Gå til innhold

Da har jeg blitt dumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en alder av 30 nok en skuffelse. Begynner virkelig å miste håpet. Denne fyren trodde jeg var riktig alt var perfekt så reiser han på ferie og tar kjempe lite kontakt. Vips så er det slutt. :sjokkert:  :sjokkert: Ja bare en liten utblåsning sitter her på en fredags kveld alene og mister håpet på kjærligheten.

Anonymous poster hash: 5deae...658
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter har en tendens til å håpe og tro så fort vi møter en som viser litt interesse. Mens menn er mer ærlige med sine følelser og er enten veldig på eller veldig av. Kobler de vekk så er det ofte over. Er de veldig på så er det alvor. De vil nok i bunn og grunn men de dveler sjeldent ved noe som kanskje kan bli. Derfor ender vi jenter opp med mye mer frustrasjon enn menn.

Anonymous poster hash: b1237...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I en alder av 30 nok en skuffelse. Begynner virkelig å miste håpet. Denne fyren trodde jeg var riktig alt var perfekt så reiser han på ferie og tar kjempe lite kontakt. Vips så er det slutt. :sjokkert:  :sjokkert: Ja bare en liten utblåsning sitter her på en fredags kveld alene og mister håpet på kjærligheten.

Anonymous poster hash: 5deae...658

Har hatt det slik selv... flere ganger. 

Det siste året var jeg kjærester med en mann. Etter at han gjorde det slutt så fortsatte vi å møtes, og ha sex, og jeg håpet at det ville fikse seg. Men det er alltid meg som starter dialogen hver dag.... Jeg orker ikke å vente på at han skal ta kontakt... for jeg er redd at han ikke gjør, og så starter jeg dialogen... Veldig dumt. Jeg tror at han ikke ville tatt kontakt hvis ikke jeg gjør det, så jeg vurderer nå å snakke med han om det, og si at dersom jeg skal gå rundt å føle at han ikke vil ha kontakt så dumper jeg han. Han må gi meg en bedre følelse. Så jeg vet hvordan du har det ... Det er kjempevondt. Har det vondt selv. Men det er bare en mann men allikevel er det vondt ;)

Anonymous poster hash: f9eaa...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter har en tendens til å håpe og tro så fort vi møter en som viser litt interesse. Mens menn er mer ærlige med sine følelser og er enten veldig på eller veldig av. Kobler de vekk så er det ofte over. Er de veldig på så er det alvor. De vil nok i bunn og grunn men de dveler sjeldent ved noe som kanskje kan bli. Derfor ender vi jenter opp med mye mer frustrasjon enn menn.

Anonymous poster hash: b1237...db5

For meg så viser de intens interesse før de får sex. Når de får sex så forsvinner de ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex før man er i et seriøst forhold, problem løst.

Anonymous poster hash: f8717...da5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den ser jeg. Jeg har opplevd å møtt mange menn fra nettet. Men det som har skjedd litt for mange ganger, er at jeg har hatt sex på andre date, og etter det så oppdager jeg at interessen deres bare blir borte... og de kommer bare igjen for å få sex, og sier at de kun vil ha sex ... ingenting mer... Det er det som oftest skjer. Derfor er det lurt å vente med sex kanskje.... 

En annen sak er at jeg tror at de som jeg har møtt på har hatt sine årsaker for å være sånn. Noen av de er gjerne på nettet for å kun få seg sex... De har gjerne forhold som de ikke forteller om osv. Det er det jeg har funnet ut etter å undersøkt litt om personene. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja mange er nok slik. Ville ventet lenge jeg, først da ser man jo om han virkelig er dødelig forelsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja mange er nok slik. Ville ventet lenge jeg, først da ser man jo om han virkelig er dødelig forelsket.

ja jeg har møtt mange menn fra nettet... Alle vil ha sex tidlig, og sier de er så forelsket, men jeg tror at mange kan være gira på spenningen med sexen.... så nå gidder jeg ikke å ha sex med alle kjekkasene jeg treffer. Jeg vil vite at han er seriøs først... Er ikke vits å ha sex med en som ikke knytter bånd i den, og ikke føler det rette. 

AnonymBruker
Skrevet

Really, så enkelt?

Man kan bli følelsesmessig knyttet til en person uten at man har ligget sammen. Den største forelskelsen jeg hadde, og som tok lengst tid å komme seg ut av, er med en jeg aldri har ligget med.

Det eneste som kommer ut av å holde tilbake med sex er at det kan kanskje gjøre det LITT lettere å ta smellen når man blir dumpet/avvist, men langt ifra noe "problem løst".

Dessuten er det vel på tide å knuse mytene om at det å holde tilbake med sex alltid er den beste og tryggeste måten å gå på; hvis en fyr VIRKELIG er interessert, så blir han ikke mindre interessert av at man ligger sammen. Spør hvilken som helst oppegående mann. Får du et annet svar så snakker du med en gutt som ikke har peiling på forhold eller sex. END OF STORY!

Anonymous poster hash: 75514...2a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja jeg har møtt mange menn fra nettet... Alle vil ha sex tidlig, og sier de er så forelsket, men jeg tror at mange kan være gira på spenningen med sexen.... så nå gidder jeg ikke å ha sex med alle kjekkasene jeg treffer. Jeg vil vite at han er seriøs først... Er ikke vits å ha sex med en som ikke knytter bånd i den, og ikke føler det rette. 

Det å ha sex med en person du ikke føler noen dypere tilknytning til er oppskriften på kjedelig sexliv og følelse av tomhet/bli brukt.

Hvis du derimot får en genuin kjemi med en fyr (så godt som ingen usikkerhet), så vil sex bare gjøre det bedre. Gjør det hvis du føler det er rett, ikke gjør det hvis du føler at det kan vente. Stol på magefølelsen, som oftest er den 100% rett.

Anonymous poster hash: 75514...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...