Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Meg og kjæresten vurderer å reise en langhelg tidlig i oktober. Vi er begge studenter, og har ikke allverdens med penger. Vi vil gjerne til utlandet, men innenfor europas grenser. Jeg er veldig glad i historie, og han er veldig glad i musikk. Dette trenger ikke være krav for plassen vi reiser til, men er jo selvfølgelig et pluss. Noen som har et tips til en by og et land vi kan reise til hvor det er billig og være samt at det er en fin plass? :laugh:

Skrevet

Vet ikke om det er så billig men Wien er en fin by som har både historie og musikk å by på.

Budapest er også en fin by å besøke og Bratislava er interessant og ganske billig.

Disse ligger ganske nærme hverandre og kan besøkes ved hjelp av en busstur.

også noen timer på en båt på Donau er en fin aktivitet fra alle disse byene.

Hvis dere kan være fleksible så abonner på sas og norwegian sine sider. De har ofte gode tilbud med veldig billige billetter.

Så kan man velge sted og tid utfra prisene til disse.

Jeg tenker slik at alle steder ( som ikke er preget av krig og uro da) som jeg ikke har besøkt sikkert har noe spennende å by på. Pleier å lese meg opp på nettet om hva man kan gjøre som turist på mulige aktuelle reisemål.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Lisboa :)

Endret av Lutten
Skrevet

Edinburgh.

Skrevet

Krakow er veldig billig, og har mye å by på av både historiske severdigheter og uteliv hvor man kan nyte musikk. 

Anonymous poster hash: 00e3e...da9
Skrevet

Hva med å søke litt rundt etter noe kult som skjer ettellerannet sted i Europa rundt den tiden dere vil reise. En happening, konsert med favorittbandet, festival el.l., og så reiser dere rett og slett dit?

Anonymous poster hash: 0be0a...369
Skrevet

Berlin. Bare gjør det. Fantastisk, sjarmerende, billig. Det er mye historie og kultur der.

Gjest Linaria
Skrevet

Edinburgh.

Skriver under på denne. Beste byen som finnes. Masse historie, kultur og musikk der også :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Er enig i noen her,og spesielt Berlin: -) Dublin har mye musikk,og mye historie! Mye turister,men jeg bare elsker Dublin.Men,spesielt billig er det ikke,og irer blir alltid rystet over norske priser,som er hakket verre!

Så ville jeg sjekket opp Kroatia, eller landene rundt.Er så mange ufattelig fine "små"steder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...