kunnskapsrik. Anonymous poster hash: d58a4...2b2 Hva har positivitet og blidhet å gjøre med kunnskapsnivået? Jeg har fått med meg mye av det hun har sagt og chattet med henne på pm mye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #28 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har fått med meg mye av det hun har sagt og chattet med henne på pm mye Men det gjør henne ikke til en kunnskapsrik bruker her på forumet. Hun kan selvsagt være veldig klok, men hun bruker ikke dette forumet for å fronte den siden av seg selv. Hus bruker forumet til å spre positivitet, og det er jo flott, men det har ingenting med klokskap/kunnskap å gjøre. Anonymous poster hash: 4316b...86c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. september 2015 #29 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har fått med meg mye av det hun har sagt og chattet med henne på pm mye Om vi ser bortifra at hun er "blid og chatter mye", hvilke fag føler du at du er sterkest i her på KG siden du nevner henne? Politikk? Historie? Vitenskap? Sosiologi? Psykiatri? Matte? Kvantumfysikk? Biologi? Romfart? Kosmologi? Litteratur? Kunst? Språk? Arkeologi? Økonomi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #30 Del Skrevet 25. september 2015 Men det gjør henne ikke til en kunnskapsrik bruker her på forumet. Hun kan selvsagt være veldig klok, men hun bruker ikke dette forumet for å fronte den siden av seg selv. Hus bruker forumet til å spre positivitet, og det er jo flott, men det har ingenting med klokskap/kunnskap å gjøre. Anonymous poster hash: 4316b...86c Omg... Les hva jeg skriver, jeg sier hun er kunnskapsrik basert på mange klok og kunnskapsrike innlegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 25. september 2015 #31 Del Skrevet 25. september 2015 La det nå ligge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #32 Del Skrevet 25. september 2015 Omg... Les hva jeg skriver, jeg sier hun er kunnskapsrik basert på mange klok og kunnskapsrike innlegg Ja vel. Deg om det. Jeg sitter ikke med det inntrykket etter å ha lagt merke til henne i chatte-trådene. Syns hun skriver normale og oppegående innlegg, som ethvert annet menneske klarer å lire av seg. Anonymous poster hash: 4316b...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #33 Del Skrevet 25. september 2015 La det nå ligge da. Er det ikke lov å diskutere her? Anonymous poster hash: d58a4...2b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #34 Del Skrevet 25. september 2015 Ja vel. Deg om det. Jeg sitter ikke med det inntrykket etter å ha lagt merke til henne i chatte-trådene. Syns hun skriver normale og oppegående innlegg, som ethvert annet menneske klarer å lire av seg. Anonymous poster hash: 4316b...86c Men hvorfor må du begynne å spørre hvorfor jeg nevner en bruker? Du ser ikke meg for eksempel spørre minnismus hvorfor hun nevnte Tholmer... Der er jeg ferdig med saken, ha en god kveld 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 25. september 2015 #35 Del Skrevet 25. september 2015 Er det ikke lov å diskutere her? Anonymous poster hash: d58a4...2b2 Når han har svart på spørsmålet, og spørsmålet fremdeles gjentas av flere er ikke dette diskusjon lenger. Han er ingen svarskyldig utover dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #36 Del Skrevet 25. september 2015 Når han har svart på spørsmålet, og spørsmålet fremdeles gjentas av flere er ikke dette diskusjon lenger. Han er ingen svarskyldig utover dette. Han kan vel svare for seg selv? Anonymous poster hash: d58a4...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. september 2015 #37 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Det er umulig å si. For alt vi vet kan det hende at folk lyver/tar feil, eller bare googler ting mens de skriver. Kanskje kunnskapen fyker ut av hodene deres like etter at de har skrevet innlegget sitt. Endret 25. september 2015 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #38 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg vil si Mann 42, Cuntzilla, Supraspinatus, Tabris og Lafemmemauvaise utmerker seg hos meg, kunnskapsmessig, på ulike områder. Ikke alt som forumglitrer er forumgull, men disse brukerne leser jeg alltid innleggene til, og lærer gjerne noe av dem samtidig. Anonymous poster hash: f20d0...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #39 Del Skrevet 25. september 2015 Han kan vel svare for seg selv? Anonymous poster hash: d58a4...2b2 Jeg har svart en ørten ganger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 25. september 2015 #40 Del Skrevet 25. september 2015 Han kan vel svare for seg selv? Anonymous poster hash: d58a4...2b2 Det har han gjort, og han hadde et utmerket poeng: Hvorfor ble ikke Minnismus konfrontert når hun nevnte Tholmer med begrunnelse: Kjekk. Kanskje du vil svare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå